• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44

Завершена

1 838 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 387.50 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 16:09 - 25.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Щодо упередженої дискваліфікації і незабезпечення права учасника на виправлення помилки

Номер: 6b38dbef90ec48fab736fe226ffd13f9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-002665-a.a4
Назва: Щодо упередженої дискваліфікації і незабезпечення права учасника на виправлення помилки
Скарга:
13.05.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Вінниці»(далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2020-05-13-002665-aпро проведення процедури закупівлі – «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44»Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено до 00:00 год. 21.05.2020. Початок аукціону – 11:06 год. 21.05.2020. У вказаній процедурі закупівлі приймали участь наступні Учасники: 1. ФОП "Сміхульський Олександр Федорович" (ІПН2646206838) 2. Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (код ЄДРПОУ34886970); 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (код ЄДРПОУ40614486). 4. Приватне підприємство «ТУР» (код ЄДРПОУ 13300442); 5. Приватне підприємство «Опора буд» (код ЄДРПОУ 37980203); 11.06.2020 року засіданням тендерного комітету КНК«Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці» прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» у процедурі закупівлі « Предмет закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44». Вказане рішення оформлено протоколом № 189 від 11.06.2020. Своє рішення тендерний комітет мотивував наступним: 1) В складі пропозиції учасника відсутні наступні документи: - довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - підприємця, виданий уповноваженим органом, чим порушив вимоги п.2.2. п.2 Розділу VI тендерної документації. Вважаємо вказане рішення необгрунтованим, упередженим та таким що не відповідає дійсності, а тому підлягає перегляду а протокол скасуванню, з наступних підстав. 1. Відповідно до п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі. Відповідно до п.2.3. Розділу I. Загальні положення Тендерної документації Замовника 2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками ПІБ: Олевінська Валентина Миколаївна Посада: голова тендерного комітету, адреса: 21050, Україна, Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Магістратська, буд. 44. номер телефону: +380432671426 електронна адреса: kz.cpmsd2@ukr.net На виконання п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації, з урахуванням п.2.3 Розділу I. «Загальні положення» тендерної документації, Учасник КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Лист-згодащодоможливостізверненняЗамовника до органів і Довіреність.pdf», який містить Довіреність № 200525/27 від 25.02.2020 року, підписану в.о. директора КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці»МайструкомО.О. і видану на голову тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці» (далі - Замовника), Олевінську Валентину Миколаївну, або іншу посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, представляти інтереси Учасника - комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці», в межах і для цілей процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44» Класифікатор ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 –Інші завершальні будівельні роботи(ID: UA-2020-05-13-002665-a). З урахуванням вищевикладеного, у цій частині тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2. Приписи підп. 2.2 п.2Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Замовника вказують на наступне: 2 Строк укладання договору 2.1. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 2.2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.З метою УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ Учасник має надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу- підприємця, виданий уповноваженим органом. 2.3. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю призупиняється. Із суті і змісту вказаної умови, витяг надається з метою підписання договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», стадія підписання договору у процедурі закупівлі наступає після визнання переможцем процедури закупівлі і оголошення про намір укласти договір. Замовник не визнав Учасника КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» переможцем, отже стадія укладання договору не настала. Крім того, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань це інформація з міститься у відкритихєдинихдержавнихреєстрах, доступ до яких є вільним, абопублічноїінформації, що є доступною в електроннійсистемі закупівель. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань на КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» міститься в електроннійсистемі закупівель і доступним за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-23-001845-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-11-000474-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-21-000950-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-06-000083-c та інших, де його можна знайти у документах Учасника КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» завантажених у вищевказані процедури закупівлі. Відомості щодо КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань містяться на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Відповідно до ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі"» в редакції після 19.04.2020, замовник не вимагає документального підтвердженняпублічноїінформації, щооприлюднена у формівідкритихданихзгідноіз Законом України «Про доступ до публічноїінформації» та/абоміститься у відкритихєдинихдержавнихреєстрах, доступ до яких є вільним, абопублічноїінформації, що є доступною в електроннійсистемі закупівель. З урахуванням вищевикладеного, у цій частині тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника. До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель у рішенні № 1667-р/пк-пз від 24.11.2016 року. Варто також зазначити, що вказана процедура закупівлі (UA-2020-05-07-001793-a) оголошена після 19.04.2020, тобто після вступу в дію змін до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020): Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Із суті і змісту вказаного припису Закону України «Про публічні закупівлі», випливає, що Замовник уразі виявлення невідповідностей в документації у Учасника, повинен подати через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких відповідностей. В свою чергу, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту опублікування таких невідповідностей Замовником, повинен їх усунути. Зазначена норма Закону України «Про публічні закупівлі» прийнята для виправлення помилок Учасниками і з метою унеможливлення дискваліфікації Учасників, які надали недосконалу тендерну пропозицію, однак запропонували нижчу ціну. Натомість, тендерний комітет КНК«Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці» в порушення вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», нехтуючи правом Учасника на помилку і її усунення, передбачену законом, одразу дискваліфікував Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці", який запропонував одну з найнижчих цін, тим самим порушив принципи публічних закупівель: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що Замовник необ'єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці», неправомірно позбавив права на усунення помилки, адже пропозиція останнього відповідала вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до фактично неправомірного відхилення (залишення без розгляду) пропозиції Учасника (Скаржника), що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку будівельних робіт та послуг. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (Ідентифікатор: UA-2020-05-13-002665-a); 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання ПП «Опора-Буд» переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-13-002665-a); 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці", зазначене у протоколі № 189 від 11.06.2020 засідання тендерного комітету КНК "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці" 5. Зобов’язати Замовника повторно провести кваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці"і вчинити дії передбачені ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі"; 6. Зобов’язати Замовника забезпечити право Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" вчинити дії передбачені ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата розгляду скарги: 15.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2020 19:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.07.2020 12:49
Автор: КП "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Олександр Майструк +389623592900 0962359290@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення тенедрної пропозиції.

