• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (11239 — Підгузник для дорослих (Підгузок для дорослих, розмір "L"); 60709 — Пелюшка вбирає (Пелюшка одноразова, 60х60 см, з середньою поглинальною здатністю); 60709 — Пелюшка вбирає (Пелюшка одноразова, 60х90 см, з середньою поглинальною здатністю); 60709 — Пелюшка вбирає (Пелюшка одноразова, 60х90, з максимальною поглинальною здатністю); 60709 — Пелюшка вбирає (Пелюшка захисна, 140х80)

Завершена

648 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 324.22 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 11:29 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 8a28f4c5ca2a45678374257d30048494
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-001598-b.a1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши тендерну документацію (далі –ТД) вважаємо, що деякі її положення не відповідають чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). По-перше, вимога щодо конкретної кількості штук в упаковці (технічні вимоги, Додаток 2 до тендерної документації) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних Учасників. Враховуючи те, що у кожного виробника підгузків та пелюшок індивідуальна форма фасування, зазначення Замовником у вимогах конкретної кількості штук в упаковці унеможливлює участь у закупівлі тих Учасників, які мають можливість запропонувати необхідну кількість товару відповідної якості, проте з іншим фасуванням. Про те, що така вимога є дискримінаційною свідчать й численні рішення АМКУ, за результатами розгляду аналогічного питання. В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо конкретної кількості штук в упаковці та дозволити пропонувати підгузки та пелюшки з іншим фасуванням зі збереженням загальної кількості штук. По-друге, вимога «Поставка товару повинна здійснюватися окремими партіями, згідно заявки замовника на протязі 2 (двох) робочих днів після отримання заявки протягом 2020 року» є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склад знаходяться в даному регіоні. Обмежене коло постачальників має таку кількість продукції. Проте, виробники відомих торгових марок та постачальники, продукція яких знаходяться за межами України, взагалі позбавлені можливості взяти участь у закупівлі. Крім того, адміністрація закладу чітко володіє, який залишок підгузків на складі і може завчасно їх замовити у постачальника, не в термін «протягом 2-х робочих днів» , а заздалегідь. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог замовником, як строк поставки товару в тендерній документації, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію (та в проект договору). В зв’язку з вищезазначеним, просимо збільшити термін поставки товару до 7-10 днів з моменту подання заявки. Нагадуємо, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4, статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також нагадуємо Вам, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Отже, просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, в іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України. Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо про наступне. 1. Щодо вимоги внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо конкретної кількості штук в упаковці та дозволити пропонувати підгузки та пелюшки з іншим фасуванням зі збереженням загальної кількості штук. Замовником буде внесено відповідні зміни. 2. Щодо вимоги внести зміни в тендерну документацію (та в проект договору), збільшивши строк поставки товару, звертаємо увагу, що додане рішення АМК України було прийнято щодо закупівлі дороговартісного товару, що виготовляється за замовленням, має тривалий цикл виготовлення та експортується із закордону. Тому, звичайно, поставка такого товару у передбаченийЗамовником строк є дискримінаційною. В нашому випадку, товар, що закуповується лікарнею не є таким. Строки поставки, передбачені тендерною документацією є обгрунтованими, такими, що не обмежують коло потенційних учасників та можуть бути виконаними. Тим більше, Замовник встановлює умови в тендерній документації, виходячи із потреб лікарні, а не можливостей Постачальника. