• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти шкільних меблів та пристосування для початкових класів

Тендерна документація додається (ТД_Меблі). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання».

Завершена

413 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 133.50 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 18:17 - 31.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визнання переможцем в закупівлі UA-2020-05-13-005300-b ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА»

Номер: 4ebe8f30e33b4e6fab0a754e004a8d16
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-005300-b.b1
Назва: Вимога щодо визнання переможцем в закупівлі UA-2020-05-13-005300-b ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА»
Вимога:
Замовник, виконавчий комітет Мліївської сільської ради проводить закупівлю з ідентифікатором UA-2020-05-13-005300-b. Переможцем закупівлі визнано ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» згідно протоколу від 09.06.2020 № 09/06/2020. Вважаю неправомірним рішення замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА», яке запропонувало найнижчу ціну. Підстави щодо неправомірності рішення про визначення переможцем ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» (далі ТОВ «ЛМФ»): 1. Пунктом 5.2 розділу ІІІ тендерної документації замовника вимагалося: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наявність виробничої бази тощо). ТОВ «ЛМФ» в тендерній пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом закупівлі, в якій зазначило, що має виробничий комплекс в тому числі цех для виробництва шкільних, офісних та інших меблів, цех з виробництва меблів для сидіння тощо». Але ТОВ «ЛМФ» не пояснило замовнику, що не має обладнання (чи не в змозі виробляти/постачати товари, сертифіковані для використання в Україні) для виробництва предметів закупівлі таких як стілець офісний, дошка крейдово-магнітна, магнітна дошка-мальберт. Доказом неспроможності виробляти/постачати зазначені предмети закупівлі є відсутність в тендерній пропозиції сертифікатів відповідності чи висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (чого вимагав замовник) на зазначені предмети закупівлі на ім’я ТОВ «ЛМФ». Для постачання зазначених предметів закупівлі зазначений учасник імовірно планує залучити потужності наступних суб’єктів господарювання: ТОВ «АРТ-ПРОМ» та ФОП Ніколаєнко Ігор Георгійович. Про це свідчать надані учасником копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на зазначені предмети закупівлі, в яких вказані ці суб’єкти господарювання. Але ТОВ «ЛМФ» не довело в своєї пропозиції, що ці компанії можуть виробляти зазначені предмети закупівлі, тому що не надало довідку про обладнання та матеріально-технічну базу (наявність виробничої бази тощо) цих суб’єктів господарювання. Таким чином ТОВ «ЛМФ» порушило вимоги тендерної документації замовника, тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню згідно пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Згідно додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання «копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 або еквівалент та ISO 14001:2015 або еквівалент на предмети закупівлі». Учаник ТОВ «ЛМФ» в тендерній пропозиції надало копії зазначених сертифікатів лише на своє ім’я. З урахуванням того, що ТОВ «ЛМФ» не є виробником всіх предметів закупівлі воно порушило вимоги тендерної документації, тому що надало копії зазначених документів не на всі предмети закупівлі, чого вимагала тендерна документація, а на частину предметів закупівлі. Тендерна пропозиція ТОВ «ЛМФ» підлягає відхиленню згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. На підставі викладеного вимагаю замовника відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ЛМФ» та відхилити тендерну пропозицію цього учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Щодо відповідності учасника ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: відповідно до пункту 5.2. для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наявність виробничої бази тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано PDF документ «1.Кваліфікаційні критерії» в якому наявна довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наявність виробничої бази тощо). Звертаємо Вашу увагу, що дана інформація вимагалася Замовником для підтвердження можливості поставки товару, а не його виробництва конкретним учасником чи іншими суб’єктами господарювання, з якими у учасника наявні певні договірні зобов’язання щодо співробітництва згідно предмету закупівлі, та яких учасник планує залучати до поставки товару. Учасник ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» підтвердив можливість поставки товару, що можна прослідкувати згідно інформації зазначеної учасником у довідці, а тому дана довідка повністю відповідає вимогам Замовника передбачених тендерною документацією. Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та надав підтверджуючі документи, які в повній мірі відповідають умовам тендерної документації. Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога, щодо подання учасником інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника, а саме копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 або еквівалент та ISO 14001:2015 або еквівалент на предмети закупівлі. Відповідно до п. 22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Отже, Замовником визначено предмет закупівлі згідно вимог чинного законодавства, а саме «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти шкільних меблів та пристосування для початкових класів)». Відповідно предметом закупівлі згідно закону є шкільні меблі. А також наголошуємо що Замовником в процедурі закупівлі не встановлено частин предмета закупівлі, так як частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі( п.39 ч.1 ст.1 Закону). Отже, Учасником надано у складі тендерної пропозиції всі документи які вимагалися замовником згідно Закону та тендерної документації. Водночас наголошуємо, тендерна пропозиція розглядає на відповідність вимогам тендерної документації та у відповідності до чинного законодавства, а не особистих міркувань певних учасників. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів. Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 карги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено