-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вивезення сміття
Послуги з вивезення сміття
Завершена
151 376.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 513.76 UAH
мін. крок: 1% або 1 513.76 UAH
Період оскарження:
27.12.2016 16:39 - 31.12.2016 16:35
Вимога
Відхилено
Вимога щодо скасування рішення
Номер:
e735544b0649425bbca5c5aaa3b88169
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-27-000673-c.c2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Скасувати рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 10.01.2017 09:03
- протокол Бізнес офіс.pdf 10.01.2017 16:19
Дата подачі:
10.01.2017 09:03
Вирішення:
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016р. п.6.4 При визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі:
- тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень;
- тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень.
Тривалість періоду уточнень тривала з 27.12.2016р. з 16:38 по 31.12.2016р. до 16:35, тобто 3 робочих дні. Тривалість періоду подання пропозицій тривала з 31.12.2016р. з 16:35 по 04.01.2017р. до 16:35, тобто 2 робочих дні (3.01.2017, 4.01.2017 – робочі дні).
Згідно п.7.1 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016р. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду Користувачам Системи. 30.12.2016р. було змінено Кваліфікаційні вимоги , а саме до переліку документів – копії аналогічних договорів було внесено уточнення: (мінімум 2 договори) про вивезення та захоронення сміття з контейнерів сміттєвозами за бюджетні кошти. Оскільки Територіальний відділ освіти Комунарського району здійснює закупівлі за бюджетні кошти, тому до розгляду приймаються аналогічні договори за бюджетні кошти.
ПП «Бізнес офіс №6» надало для участі копії договорів з ПП «ШТОРМ» на разове вивезення змішаних відходів будівництва та знесення будівель і споруд на суму 5 000 гривень, з ТОВ «Будівельник 2013» на разовий вивіз будівельних відходів. Тендерний комітет територіального відділу освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не вважає подані договори аналогічними.
Згідно Кваліфікаційних вимог необхідно було подати довідку (в довільній формі) про наявність на балансі сміттєвозів, необхідних машин та механізмів для перевезення відходів (або підтверджуючих документів на право користування майном в разі оренди). ПП «Бізнес офіс №6» подало довідку, у якій заначено, що підприємство має на балансі 1 (один) сміттєвоз КАМАЗ EVRO 3. Тендерний комітет територіального відділу освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради вважає таку кількість сміттєвозів та машин для перевезення відходів об’ємом 3540,26 м³ недостатньою для обслуговування 40 навчальних закладів Комунарського району та адмін. будівлі з періодичністю вивозу від 1 до 3 разів на тиждень на постійній основі на протязі січня-грудня 2017р.
Тому було прийняте рішення відхилити вимогу ПП «Бізнес офіс №6».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо порущення Законів України
Номер:
bbd324fa223e47f299baeb216bb26bbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-27-000673-c.c1
Назва:
Щодо порущення Законів України
Вимога:
Скасувати протокол (рішення) № 1 від 05.01.2017р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 10.01.2017 08:55
- протокол чисте місто.pdf 10.01.2017 16:18
Дата подачі:
10.01.2017 08:55
Вирішення:
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016р. п.6.4 При визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі:
- тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень;
- тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень.
Тривалість періоду уточнень тривала з 27.12.2016р. з 16:38 по 31.12.2016р. до 16:35, тобто 3 робочих дні. Тривалість періоду подання пропозицій тривала з 31.12.2016р. з 16:35 по 04.01.2017р. до 16:35, тобто 2 робочих дні (3.01.2017, 4.01.2017 – робочі дні).
Згідно п.7.1 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016р. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду Користувачам Системи. 30.12.2016р. було змінено Кваліфікаційні вимоги , а саме до переліку документів – копії аналогічних договорів було внесено уточнення: (мінімум 2 договори) про вивезення та захоронення сміття з контейнерів сміттєвозами за бюджетні кошти. Оскільки Територіальний відділ освіти Комунарського району здійснює закупівлі за бюджетні кошти, тому до розгляду приймаються аналогічні договори за бюджетні кошти.
ТОВ «ЧИСТЕ МІСТО-ЗАПОРІЖЖЯ» надало для участі копії договорів з ТОВ «КОМПАНИЯ ПОЗИТИВ» на вивезення будівельного сміття без заначення суми договору, з ТОВ «БРЕВЕС» на утилізацію відходів на суму 70,00 грн., з ТОВ «ЄВРО ДОМ XXI» на вивіз та утилізацію сміття на суму 354,74 грн.. Тендерний комітет територіального відділу освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради не вважає подані договори аналогічними.
Згідно Кваліфікаційних вимог необхідно було подати довідку (в довільній формі) про наявність на балансі сміттєвозів, необхідних машин та механізмів для перевезення відходів (або підтверджуючих документів на право користування майном в разі оренди). ТОВ «ЧИСТЕ МІСТО-ЗАПОРІЖЖЯ» подало довідку, у якій заначено, що підприємство має на балансі 1 (один) сміттєвоз КАМАЗ ЄВРО 3 Турбо 360, 1 (один) КАМАЗ 55102 спеціалізований вантажний. Тендерний комітет територіального відділу освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради вважає таку кількість сміттєвозів та машин для перевезення відходів об’ємом 3540,26 м³ недостатньою для обслуговування 40 навчальних закладів Комунарського району та адмін. будівлі з періодичністю вивозу від 1 до 3 разів на тиждень на постійній основі на протязі січня-грудня 2017р.
Тому було прийняте рішення відхилити вимогу ТОВ «ЧИСТЕ МІСТО-ЗАПОРІЖЖЯ».
Статус вимоги:
Відхилено