-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Взуття різне, крім спортивного та захисного (спеціальне та медичне взуття)
Завершена
123 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 618.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 618.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2020 14:43 - 18.05.2020 15:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Номер:
99508e2f950d4e3fa29cec4c3fab893d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-002012-a.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Вимога:
вих..№ 01/06/20 від 01.06.2020 року
Тендерному комітету
Київський міський будинок дитини «Берізка»
Вимога
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Згідно Протоколу щодо закупівлі (UA-2020-05-13-002012-a) від 29.05.2020 підписане Тендерним комітетом щодо здійснення спрощеної/допорогової закупівлі Київським міським будинком дитини «Берізка» (далі – Тендерний комітет, Замовник), та оприлюднене 29.05.2020 о 11:27 на відкритих торгах № UA-2020-05-13-002012-a щодо закупівлі ДК 021:2015 код (CPV)– 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (спеціальне та медичне взуття), далі - товар- визнана переможцем найбільш економічно вигідною пропозиція Учасника ФОП Заїка Олексій Володимирович на підставі:
Відповідно до п.1 Протоколу розгляду:
«п.1. За результатами голосування зразки товару учасника під номером 3 відповідають нашим вимогам.»
В свою чергу, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВЕРОНА» не може погодитися із вказаним протоколом Замовника, вважає його неправомірним, та таким, що порушує норми п.п1, п.1, п.п.1 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок порушення переможцем торгів вимог тендерної документації, а саме:
Як визначено в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме в п. 4 – Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: викладено в Додатку № 2 до оголошення, де зазначено в п. 3 Учасник, крім цінової пропозиції, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія Статуту (перша та остання сторінки, а також сторінки з повноваженнями директора, видами діяльності), або інший установчий документ;
На виконання даної вимоги ФОП Заїка Олексій Володимирович не надав вище зазначені документи або лист чи довідку про їх не надання відповідно до норм чинного законодавства України.
Також звертаємо вашу увагу як зазначено в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів п. 3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: викладено в Додатку № 1 до оголошення, а саме:
Додатком 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» пунктом 5 визначено вимоги що - На взуття мають надаватись висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347.
На виконання даної вимоги Учасником переможцем було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2019 р. №602-123-20-3/ №УУ1, але слід зазначити що Заявник експертизи: ТОВ «ОБСИДІАН ГРУП», Україна, 89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Петефі, буд. 7, кв. 15. Код за ЄДРПОУ: 42469596, будь-який підтверджуючий документ на взаємо відносини між ФОП Заїка Олексій Володимирович та ТОВ «ОБСИДІАН ГРУП» до тендерної документації не було надано. Даний Висновок не можна вважати за підтвердження стосунків з виробником належним постачальником, даний висновок ставить під сумніви належного виконання умовам виконання ТД та в подальшому Договору.
ФОП Заїка Олексій Володимирович в тендерній пропозиції не було надано або зазначено нормативних підстав з посиланням на норми законів України не надання - декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347.
Підсумовуючи вище викладене ФОП Заїка Олексій Володимирович в вів в оману Тендерний комітет, не надаючи повний перелік документів які повинні були бути подані по даній закупівлі, а особливо не надання необхідної документації по технічній специфікації, а в подальшому прийняття зразків продукції без належної перевірки наданих ФОП Заїка Олексій Володимирович документації та визнання його переможцем, може нашкодити репутації Замовника та призвести до порушення прав інших Учасників, які змушені будуть подати заяви до судових органів України по захисту прав, відповідно до приписів Закону України "Про захист економічної конкуренції":
- порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії (пункт 1 статті 50);
- узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання (абзац перший частини першої статті 5);
- антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції (частина перша статті 6);
- антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів (пункт 4 частини 2 статі 6).
Відповідно до положень пункту 14 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.11 № 15 "Про деякі питання практики застосування конкурентного законодавства" для кваліфікації дій суб'єктів господарювання як зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, або як антиконкурентних узгоджених дій, або як недобросовісної конкуренції не є обов'язковим з'ясування настання наслідків у формі відповідно недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, ущемлення інтересів інших суб'єктів господарювання (конкурентів, покупців) чи споживачів, зокрема через заподіяння їм шкоди (збитків) або іншого реального порушення їх прав чи інтересів, чи настання інших відповідних наслідків. Достатнім є встановлення самого факту вчинення дій, визначених законом як зловживання монопольним (домінуючим) становищем (частина друга статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції"), або як антиконкурентні узгоджені дії (частина друга статті 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції"), або може підпадати як недобросовісна конкуренція (статті 5, 11, 14, 151 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції"), або можливості настання зазначених наслідків у зв'язку з відповідними діями таких суб'єктів господарювання (статті 4, 6, 8, 151, Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції").
На підставі вище викладеного Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВЕРОНА» не погоджується з прийнятими Протоколами тендерного комітету Київським міським будинком дитини «Берізка». З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників та постачальників та п.19. ст.1. п. 13. ст. 14, ст.23 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення у процесі проведення закупівлі (UA-2020-05-13-002012-a ) Протокол від 29.05.2020 щодо здійснення спрощеної/допорогової закупівлі Київським міським будинком дитини «Берізка» шляхом скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів № (UA-2020-05-13-002012-a ДК 021:2015 код (CPV)– 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (спеціальне та медичне взуття)), оприлюднений 29.05.2020 о 11:27. Та намір укласти договір з ФОП Заїка Олексій Володимирович від 29.05.2020 о 11:28.
2. Провести повторну оцінку тендерної пропозиції ФОП Заїка Олексій Володимировича з урахуванням вище зазначеного.
Директор ТОВ ВКФ «Верона» А. В. Федоряка
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення.pdf 01.06.2020 09:15
Дата подачі:
01.06.2020 09:15
Вирішення:
Нами була роглянута Ваша вимога щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП ЗАЇКА ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, та повторно проведена перевірка пропозиції учасника на відповідність вимогам викладеним у Вашій вимозі.
1. Щодо першого пункту вимоги та умови додатку 2 до оголошення: "копія Статуту (перша та остання сторінки, а також сторінки з повноваженнями директора, видами діяльності), або інший установчий документ;"
повідомляємо наступне: Оголошення та супровідні документи в яких викладені вимоги до оформлення тендеорної пропозиції учасника не містять жодної вимоги стосовно надання пояснень у разі неможливості надання того чи іншого документу. З огляду на це, та керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" учасник не може бути дискваліфікований за невідповідність неіснуючим вимогам. В даній частині ненадання Статуту або іншого установчого документу від учасника фізичної особи-підприємця не є помилкою, оскільки такі документи діючим законодавством передбачені виключно для юридичних осіб.
2. Щодо другого пункту вимоги, та умови додатку 1 до оголошення: " На взуття мають надаватись висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347."
повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог оголошення та додатків, учасник має виключний перелік документів які він має надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
"Учасник, крім цінової пропозиції, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія Статуту (перша та остання сторінки, а також сторінки з повноваженнями директора, видами діяльності), або інший установчий документ;
- документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- інформацію в довільній формі, що учасник ознайомився та погоджується з умовами договору .
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням банківських реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про керівництво та контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб) )(1,2 сторінок паспорту та відмітка про місце проживання) ."
а також відповідно до оголошення:
"Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника"
як можна бачити, додаток 1 є переліком вимог до ТОВАРУ а не до пропозиції учасника та змісту його тендерної пропозиції, а додаток 2 є саме вимогами до кваліфікації учасника - тобто до змісту його тендерної пропозиції.
Вимога на яку ви посилаєтесь : "На взуття мають надаватись висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347."
стосується виключно товару, а не пропозиції, що означає що під час постачання взуття - (тобто товару а не тендерної пропозиції) мають бути надані висновки ДСЕЕ, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347.
Також звертаємо увагу, що з огляду на вищезазначене, ми не можемо розглядати документи які учасник додатково надав на власний розсуд без відповідних вимог викладених у документації, а отже перевіряти зв'язок між учасником та отримувачем висновку ДСЕЕ ми не тільки не маємо права, а й ще навіть у разі наявності вимоги щодо надання висновку у складі тендерної пропозиції, без вимоги щодо підтвердження зв'язку між виробником і учасником, ми також не змогли б зробити цього.
Під час проведення закупівель, ми як Замовник, слідуємо вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", тому не можемо дискваліфіковувати учасників безпідставно оскільки це б було порушенням законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2020 10:36
Підтвердження вирішення:
Нами була роглянута Ваша вимога щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП ЗАЇКА ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, та повторно проведена перевірка пропозиції учасника на відповідність вимогам викладеним у Вашій вимозі.
1. Щодо першого пункту вимоги та умови додатку 2 до оголошення: "копія Статуту (перша та остання сторінки, а також сторінки з повноваженнями директора, видами діяльності), або інший установчий документ;"
повідомляємо наступне: Оголошення та супровідні документи в яких викладені вимоги до оформлення тендеорної пропозиції учасника не містять жодної вимоги стосовно надання пояснень у разі неможливості надання того чи іншого документу. З огляду на це, та керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" учасник не може бути дискваліфікований за невідповідність неіснуючим вимогам. В даній частині ненадання Статуту або іншого установчого документу від учасника фізичної особи-підприємця не є помилкою, оскільки такі документи діючим законодавством передбачені виключно для юридичних осіб.
2. Щодо другого пункту вимоги, та умови додатку 1 до оголошення: " На взуття мають надаватись висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347."
повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог оголошення та додатків, учасник має виключний перелік документів які він має надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
"Учасник, крім цінової пропозиції, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія Статуту (перша та остання сторінки, а також сторінки з повноваженнями директора, видами діяльності), або інший установчий документ;
- документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- інформацію в довільній формі, що учасник ознайомився та погоджується з умовами договору .
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням банківських реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про керівництво та контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб) )(1,2 сторінок паспорту та відмітка про місце проживання) ."
а також відповідно до оголошення:
"Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника"
як можна бачити, додаток 1 є переліком вимог до ТОВАРУ а не до пропозиції учасника та змісту його тендерної пропозиції, а додаток 2 є саме вимогами до кваліфікації учасника - тобто до змісту його тендерної пропозиції.
Вимога на яку ви посилаєтесь : "На взуття мають надаватись висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347."
стосується виключно товару, а не пропозиції, що означає що під час постачання взуття - (тобто товару а не тендерної пропозиції) мають бути надані висновки ДСЕЕ, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, сертифікати перевірки типу EN347.
Також звертаємо увагу, що з огляду на вищезазначене, ми не можемо розглядати документи які учасник додатково надав на власний розсуд без відповідних вимог викладених у документації, а отже перевіряти зв'язок між учасником та отримувачем висновку ДСЕЕ ми не тільки не маємо права, а й ще навіть у разі наявності вимоги щодо надання висновку у складі тендерної пропозиції, без вимоги щодо підтвердження зв'язку між виробником і учасником, ми також не змогли б зробити цього.
Під час проведення закупівель, ми як Замовник, слідуємо вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", тому не можемо дискваліфіковувати учасників безпідставно оскільки це б було порушенням законодавства.