-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання та перевезення побутових відходів з території сіл Сагунівської сільської ради)
Торги не відбулися
392 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2020 09:17 - 26.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення антиконкурентних вимог
Номер:
4bba8eb465484ddd98dcb1afa3940150
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-14-000302-b.b1
Назва:
Вимога про усунення антиконкурентних вимог
Вимога:
ВИМОГА.
ВИМАГАЄМО внести зміни до умов тендерної документації та виключити вимоги щодо надання копії акту виконаних робіт на підтвердження Учасником виконання аналогічного договору на проведення збору та вивезення побутових відходів з населених пунктів, бажано з населених пунктів чисельністю не менш ніж 1000 чоловік. Дані вимоги передбачені пунктом 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації:
«Для підтвердження досвіду виконаного аналогічного договору учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про дату укладання договору, номер договору, найменування контрагента, а також скановану копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, акт (акти), що свідчать про його виконання.
Аналогічним договором є договір на проведення збору та вивезення побутових відходів з населених пунктів, бажано з чисельністю не менш ніж 1000 чоловік, про що надати підтверджуючий документ з підписом та печаткою замовника, з яким укладено цей договір і зазначено у вищезазначеної довідці.»
Вищевказані вимоги не може виконати жоден потенційний Учасник процедури закупівлі з наступних технічних причин:
1. Договір на послуги з перевезення побутових відходів з населених пунктів укладається з органом місцевого самоврядування – Замовником, який технічного обирає Надавача послуг.
2. Договором передбачається збір та вивезення відходів від населення міста/села – Споживачі послуги.
3. Платником за послуги з вивезення відходів є Споживач - населення міста/села.
4. Орган місцевого самоврядування (Замовник) лише визначає перевізника згідно умов таких договорів проводить лише контроль за якістю надання послуг з перевезення побутових відходів та не підписує з визначеним перевізником актів виконаних робіт так як не є платником.
Вищевказане в тому числі підтверджується проектом договору Замовника, який викладено в додатку №4. Розділом 4 даного договору передбачено наступне:
Оплата послуг
1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
2. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше, ніж до 10 числа періоду, що настає за розрахунковим.
3. Послуги оплачуються Споживачем в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється на основі акту наданих послуг, що складається та підписується Сторонами, протягом 10 днів.
В зв’язку з цим будь-який потенційний Учасник не може надати копії підписаних актів виконаних робіт по договору з перевезення побутових відходів, що підписаний з Замовником – органом місцевого самоврядування, а платником є населення – Споживач.
Даний факт підтверджується наявним досвідом Замовника. Так, аналогічну процедуру закупівлі https://www.dzo.com.ua/tenders/5232432 було відмінено після проведення моніторингу держаудитслужби, яким встановлено відсутність підтверджуючих документів Учасників (моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.04.2020 №21).
Повторна аналогічна закупівля також не відбулась https://www.dzo.com.ua/tenders/5519519 через відсутність учасників.
Вважаємо, що Замовником навмисно виписано дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, які неможливо виконати, з метою усунення будь яких учасників та заключення прямого договору через відсутність поданих пропозицій за результатами проведення двох тендерів.
Тому, ВИМАГАЄМО, виключити вимоги, передбачені пунктом 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги щодо:
«Аналогічним договором є договір на проведення збору та вивезення побутових відходів з населених пунктів, бажано з чисельністю не менш ніж 1000 чоловік, про що надати підтверджуючий документ з підписом та печаткою замовника, з яким укладено цей договір і зазначено у вищезазначеної довідці.»
та передбачити наявність досвіду Учасника по виконанню договорів з збору та вивезення побутових відходів:
«На підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук щодо надання аналогічної послуги, а також копію договору та актів виконаних робіт завірених належним чином про виконання умов договору.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол комітету 18.05.2020 17:19
Дата подачі:
18.05.2020 13:46
Вирішення:
Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. За результатами розгляду прийнято рішення задовольнити вимогу щодо виключення вимоги щодо визначення, що є аналогічним договором, внести зміни до тендерної документації, а також у деякі додатки до тендерної документації, насамперед, додаток 4, для запобігання неточного трактування тексту та вимог до предмету закупівлі.
Також було прийняте рішення надати деякі роз’яснення щодо деяких аспектів предмету договору, що були невірно Вами трактовані внаслідок неточного формулювання тексту проєкту договору, а саме:
Сагунівська сільська рада є Замовником послуг, що планується одержати, а також є платником, оскільки сплачуватиме за отримані послуги з місцевого бюджету (загального та спеціального фондів). Надавач послуг, що виявиться переможцем за результатами аукціону та при умові, що тендерна пропозиція відповідатиме критеріям, надаватиме послуги, а Сагунівська сільська рада з власних рахунків буде сплачувати за послуги, а не населення. Про що можна було зрозуміти з розділу І.
Підписання актів наданих послуг здійснюється Сторонами, тобто Замовником та Виконавцем.
Збір ТВП відбувається з території громади, тобто Сагунівська сільська рада також є і споживачем послуги. Роль населення тільки в тому, що вони ці ТВП залишають на території, що належить сільській раді.
Для більшої зрозумілості тексту проєкту договору були запропоновані зміни, що більш чітко зформульовані.
Закупівлю "https://www.dzo.com.ua/tenders/5232432" було відмінено через фактичну відмову від підписання договору та висування умов, що суперечили вимогам.
Наступна закупівля не відбулася через подачу менше 2х пропозицій.
Твердження "Вважаємо, що Замовником навмисно виписано дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, які неможливо виконати, з метою усунення будь яких учасників та заключення прямого договору через відсутність поданих пропозицій за результатами проведення двох тендерів." вважаємо обурливими, оскільки це звинувачення у фактичному злочинні з метою можливого збагачення. Просимо ставитися до Замовників з повагою, оскільки це не у Вашій сфері діяльності звинувачувати будь-кого у злочинах, тим паче безпідставно.
Статус вимоги:
Задоволено