• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)

Торги не відбулися

73 717.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 737.17 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 17:46 - 18.05.2020 17:50
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірні дії замовника

Номер: 5f41bec43cf9479295f52ea62a24d8d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-001643-c.b4
Назва: Неправомірні дії замовника
Вимога:
Приймаючи участь в торгах по предмету закупівлі «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)» (індефікатор закупівлі - UA-2020-05-13-001643-c), очікувана вартість закупівлі становить 73 717,00 грн., ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович вважає неправомірним дії посадових осіб департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, щодо відхилення своєї цінової пропозиції в сумі 39500,00 (тридцять дев`ять тисяч п`ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ. Оскільки, згідно протоколу №39 від 29 травня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, зазначено, що пропозиція ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович підлягає відхиленню оскільки у складі пропозиції надано лише один лист-відгук та в довідці про виконання аналогічних договорів, зазначено лише один аналогічний договір. При цьому, в оголошенні на закупівлю робіт зазначено що учасник має надати в підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка учасника про виконання аналогічних договорів в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовників за аналогічними договорами. 2. Завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.» Слід зазначити, що згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник може вимагати наявність в учасника документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Що в свою чергу свідчить про те, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» достатнім для участі в процедурах закупівель є наявність в учасника одного аналогічного договору, для можливості прийняття участі в торгах. Разом з тим, документація (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-13-001643-c) не містить окремих вимог щодо мінімальної кількості аналогічних договорів та листів-відгуків, та як наслідок наявність одного аналогічного договору є таким, що відповідає умовам документації закупівлі. Крім того, наявність у випадку встановлення у документації вимог щодо наявності кількох аналогічних договорів в рішенні Антимонопольного комітету України №2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення №UA-2017-03-10-000350-a) також зазначено, що вимога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів кількома договорами є дискримінаційною. Так, ФОП Парфенюком Д.Ю. у складі пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовників за аналогічним договором, завірений підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника лист-відгук за підписом керівника організації з яким укладено аналогічний договір, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, також в складі поданої пропозиції було надано копії завірені належним чином документів-підтвердження виконання вказаного в довідці договору. Відповідно пропозиція ФОП Парфенюка Д.Ю. відповідала всім вимогам оголошення на закупівлю, та відповідно до частини 12 статті 14 Закону України про публічні закупівлі» мала бути визнаною переможцем спрощеної закупівлі. Проте, уповноваженою особою Сорокіним С.Б. було визначено переможцем спрощеної закупівлі ФОП «Кабицький Віктор Іванович», всупереч того, що пропозиція ФОП «Кабицький Віктор Іванович є найдорожчою з усіх п’яти учасників (сума пропозиції становить 71 505,68 грн.) та не відповідає вимогам до документації пропозиції учасника, а саме: - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції), при цьому пояснення з приводу не подання вищевказаних документів у складі пропозиції також не надано; - в проекті договору в розділі 4. «Розмір і порядок оплати» зазначено відсоток що не відповідає ціновій пропозиції учасника (вказано коефіцієнт виходячи з вихідних даних Замовника – очікуваної вартості), а в додатку 2 до договору взагалі не вказано коефіцієнт; - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., не надано підтвердження щодо можливості в подальшому забезпечити здійснення технічного нагляду для Замовника протягом усього періоду виконання робіт по об’єкту, з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва; - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., не надано підтвердження щодо можливості постійно вести технічний контроль за виконанням робіт об’єкту, в разі необхідності обов’язково мати можливість виїзду на об’єкт в найкоротші терміни; - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., не надано підтвердження згоди Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті виконувати у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903; - в документації торгів зазначено, що прямі витрати на здійснення технічного нагляду за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації становлять –61 431,00 грн. без ПДВ, на які нараховуються податки з врахуванням системи оподаткування Учасників закупівлі, але сума пропозиції не повинна перевищувати очікуваної вартості предмета закупівлі. В той же час, учасником ФОП Кабицький Віктор Іванович вказано суму за яку учасник згоден виконати роботи за ціною 71 505,68 грн. без ПДВ (з урахуванням єдиного податку за ставкою 5%). Зазначена вартість без урахування єдиного податку становить 67930,40 грн., чим завищено початкову базу розрахунку вартості пропозиції учасника торгів, та не дотримано вимоги документації торгів. - в документації торгів учасником вимагалось надати копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), при цьому в пропозиції учасника торгів ФОП Кабицький Віктор Іванович відсутня копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), або інформація щодо неподання даних документів в складі пропозиції, чим недотримано вимоги умов документації торгів; - в документації торгів вимагалось надати учасником документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції), при цьому в подай пропозиції учасника ФОП Кабицький Віктор Іванович відсутня інформація, щодо підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, або інформація щодо не подачі зазначеної інформації. Не зважаючи на вищевказані порушення уповноваженою особою Сорокіним С.Б. відповідно до протоколу №51 визначено переможцем спрощеної закупівлі «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)» учасника торгів – ФОП «Кабицький Віктор Іванович», з найдорожчою ціною, чим може бути завдано збитків місцевому бюджету на загальну суму 32 005,68 грн. У зв’язку з вищевказаним вимагаю: 1. Призупинити торги спрощеної закупівлі щодо укладання договору з ФОП Кабицький В.І., встановити факт порушення департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації процедури закупівлі згідно переможця торгів (ідентифікатор закупівель: UA-2020-05-13-001643-c). 2. Визнати переможцем торгів ФОП Парфенюка Дмитра Юрійовича по даній процедурі закупівлі. Хочу зазначити, що в разі не зміни замовником свого рішення та визнання переможцем торгів ФОП Кабицький В.І., в супереч зазначеним порушенням, не усунення замовником порушень процедури закупівлі, обов`язково будуть здійсненні дії, щодо звернення до контролюючих органів, з метою притягнення до відповідальності посадових осіб причетних до зловживань, та порушення норм, принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.06.2020 11:24
Вимога
Вирішена

Неправомірні дії Замовника

Номер: d71d0ee4fdc6461e8ac18ed8376079ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-001643-c.a3
Назва: Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Приймаючи участь в торгах по предмету закупівлі «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)» (індефікатор закупівлі - UA-2020-05-13-001643-c), очікувана вартість закупівлі становить 73 717,00 грн., ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович вважає неправомірним дії посадових осіб департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, щодо відхилення своєї цінової пропозиції в сумі 39500,00 (тридцять дев`ять тисяч п`ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ. Оскільки, згідно протоколу №39 від 29 травня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, зазначено, що пропозиція ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович підлягає відхиленню оскільки у складі пропозиції надано лише один лист-відгук та в довідці про виконання аналогічних договорів, зазначено лише один аналогічний договір. При цьому, в оголошенні на закупівлю робіт зазначено що учасник має надати в підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка учасника про виконання аналогічних договорів в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовників за аналогічними договорами. 2. Завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.» Слід зазначити, що згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник може вимагати наявність в учасника документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Що в свою чергу свідчить про те, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» достатнім для участі в процедурах закупівель є наявність в учасника одного аналогічного договору, для можливості прийняття участі в торгах. Разом з тим, документація (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-13-001643-c) не містить окремих вимог щодо мінімальної кількості аналогічних договорів та листів-відгуків, та як наслідок наявність одного аналогічного договору є таким, що відповідає умовам документації закупівлі. Крім того, наявність у випадку встановлення у документації вимог щодо наявності кількох аналогічних договорів в рішенні Антимонопольного комітету України №2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення №UA-2017-03-10-000350-a) також зазначено, що вимога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів кількома договорами є дискримінаційною. Так, ФОП Парфенюком Д.