• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 - Інтерактивна панель (мультіборд); лот 2 - Мультимедійний інтерактивний комплекс, комплект) для закладів загальної середньої освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (або еквівалент)

Одиниця (штуки, комплект)

Завершена

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 17:49 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Березин С.В.

Номер: e82bec3208424cf9b7240aec3063e17a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-005232-b.b3
Назва: Скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Березин С.В.
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Березин С.В. на підставі п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та умов тендерної документації «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції», а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1. що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2. на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Також вимагаємо від Замовника розмістити в електронній системі закупівель повідомлення ФОП Березіну С.В. про усунення невідповідностей до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та надати час згідно Закону для виправлення недоліків в документації. Детальніше у прікріпленому файлі!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога розглянута та надано відповідь Учаснику.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 1159787e71a04ee1a3a6b8e4ae4f50ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-005232-b.c2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! Приєднуюсь до вимоги за номером UA-2020-05-13-005232-b.b1 від 15.05.2020 р. Вважаю недопустимим наявність в тендерній документації специфічних вимог, обмежуючих конкуренцію, і створюючих дискримінацію. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Ч. 4 ст. 5 саме передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зазначаю, що технічні характеристики предмету закупівлі за лотом 1 «Інтерактивна панель (мультіборд)» визначені таким чином, що під них підпадає лише товар однієї торгової марки та моделі, що є недопустимим, а саме – модель SMART BOARD DISPLAY МХ275. Вимагаємо усунути таке порушення та внести зміни у технічну документацію, щоб у закупівлі могли приймати участь учасники, які пропонують інші торговельні марки. Звертаю увагу замовника, що рішенням Антимонопольного комітету України № 376-р/пк-пз від 09.01.2020 р. було зобов’язано Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі. В оскаржуваній закупівлі зазначалися такі тамі технічні вимоги, як і в цій закупівлі. Колегія АМКУ зазначила, що «взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання». Стосовно технічних документів, Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704 «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», п. 5 встановлюються вимоги щодо витребування висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічного паспорту на виріб, та/або декларації про відповідність вимогам технічних регламентів; інструкції про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язкове методичне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Витребування інших документів вважаємо наміром Замовника дискримінувати учасників закупівлі, і створити умови, за якими участників будуть протиправно усувати від процедури торгів. Щодо сертифікатів ISO, зазнаю також, що низкою рішень Антимонопольного комітету України вимога надати сертифікати ISO визнана дискримінаційною (рішення № 866-р/пк-ск від 27.08.2012 р., № 357-р/пк-ск від 15.03.2013 р., № 357-р/пк-ск від 15.03.2013 р., №303-р/пк-ск від 19.02.2016 р. тощо). Також, даний сертифікат жодним чином не впливає на якість товару, гарантії постачальника, проте збільшує вартість запропонованої продукції, що протирічить принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності в публічних закупівлях, передбаченому в ст. 5 зазначеного вище Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст. 23 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, також частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов’язковим для: суб’єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Жодною рекомендацією, або наказом органів влади не передбачено вимагання отримання суб’єктом господарювання такого документу. Також звертаю увагу, що вищезазначені сертифікати на державні стандарти України вимагаються в закупівлі, предметом якої є товар вироблений закордоном. Отже яке відношення має застосування чи незастосування національних стандартів підприємством-постачальником до підтвердження якості продукції виробленої закордоном. Зазначене також розповсюджується на вимогу надати копії сертифікатів на Товар, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth та інше), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності, безпеки, радіо чинних на дату розкриття пропозицій або гарантійний лист від виробника/його офіційного представника, що надасть їх під час постачання товару. Такий сертифікат видається на добровільній основі, не гарантує, що партія товару, яка буде відвантажена замовнику буде відповідати даному сертифікату. Якщо Замовник все-таки вважає, що якимось нормативно-правовим актом чи підзаконним актом передбачений обов’язок отримувати вищезазначені сертифікати учасникам торгів та взагалі суб’єктам господарювання – вимагаємо від Замовника надати посилання на таку норму. Нагадуємо, що відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Проте, в якості реального підтвердження відносин між учасником закупівель та виробником продукції, рекомендуємо замовнику додати до тендерної документації пункт щодо надання учасниками гарантійного листа щодо чинності гарантійного терміну від виробника, а не продавця, який не може гарантувати чинність гарантійного терміну на запропонований товар. Враховуючи вищевикладене, прошу привести тендерну документацію в частині технічних та якісних характеристик до недискримінаційних, керуючись, зокрема, Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 № 704, а також усунути дискримінаційні вимоги щодо надання беззмістовних сертифікатів ISO 9001:2008 ISO 14001:2004, сертифікатів на Товар, що має бездротові комунікації тощо. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Приютівської селищної ради, всіх інших правоохоронних органів. Крім того, нагадую про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: d32e8fffc35e4706be0e600918cc85f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-005232-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Нагадуємо що один з шести принципів закону про державну закупівлю статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Також згідно закону Статті 22 п3. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". 1. Проаналізувавши Ваші вимоги, викладені в додатку 2 до тендерної документації, а саме: «п. 2.1.Інтерактивна дошка», можна з точністю сказати що вона є "дискримінаційною", а саме модель інтерактивної дошки та програмне забезпечення 100% співпадають тільки з однією торговою маркою та однією структурою яка здійснює продаж на території держави Україна. Це торгова марка INTECH.З цього приводу можна зробити висновок що тендерна документація та вимоги д додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічні вимоги до предмета закупівлі Лот 1 та Лот 2 (або еквівалент) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації цілеспрямовано зроблена під цю торгову марку, є "монопольною" і носить дискримінаційний характер не допускаючи інших учасників з аналогічним обладнанням інших торгових марок до участі у тендері. Далі приведена таблиця з «дискримінаційними» вимогами, які підходять тільки до інтерактивної дошки INTECH RD82A 2. Проаналізувавши Ваші вимоги, викладені в додатку 2 до тендерної документації, стосовно проектора (п. 2.2.Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом з кріпленням у комплекті) , можна визначити що вимоги вказані Вами співпадають тільки з однією моделлю проектора - торгова марка Vivitek модель DX28ASTAA та однією структурою яка здійснює продаж на території держави Україна. Детальне посилання на характеристики цього проектора: https://inter-systems.kiev.ua/categories/proektory-vivitek/proektor-vivitek-dx28astaa.html Далі приведена порівняльна таблиця характеристик які вказані в додатку 2, та є унікальнимі для проектора Vivitek DX28ASTAA Детальніше в прикріпленому файлі!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено