-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Гоголя в м. Старий Самбір Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Завершена
2 967 372.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 800.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2020 16:37 - 24.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про скасування рішення Замовника про визнання переможцем ФОП Іванишин І.С.
Номер:
b2573370537745f28dd000b2d1eae10a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-004766-b.b2
Назва:
Скарга про скасування рішення Замовника про визнання переможцем ФОП Іванишин І.С.
Скарга:
«13» травня 2020 року Старосамбірська міська рада Львівської області (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Гоголя в м. Старий Самбір Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45230000-8) (ДК 021:2015).
Приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
11.06.2020р. Протоколом №47 засідання тендерного комітету переможцем торгів було визнано ФОП Іванишин І.С.
Ми категорично не погоджуємося із зазначеною позицією Замовника, оскільки вона є необґрунтованою з наступних підстав:
Відповідно до п.5 Розділу ІІІ ТД Згідно з цією документацією Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, якими є: 4) В складі пропозиції подаються чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням.
Учасником ФОП Іванишин І.С. не подано у складі пропозицій чинних на момент подання документів, які підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням.
Порядок проходження медичного огляду працівників встановлено Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженим Наказом МОЗ 21.05.2007 N 246
Зазначеним порядком встановлено фактично наступні види медичних оглядів – попередні та періодичні. Медичний огляд проводиться за визначеною Порядком процедурою, і його результати підтверджуються визначеними Порядком документами.
Зокрема Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, який затверджений Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246 встановлено форму медичної довідки про прведення медичного огляду, зокрема п.2.16 Порядку встановлює, що результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о ( va302282-99 ), затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 N 302 ( v0302282-99 ) "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)".
У Картці працівника зазначаються скарги працівника на стан здоров'я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією.
Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів.
На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8.
Зазначена медична довідка має термін чинності, містить висновок комісії про стан здоров’я та придатність до роботи, а також підтверджує проходження ссаме медичного огляду.
У складі тендерної пропозиції ФОП Іванишин І.С. подано довідки працівників, які містять терміну чинності (лише дату видачі, що не дозволяє встановити, чи є вони чинними на момент подання), не містять даних про проходження саме медогляду, що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства. Зазначені довідки містять підпис та печатку сімейного лікаря (а не комісії), з висновком про те, що особа є «соматично здорова, терапевтичних патологій не виявлено», однак вони не містять жодних даних про підтвердження саме медогляду.
Тендерною документацією передбачено надання на підтвердження проходження медогляду копій довідок або особових медичних книжок або інших документів, однак до цих документів встановлено дві вимоги, за дотримання яких вони будуть відповідати Тендерній документації:
1. Чинність на момент подання.
2. Підтвердження проходження саме медогляду.
Надані учасником ФОП Іванишин І.С. Довідки не відповідають жодній із цих вимог.
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ФОП Іванишин І.С. порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно тендерну пропозицію ФОП Іванишин І.С., чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і мала шанси бути визнаною переможцем торгів у разі прийняття законного рішення Замовником.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем ФОП Іванишин І.С., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання будівельних робіт
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП Іванишин І.С., зазначене у протоколі засідання тендерного комітету №47 від 11.06.2020р.
.ДОДАТКИ:
1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
19.06.2020р.
Директор
ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» Ю.А. Стецун
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.06.2020 16:58
- Мед.довідки, трудові, ЦПХ.pdf 19.06.2020 16:59
- Скрін шоти.docx 01.07.2020 19:03
- Додаткові пояснення.pdf 01.07.2020 19:03
- Рішення від 24.06.2020 № 12464 (+лист Замовнику).pdf 24.06.2020 23:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-05-13-004766-b.b2.pdf 02.07.2020 22:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-05-13-004766-b.b2.pdf 03.07.2020 21:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2020 № 13106.pdf 07.07.2020 19:45
- Рішення від 06.07.2020 № 13106.pdf 09.07.2020 21:22
- пояснення 1 стор.jpg 26.06.2020 15:52
- пояснення 2 стор.jpg 26.06.2020 15:52
- пояснення лікарня.jpg 26.06.2020 15:52
- додаткове 1 стор.jpg 03.07.2020 13:01
- додаткове 2 стор.jpg 03.07.2020 13:01
- додаткове 3 стор.jpg 03.07.2020 13:01
- додаткове пояснення в АМКУ.doc 03.07.2020 13:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2020 16:09
Дата розгляду скарги:
02.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 23:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.07.2020 21:22
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень допущених в Тендерній документації.
Номер:
f7f5ce7d216b425da70831a9dc2dd5e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-004766-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень допущених в Тендерній документації.
Вимога:
1. Замовник в Тендерній документації зазначає, що в складі пропозиції подаються чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням.
Про те, відповідно до статті 21 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" та згідно Постанови кабінету Міністрів України від від 23 травня 2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» затверджено перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам та Порядок проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок.
Представників будівельних професій чим інженерно-технічних професій, які будуть брати участь в даній процедурі закупівлі на стороні учасника немає.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
2. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Довідка про виконання аналогічного/их договору/ів загальною вартістю не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору
Виконання аналогічного/их договору/ів* про виконання робіт з будівництва або капітального ремонту або реконструкції доріг або вулиць за 2019 рік або за 2020 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше травня 2020 року, що відповідає копії/ям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів (може подаватись копія договору, що виконується), а також оформлених на їх виконання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3.
Така умова позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь в закупівлі та є дискримінаційною до потенційних учасників та суб’єктів господарювання, які мають виконані аналогічні договори на суму меншу 50 відсотків. Така вимога є дискримінаційною.
За таких умов взяти участь в закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконані договори на суму менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
3. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 рік або за 2020 рік має бути не менше ніж 2,5 млн. грн. про що учасник подає відповідні документи (баланс, звіт, декларації тощо).
Така умова позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь в закупівлі та є дискримінаційною до потенційних учасників та суб’єктів господарювання, які мають Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 рік або за 2020 рік меншим.Така вимога є дискримінаційною.
За таких умов взяти участь в закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконані договори на суму менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
4. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Договірна ціна повинна бути підписана сертифікованим інженером-проектувальником з долученням копії його сертифікату.
Така вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує участь потенційних учасників та субєктів господарювання, які не мають трудових або договірних відносин з сертифікованим інженером-проектувальником.
Хочемо зазначити, що договірну ціну в програмному комплексі АВК чи суміжних програмних комплексах може розрахувати кошторисник або особа, яка має відповідні знання та вміння є дискримінаційною. Згідно п.3 ст.64, а також п.1 ст.44, п.1 ст.45 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання самостійно вирішують питання чисельності робітників та штатного розкладу, самостійно проводять комерційний розрахунок та визначають майновий статус.
Таким чином, вказані статті Господарського кодексу України говорять про протизаконність втручання будь-яких суб’єктів у господарчу діяльність з метою здійснення впливу на встановлення його організаційної структури та кількості працівників. Дана вимога призводить до дискримінації учасників торгів - суб’єктів господарювання (фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб) та позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі.
5. Замовник в Тендерній документації зазначає, що матеріали, устаткування, обладнання яке застосовується під час виконання робіт та подальшій експлуатації об’єкту повинно бути сертифікованим та сприяти захисту навколишнього середовища від шкідливих елементів та забруднень про що подається гарантійний лист.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
6. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на травень 2020 року (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія).
Така вимога є дискримінаційною.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
7. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
Замовник в Тендерній документації зазначає, що Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність в Учасника коштів на рахунку станом на травень 2020 року
Така вимога є дискримінаційною.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
8. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
9. Замовник в Тендерній документації зазначає, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 31.12.2020 року. Проте згідно умов Проекту Договору, а саме розділу 11. «Строки дії договору» пункту 11.1., який гласить, що «цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2021 року», ці розбіжності, оскільки вони вводять в оману про фактичні строки виконання робіт.
Для розуміння наведеного та додаткової аргументації надаємо копію рішення АМКУ від 04.05.2020 № 8524.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо привести Тендерну документацію закупівлі у відповідність до чинного Законодавста!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 04.05.2020 № 8524.pdf 18.05.2020 16:29
Дата подачі:
18.05.2020 16:29
Вирішення:
1.В зв’язку з пандемією Covid-19 замовником вимагаються чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
2. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже учасник може подати як мінімум 1 аналогічний договір, а може подати декілька аналогічних договорів. Зазначене підтверджується рішенням АМКУ від 12.12.2019 №18481-р/пк-пз.
3. Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі 2 967 372,40 грн. Вимога про підтвердження обсягу річного доходу (виручки) не менше 2,5 млн. грн. є законною. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
4. Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі 2 967 372,40 грн. Вимога про підтвердження обсягу річного доходу (виручки) не менше 2,5 млн. грн. є законною. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації
5. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник може мати в штаті сертифікованого інженера – проектувальника, може підписати з ним трудову угоду, залучити згідно договору надання послуг тощо. Небажання Учасника мати трудові або інші відносини з інженером – проектувальником не є дискримінаційною вимогою згідно постанови ВСУ від 14.05.2020р. справа №826/18068/17.
6. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
7. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації,
8. Стосовно строків виконання робіт допущено технічну описку, будуть внесені відповідні зміни в документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.05.2020 18:04