-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Реконструкція приміщень під амбулаторію №3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дружби, 2 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області»)
Торги не відбулися
135 776.79
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 678.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 678.88 UAH
Період оскарження:
13.05.2020 14:32 - 18.05.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
cf5e4c3d8e5049cc8703a1b410a6d305
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-13-001928-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно з п.25 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначено статтею 14 Закону №922. Відповідно до ч.11 ст.14 Закону №922 замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону №922 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно ч. 6 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
В протоколі №49 від 03.06.2020р. під час детального розгляду документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмету закупівлі.
Щодо першого питання. Відповідно до п.12 Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав від учасників закупівлі робіт надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше ніж одного). Надано 4 копії аналогічних договорів з відгуками. Відповідно вимоги оголошення не порушені.
Щодо другого питання. Договір від 28.11.2018 №141, укладений між КЗ «Криворізький спеціалізований будинок дитини ДОР та ПП «Клінлайф», наданий на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, не підтверджує його наявність оскільки Учасник не є Стороною даного договору (п.12 Додаток №1 до оголошення). У відгуку (файл Відгук 3) зазначено що Договір від 28.11.2018 №141 укладений з ПП «Клінлайф» та технічний нагляд по об’єкту виконував Головерда В. А., який призначається відповідальною особою наказом по підприємству. Відповідно відсутні підстави відхилення пропозиції, адже договір від 28.11.2018 №141 підтверджує, що у Головерда В. А., як інженера технічного нагляду, є досвід проведення технічного нагляду. Крім того надано ще 4 пропозиції.
Щодо третього питання. Пропозиція Учасника містить терміни «тендерна документація» та «тендерна пропозиція», які не мають жодного відношення до Закупівлі. В оголошенні взагалі відсутня форма пропозиції, що передбачено ч.9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій Учасник повинен вказати ціну пропозиції та підписати ії. Також не роз’яснено, яким чином оформлення пропозиції в наведений вище спосіб впливає на її зміст.
Тому вважаю відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Головерда В. А.
Вимагаю надати вмотивовану відповідь по вказаним питанням та прийняти аргументоване рішення по розгляду пропозиції учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _55_відповідь на вимогу_Красноярська.PDF 04.06.2020 15:35
Дата подачі:
03.06.2020 21:59
Вирішення:
1. ФОП Головерда В.А. в довідці від 22.05.2020р. №2205/10 зазначив 5 (п'ять) аналогічних договорів. Пунктом 12 Додатку 1 до оголошення передбачено: «Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується шляхом надання по кожному з них позитивного листа-відгука щодо виконання аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору». ФОП Головерда В.А. надав лише 4 (чотири) відгуки замість 5 (п’яти), чим порушив вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, в цій частині пропозицію ФОП Головерда В.А. відхилено правомірно.
2. Пунктом 12 Додатку 1 до оголошення передбачено надання учасниками довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) щодо здійснення технічного нагляду на об'єктах будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 і вище (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) за встановленою формою.
Відгук (файл Відгук 3) від 20.03.2020 №01-01/278, наданий КЗ «Криворізький спеціалізований будинок дитини» Дніпропетровської обласної ради» підтверджує лише досвід виконання аналогічних робіт інженером технагляду Головердою Валентином Анатолійовичем.
По-перше, учасником закупівлі ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Реконструкція будівлі на вул. Красноярській, 9 під розміщення дошкільного навчального закладу в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області») є не ПП «Клінлайф» і не інженер технічного нагляду Головерда В.А., а ФОП Головерда Валентин Анатолійович.
По-друге, досвід виконання аналогічних договорів і досвід виконання аналогічних робіт це різні речі. В даному випадку, досвід виконання аналогічного договору є у ПП «Клінлайф», а не ФОП Головерда В.А., оскільки саме з ПП «Клінлайф» було укладено договір.
По-третє, копії аналогічних договорів ФОП Головерда В.А. надав на власний розсуд оскільки їх надання умовами закупівлі не передбачалось.
Отже, в цій частині пропозицію ФОП Головерда В.А. відхилено правомірно.
3. Відповідно до ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель». Замовником в оголошенні, як в електронній формі так і в прикріпленому окремому файлі, зазначено строк виконання робіт до 30.04.2021р.
Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що в п.5.2 проєкту Договору (Додаток 3 до оголошення) зазначено: «Договір набуває чинності з моменту підписання представниками Сторін і скріплення печатками і діє до 31.12.20__р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». Де саме ФОП Головерда В.А. побачив в Додатку 3 до оголошення строк дії договору до 31.12.2020 не зрозуміло.
Законом не передбачено обов’язку замовника надавати у складі оголошення про проведення спрощеної закупівлі «форми пропозиції», яку учасник повинен заповнити. Згідно ч.9 ст.14 Закону: «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу».
Учасником, ФОП Головерда В.О., з власної ініціативи було подано документ «Тендерна пропозиція» в якому зазначено строк виконання робіт до 31.12.2020р., що не відповідає умовам закупівлі та є меншим за строк, зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, в цій частині пропозицію ФОП Головерда В.А. відхилено правомірно.
Щодо підпису пропозиції у замовника зауваження відсутні, оскільки ФОП Головерда В.А. наклав на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) відповідно до вимог закупівлі.
4. Відповідно до ст.1 Закону:
«п.31: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
п.32: тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.».
Закупівля ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Реконструкція будівлі на вул. Красноярській, 9 під розміщення дошкільного навчального закладу в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області») не є процедурою закупівлі в розумінні Закону. Зазначена закупівля є спрощеною закупівлею, оскільки її вартість перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої Закону.
Дане зауваження дійсно не є суттєвим на відміну від вищезазначених, стосується лише оформлення пропозиції і допущено скоріш за все через відсутність досвіду ФОП Головерда В.А. в закупівлях з використанням електронної системи закупівель.
Враховуючи все вищезазначене, на вимогу учасника закупівлі, ФОП Головерда В.А., надана вмотивована відповідь по всім вказаним в ній питанням.
Рішення уповноваженої особи №46 від 03.06.2020 про дискваліфікацію учасника ФОП Головерда Валентин Анатолійович та відхилення його пропозиції залишається без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.06.2020 15:40