Ю. у складі пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовників за аналогічним договором, завірений підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника лист-відгук за підписом керівника організації з яким укладено аналогічний договір, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, також в складі поданої пропозиції було надано копії завірені належним чином документів-підтвердження виконання вказаного в довідці договору. Відповідно пропозиція ФОП Парфенюка Д.Ю. відповідала всім вимогам оголошення на закупівлю, та відповідно до частини 12 статті 14 Закону України про публічні закупівлі» мала бути визнаною переможцем спрощеної закупівлі. Проте, уповноваженою особою Сорокіним С.Б. було визначено переможцем спрощеної закупівлі ФОП «Кабицький Віктор Іванович», всупереч того, що пропозиція ФОП «Кабицький Віктор Іванович є найдорожчою з усіх п’яти учасників (сума пропозиції становить 71 505,68 грн.) та не відповідає вимогам до документації пропозиції учасника, а саме: - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції), при цьому пояснення з приводу не подання вищевказаних документів у складі пропозиції також не надано; - в проекті договору в розділі 4. «Розмір і порядок оплати» зазначено відсоток що не відповідає ціновій пропозиції учасника (вказано коефіцієнт виходячи з вихідних даних Замовника – очікуваної вартості), а в додатку 2 до договору взагалі не вказано коефіцієнт; - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., не надано підтвердження щодо можливості в подальшому забезпечити здійснення технічного нагляду для Замовника протягом усього періоду виконання робіт по об’єкту, з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва; - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., не надано підтвердження щодо можливості постійно вести технічний контроль за виконанням робіт об’єкту, в разі необхідності обов’язково мати можливість виїзду на об’єкт в найкоротші терміни; - в порушення вимог розділу «вимоги до документації пропозиції Учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт, у складі пропозиції ФОП Кабицький В.І., не надано підтвердження згоди Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті виконувати у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903; - в документації торгів зазначено, що прямі витрати на здійснення технічного нагляду за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації становлять –61 431,00 грн. без ПДВ, на які нараховуються податки з врахуванням системи оподаткування Учасників закупівлі, але сума пропозиції не повинна перевищувати очікуваної вартості предмета закупівлі. В той же час, учасником ФОП Кабицький Віктор Іванович вказано суму за яку учасник згоден виконати роботи за ціною 71 505,68 грн. без ПДВ (з урахуванням єдиного податку за ставкою 5%). Зазначена вартість без урахування єдиного податку становить 67930,40 грн., чим завищено початкову базу розрахунку вартості пропозиції учасника торгів, та не дотримано вимоги документації торгів. - в документації торгів учасником вимагалось надати копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), при цьому в пропозиції учасника торгів ФОП Кабицький Віктор Іванович відсутня копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), або інформація щодо неподання даних документів в складі пропозиції, чим недотримано вимоги умов документації торгів; - в документації торгів вимагалось надати учасником документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції), при цьому в подай пропозиції учасника ФОП Кабицький Віктор Іванович відсутня інформація, щодо підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, або інформація щодо не подачі зазначеної інформації. Не зважаючи на вищевказані порушення уповноваженою особою Сорокіним С.Б. відповідно до протоколу №51 визначено переможцем спрощеної закупівлі «Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)» учасника торгів – ФОП «Кабицький Віктор Іванович», з найдорожчою ціною, чим може бути завдано збитків місцевому бюджету на загальну суму 32 005,68 грн. У зв’язку з вищевказаним вимагаю: 1. Призупинити торги спрощеної закупівлі щодо укладання договору з ФОП Кабицький В.І., встановити факт порушення департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації процедури закупівлі згідно переможця торгів (ідентифікатор закупівель: UA-2020-05-13-001643-c). 2. Визнати переможцем торгів ФОП Парфенюка Дмитра Юрійовича по даній процедурі закупівлі. Хочу зазначити, що в разі не зміни замовником свого рішення та визнання переможцем торгів ФОП Кабицький В.І., в супереч зазначеним порушенням, не усунення замовником порушень процедури закупівлі, обов`язково будуть здійсненні дії, щодо звернення до контролюючих органів, з метою притягнення до відповідальності посадових осіб причетних до зловживань, та порушення норм, принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято до відома, пропозицію відхилено
