-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Нивотрудівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Нивотрудівської сільської ради Апостолівського району Дніпроперовської області за адресою: 53810, Дніпропетровська область, Апостолівський район, с.Нива Трудова, вул. Південна, 7
Завершена
5 364 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 822.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 822.07 UAH
Період оскарження:
13.05.2020 15:42 - 24.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель через рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
Номер:
492fd5c2ca3b4310a852cd88b60240a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-004207-b.c1
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель через рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
Вимога:
Виконавчий комітет Нивотрудівської сільської ради (надалі – Замовник), 13 травня 2020 року розпочав процедуру відкритої публічної закупівлі: ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-13-004207-b (надалі – Закупівля), «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Нивотрудівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Нивотрудівської сільської ради Апостолівського району Дніпроперовської області за адресою: 53810, Дніпропетровська область, Апостолівський район, с.Нива Трудова, вул. Південна, 7» ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, на очікувану вартість 5 364 415 грн. з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 28 травня 23:00 та відбувся аукціон: 29 травня з 12:05 – 29 трав. 12:50.
Протокол тендерного комітету від 05.06.2020 року вказує, що 29.06.2020 року за результатами відкритих торгів за закупівлею «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Нивотрудівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Нивотрудівської сільської ради Апостолівського району Дніпроперовської області за адресою: 53810, Дніпропетровська область, Апостолівський район, с.Нива Трудова, вул. Південна, 7» (ДК 021:2015 - 45200000-9 – Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro», найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" з ціною 4 349 999,00 грн. з ПДВ. Тендерний комітет, розглянувши документи ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", встановив, що надана тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та вимогам визначеним у ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», на основі чого було прийнято рішення:
1. Визначити пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
2. Прийняли рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" та протягом одного дня з дня ухвалення такого рішення оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВРО СТАРТ», не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем даної закупівлі ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", так як вважає його незаконним, неправомірним та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Тендерна пропозиція ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, визначеним Тендерним комітетом Виконавчого комітету Нивотрудівської сільської ради, тому рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі було проведено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вважаю, що Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", на підставі статті 31 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам: додаток 1 до тендерної документації кваліфікаційні критерії до ст.16 Закону, що містять вимоги щодо працівників підприємства Учасника, а саме –
В числі працівників підприємства Учасника повинно бути не менше трьох осіб, що пройшли перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та виконання робіт на висоті (надати копії посвідчень та протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці):
- Посвідчення про перевірку знань з загального курсу з охорони праці;
- Посвідчення про перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- Посвідчення про перевірку знань правил безпечної експлуатації електроустановок, «Правил пожежної безпеки України».
У складі пропозиції надати посвідчення посадової особи Учасника про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та виконання робіт на висоті.
Тендерна документація Замовника містить наступні вимоги:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону»
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" в своїй тендерній пропозиції надав для підтвердження кваліфікації своїх працівників посвідчення щодо проходження перевірки знань з охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, пожежної безпеки, виписані на самому підприємстві. Ця дія суперечить чинному законодавству і є суттєвим та грубим порушенням Тендерної документації та дозвільного законодавства України. Адже виходить, що ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", не маючи на це жодних законних прав, провів сам навчання своїх працівників та засвідчив це своєю печаткою підприємства – про це свідчать надані посвідчення в тендерній пропозиції.
Згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – входить навчання з охорони праці. До ПЕРЕЛІКУ входять види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (до 03.03.2020 Постанова КМУ №207 раніше це був дозвіл).
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не надав підтвердження того, що сам являється спеціалізованою організацією яка має право проводити навчання своїх працівників з питань охорони праці (про це свідчать надані документи в їх пропозиції) і, згідно з реєстру дозволів та декларацій з робіт підвищеної небезпеки, вони не отримали ані дозвіл раніше, ані декларації на цей вид діяльності. Тому ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУТ» не тільки не виконав кваліфікаційні вимоги Тендерної документації Замовника та ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а й вчинив грубе порушення законодавства України, видавши своїм працівникам кваліфікаційні посвідчення про проходження відповідної перевірки знань.
Пропозиція учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
При розгляді документів пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Замовник порушив вимоги діючого законодавства, що призвело до наслідків, закріплених в ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: було порушено принципи добросовісної конкуренції, принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Визнавши переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації та у разі надання у складі тендерної пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою, при визначенні результатів процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не відповідає умовам, встановленим до тендерної документації та повинна була бути відхиленою Замовником на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД, Тендерний комітет Виконавчого комітету Нивотрудівської сільської ради, як Замовник процедури закупівлі, порушив право ТОВ «ЕВРО СТАРТ» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (Стаття 5 Закону).
На підставі вищевказаного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю вимогу до розгляду.
2. Здійснити ретельну перевірку тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" на її достовірність та відповідність вимогам до документації з метою захисту прав інших учасників торгів на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
3. Тендерний комітет Виконавчого комітету Нивотрудівської сільської ради скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД".
4. Тендерний комітет Виконавчого комітету Нивотрудівської сільської ради відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", як таку, що не відповідає вимогам до тендерної процедури.
5. Тендерний комітет Виконавчого комітету Нивотрудівської сільської ради відновити процедуру розгляду пропозицій інших учасників даної закупівлі.
6. Тендерний комітет Виконавчого комітету Нивотрудівської сільської ради усунути порушення процедури закупівлі.
11.06.2020р. Павлючик Ольга Олегівна,
Директор ТОВ «ЕВРО СТАРТ»
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 11.06.2020 20:54
Дата подачі:
11.06.2020 20:54
Вирішення:
Тендерний комітет розглянули вимогу учасника вирішили, надати відповідь такого змісту: Шановний учасник, просимо Вас дотримуватись вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частини третьої статті 31 "У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель". Щодо вашого звернення повідомляємо вам, зазначені вами не відповідності учасника переможця, не можуть бути підставою для відхилення. Додатково інформуємо Вам, що Відповідно до Розділу 3 «Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві» Типового положення «Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р. №16, чітко визначено, що:
• Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
• Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.
До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. До складу комісії підприємства можуть залучатися страхові експерти з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачі охорони праці, які проводили навчання.
Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб тощо
Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється:
• комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві);
• комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі);
До складу комісії можуть залучатися особи, які пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Таким чином документи надані ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", щодо підтвердження кваліфікаційних вимог надані у повному обсязі/
Статус вимоги:
Не задоволено