Номер: d2c8c9a42bfb4dd29afcf0d82a52e5fc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-002665-a.a3
Назва: Безпідставне відхилення тенедрної пропозиції.
Вимога:
22 червня 2020року згідно протоколу №221 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці» пропозицію ПП «ТУР» на закупівлю : «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44» Класифікатор ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 –Інші завершальні будівельні роботи . було відхилино . Приватне підприємство «ТУР» не згодне з даним рішенням тенедерного комітету з наступних причин : 1.Підставою для відхилення стало те що ПП «ТУР» : «не надано довіреність на посадову особу замовника , уповноважену здійснювати зв`язок з учасниками , що передбачена в оголошені про проведення відкритих торгів. Але в оголошені не має даних про посадову особу замовника уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками. Присутня лише інформація про основний контакт : Бондаренко Олена Юріївна, без роз`ясненя щодо посади та функціональних та посадових обов`язків. Між тим в тендерній документації розділI п2.3 чітко прописана посадова особа замовника уповноважена здійснювати зв`язок з учасниками, а саме голова тендерного комітету Олевінська Валентина Миколаївна, на ім`я якої ПП «ТУР» була видана довіреність . Ми рахуємо ,що дана підстава для відхилення не законна і безпідставна 2. Другою причиною відхилення нашої пропозиції стало те що ПП «ТУР» надало лист згоду на обробку персональних даних, в якому відсутня інформація яка вимагалась тендерною документацією , а саме надання згоди суб`єкта персональних данних на збирання та зберегання його персональних данних. Ми не згодні з висновком тенедерного комітету , тому що по перше лист згода про обробку персональних данних вимогався в довільній формі , по друге згідно закону Украіни «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010 року під обробкою персональних даних мається на увазі будь-яка дія або сукупність дій зі збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, адаптування, зміни, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення,знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Збирання та зберігання персональних даних – це одна із складових частин обробки персональних даних , тому надання згоди на обробку персональних даних Купринюком Василем Івановичем мається на увазі в тому числі згода на збирання та зберігання . Приватне підприємство «ТУР» в складі своєї тендерної пропозиції надало лист згоду на обробку персональних даних Купринюка Василя Івановича , тим самим виконало вимогу тендерної документації. Приватне підприємство «ТУР» вимагає ,відмінити рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ПП «ТУР» , як таке що суперечить законодавству України , в іншому випадку будемо змушені звернутись до суду , а також вимагати застосування до членів тендерного комітету штрафних санкцій згідно ч.3-4 ст.164-14 Кодексу України, про адміністративне порушення , за безпідставне відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником проведено розгляд вимогу, що надійшла через систему електронних закупівель від учасника ПП "ТУР" код ЄДРПОУ: 13300442 (надалі - Учасник) про надання роз’яснень, датоване 24.06.2020р., ID: UA-2020-05-13-002665-a.a3 та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ст. 29 Закону Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.. Абзацом 2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема якщо: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Частиною 3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи означене, замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію, яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Провівши розгляд тендерної пропозиції Учасника, Замовник протоколом № 221 від 22 червня 2020 року відхилив тендерну пропозицію Учасника Так, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи: - довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; Так, інформація щодо посадових осіб замовника, була розміщена у відповідному пункті тендерної документації (п.2.3. розділу 1 тендерної документації) так і в оголошенні опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих електронних майданчиках (п.4 оголошення № UA-2020-05-13-002665-a). Означені посадові особи є членами тендерного комітету Замовника. Таким чином, Учасник мав надати довіреність на двох осіб, що передбачені в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. Також, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що останнім на виконання вимог п.п.6 п. 5.3. розділу ІІІ тендерної документації було надано лист-згоду на обробку персональних даних, в якому відсутня інформація, що вимагалась тендерною документацією, а саме надання згоди суб'єкта персональних даних на збирання та зберігання його персональних даних. Слід відмітити, що відповідно до вимог тендерної документації означений лист-згода мав бути наданий Учасником з урахуванням певних умов, а саме: (із зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції її прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та містити окремий зразок підпису означеної особи, а також поряд із цим, лист мав містити згоду суб'єкта персональних даних на збирання та зберігання його персональних даних. За таких обставин, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону та з урахуванням положень тендерної документації і вимог ч. 11 ст. 29 Закону, Замовником було розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" під час кваліфікації учасника в частині надання права на усунення невідповідностей

Номер: d8defc41c1164493859e58b56377485c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-002665-a.c2
Назва: Щодо порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" під час кваліфікації учасника в частині надання права на усунення невідповідностей
Вимога:
ВИМОГА 16.06.2020 Замовником надана відповідь на вимогу Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці". Вважаємо таку відповідь неповною, необ’єктивною, а дії Замовника по відношенню до Учасника - дискримінаційними. Відповідно до ч. 16 ст 29 Закоун України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей В свою чергу Замовником виявлено нібито невідповідність тендерної пропозиції Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці", а саме як випливає з відповді на вимогу КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці": За вимогами п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Таким чином, учасник мав надати довіреність на двох осіб, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. За таких обставин, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону та з урахуванням положень тендерної документації і вимог ч. 11 ст. 29 Закону, Замовником було розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Учасник КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" надав у складі тендерної пропозиції довіреність на: голову тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці» (далі - Замовника), Олевінську Валентину Миколаївну, або іншу посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, представляти інтереси Учасника - комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці», в межах і для цілей процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44» Класифікатор ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 –Інші завершальні будівельні роботи (ID: UA-2020-05-13-002665-a): На переконання Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" вказана довіреність відповідає вимогам тендерної документації Замовника оскільки не обмежує передачу повноважень тільки на Олевінську Валентину Миколаївну, але ще й на іншу посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. Отже коло осіб цією довіреністю не обмежене. Більш того, в тендерній документації Замовника не зазначалось скільки має бути довіреностей одна чи дві, а ні її форма, термін дії тощо. Водночас звертаємо Вашу увагу до дискримінаційного підходу до Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" в частині забезпечення його права на усунення таких невідповідностей (ст. 29 Закону України "про публічні інформації", оскільки Учаснику ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" було надане таке право. Крім того, щодо неправомірної причини дискваліфікації через ненадання витягу і доступність його в електронній системі закупівель, Замовник відповідь взагалі не надав. З урахуванням вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Надати грунтовне пояснення того, чому посадові особи Замовника не забезпечили права Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" на усунення невідповідностей, у той час як іншим Учасникам таке право надано було; 2. скасувати своє рішення про дискваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці", зазначене у протоколі № 189 від 11.06.2020 засідання тендерного комітету КНК "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці" 3. повторно провести кваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці"і вчинити дії передбачені ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі"; 4. забезпечити право Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" вчинити дії передбачені ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вирішення: Замовником проведено розгляд звернення за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від учасника КП "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" код ЄДРПОУ: 34886970 (надалі - Учасник), датоване 16.06.2020р., ID: UA-2020-05-13-002665-a.c2 та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Статтею 8 Конституції України передбачено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Пункт 16 означеної вище статті 29 Закону встановлює якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, таке повідомлення встановлюється виключно до двох підстав усунення невідповідностей, а саме: - що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, такими є: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. З урахуванням наведеного замовником публікує повідомлення про усунення лише означених невідповідностей в порядку і у строки передбачені Законом. Водночас, у випадку виправлення учасником виявлених невідповідностей, але за наявності інших підстав передбачених ст. 31 Закону, Замовник зобов'язаний дія в межах чинного законодавства та відхилити відповідну пропозицію. За таких обставин, жодного дискримінаційного підходу до Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" в частині забезпечення його права на усунення таких невідповідностей не застосовано, а навпаки замовник діяв лише в межах повноважень наданим йому чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо упередженої і неправомірної дискваліфікації Учасника Замовником

Номер: 8a2cfcf7662849d0a4b9e3afeebef3c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-002665-a.c1
Назва: Щодо упередженої і неправомірної дискваліфікації Учасника Замовником
Вимога:
ВИМОГА 11.06.2020 року засіданням тендерного комітету КНК "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці" прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" у процедурі закупівлі " Предмет закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44». Вказане рішення оформлено протоколом № 189 від 11.06.2020. Своє рішення тендерний комітет мотивував наступним: 1) В складі пропозиції учасника відсутні наступні документи: - довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - підприємця, виданий уповноваженим органом, чим порушив вимоги п.2.2. п.2 Розділу VI тендерної документації. Вважаємо вказане рішення необгрунтованим, упередженим та таким що не відповідає дійсності, а тому підлягає перегляду а протокол скасуванню, з наступних підстав. 1. Відповідно до п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) не раніше дати оголошення даної процедури закупівлі. Відповідно до п.2.3. Розділу I. Загальні положення Тендерної документації Замовника 2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками ПІБ: Олевінська Валентина Миколаївна Посада: голова тендерного комітету, адреса: 21050, Україна, Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Магістратська, буд. 44. номер телефону: +380432671426 електронна адреса: kz.cpmsd2@ukr.net На виконання п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації, з урахуванням п.2.3 Розділу I. "Загальні положення" тендерної документації, Учасник КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" у складі тендерної пропозиції завантажив файл " Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів і Довіреність.pdf ", який містить Довіреність № 200525/27 від 25.02.2020 року, підписану в.о. директора КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" Майструком О.О. і видану на голову тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці» (далі - Замовника), Олевінську Валентину Миколаївну, або іншу посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, представляти інтереси Учасника - комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці», в межах і для цілей процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 2 та 3 поверху 1 корпусу Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44» Класифікатор ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 –Інші завершальні будівельні роботи (ID: UA-2020-05-13-002665-a). З урахуванням вищевикладеного, у цій частині тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2. Приписи підп. 2.2 п.2 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Замовника вказують на наступне: 2 Строк укладання договору 2.1. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 2.2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ Учасник має надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу- підприємця, виданий уповноваженим органом. 2.3. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю призупиняється. Із суті і змісту вказаної умови, витяг надається з метою підписання договору. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", стадія підписання договору у процедурі закупівлі наступає після визнання переможцем процедури закупівлі і оголошення про намір укласти договір. Замовник не визнав Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" переможцем, отже стадія укладання договору не настала. Крім того, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань це інформація з міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань на КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" міститься в електронній системі закупівель і доступним за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-23-001845-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-11-000474-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-21-000950-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-06-000083-c та інших, де його можна знайти у документах Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" завантажених у вищевказані процедури закупівлі. Відомості щодо КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громацьких формувань містяться на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Відповідно до ч.5 ст. 17 Закону України "про публічні закупівлі" в редакції після 19.04.2020, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З урахуванням вищевикладеного, у цій частині тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника. До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель у рішенні № 1667-р/пк-пз від 24.11.2016 року. Варто також зазначити, що вказана процедура закупівлі (UA-2020-05-07-001793-a) оголошена після 19.04.2020, тобто після вступу в дію змін до Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції після 19.04.2020): Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Із суті і змісту вказаного припису Закону України "Про публічні закупівлі", випливає, що Замовник уразі виявлення невідповідностей в документації у Учасника, повинен подати через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких відповідностей. В свою чергу, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту опублікування таких невідповідностей Замовником, повинен їх усунути. Зазначена норма Закону України "Про публічні закупівлі" прийнята для виправлення помилок Учасниками і з метою унеможливлення дискваліфікації Учасників, які надали недосконалу тендерну пропозицію, однак запропонували нижчу ціну. Натомість, тендерний комітет КНК "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці" в порушення вищевказаних вимог Закону України "Про публічні закупівлі", нехтуючи правом Учасника на помилку і її усунення, передбачену законом, одразу дискваліфікував Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці", який запропонував одну з найнижчих цін, тим самим порушив принципи публічних закупівель: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. скасувати своє рішення про дискваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці", зазначене у протоколі № 189 від 11.06.2020 засідання тендерного комітету КНК "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м Вінниці" 2. повторно провести кваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці"і вчинити дії передбачені ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі"; 3. забезпечити право Учасника КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" вчинити дії передбачені ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі";
Вирішення: Замовником проведено розгляд звернення за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від учасника КП "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" код ЄДРПОУ: 34886970 (надалі - Учасник) про надання роз’яснень, датоване 11.06.2020р., ID: UA-2020-05-13-002665-a.c1 та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ст. 29 Закону Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.. Абзацом 2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема якщо: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Частиною 3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи означене, замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію, яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Провівши розгляд тендерної пропозиції Учасника, Замовник протоколом № 189 від 11 червня 2020 року відхилив тендерну пропозицію Учасника Так, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи: - довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - підприємця, виданий уповноваженим органом, чим порушив вимоги п.2.2. п.2 Розділу VI тендерної документації. За вимогами п.п. 5.9. п.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Таким чином, учасник мав надати довіреність на двох осіб, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. За таких обставин, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону та з урахуванням положень тендерної документації і вимог ч. 11 ст. 29 Закону, Замовником було розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Не задоволено