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9f96dde849fb45b59e88887a9bc5ceaf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-001643-c.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) відповідно до Протоколу № 43 від 29 травня 2020 р. вирішила: 1. Визначити переможцем спрощеної закупівлі Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт) учасника торгів – ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ» (далі – переможець) пропозиція, якого відповідає технічним і якісним характеристикам та має економічно вигідну ціну відповідно до частини 12 статті 14 Закону. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Звертаємо увагу, що дані дії Замовника є неправомірними, оскільки пропозиція учасника ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно Вимоги до документації пропозиції Учасника встановлених Оголошеням на закупівлю робіт (Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)), учасники мають надати Форму пропозиції (Додаток 2). Учасник ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ» у складі своєї пропозиції надає Пропозицію вих. № 1 від 25 травня 2020 року, яка не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 Оголошення на закупівлю робіт. Відповідно п.7 Додатку 2 зазначається Номер свідоцтва/витягу з Реєстру платника податку на додану вартість та/або номер свідоцтва/витягу з Реєстру єдиного податку та індивідуальний податковий номер, в той же час учасником ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ» зазначено лише дату та № витягу з Реєстру єдиного податку, без зазначення індивідуального податкового номеру, чим порушено умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також, звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції на вимогу Замовника, щодо надання листів-відгуків, учасник ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ» надає Листи-відгуки від Синяківської сільської ради Вишгородського району Київської області, на два договори, які зазначені в «Довідці про досвід виконання аналогічних робіт» Вих. № 2 від 22 травня 2020 року. Дані Листи-відгуки мають ідентичний вихідний номер (в тому числі каліграфічно), а саме № 02-31/138; ідентичні підписи та печатки, а також їх розміщення, що від Замовника, що від учасника (в тому числі каліграфічно); ідентичний штрих в зоні підпису представника Замовника, а конкретно в слові «Синяківського», який перетинає літеру «и» в одному і тому самому місці. Особливо привертає увагу, відмінність шрифтів написання САМЕ змісті Листів-відгуків та їх розміщення на листі. Вищевикладені зауваження можуть свідчити про підробку документів, а отже недобросовісну конкуренцію з боку учасника ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ». Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП «КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ» та відхилити пропозицію учасника, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.06.2020 11:24
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення

Номер: 7a575d620f524566be18cae23f347154
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-001643-c.c1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) відповідно до Протоколу № 42 від 29 травня 2020 року вирішила відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", до закупівлі UA-2020-05-13-001643-c, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: У складі пропозиції учасника надано лист-відгук від 22.05.2020 № 129 від КП «МІСТ» , в якому не зазначено вартості виконаних робіт, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації із зазначенням назви об’єкту, суми договору, вартості виконаних робіт, відсутності зауважень з боку замовника таких робіт. Дане відхилення є неправомірною дією Замовника та порушує усі права учасника! У складі пропозиції Учасника ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» по закупівлі UA-2020-05-13-001643-c (Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Овруцької міської ради Житомирської області» (код за ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконання будівельних робіт)), надано лист-відгук від 22.05.2020 № 129 від КП «МІСТ», адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, який містить всю необхідну інформацію відповідно до вимог, в тому числі: назву об’єкту, суму договору, вартість виконаних робіт, відсутності зауважень з боку замовника таких робіт. Звертаємо увагу, що сума договору та вартість виконаних робіт визначені єдиним виразом «…на суму 88236,00 грн», що в свою чергу підтверджується наданим відповідним Аналогічним договором № 19.01/17/1 від 19.01.2017р., заключений між КП «МІСТ» та ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ», та актами здачі-приймання робіт до нього. У відхиленні пропозиції учасника ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» вбачається попередня зацікавленість Замовника у пропозиції учасника ФОП "КАБИЦЬКИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ". Вимагаємо від Уповноваженої особи департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації скасувати Неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" та визнати його переможцем закупівлі у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято до відома, пропозицію відхилено
Статус вимоги: Задоволено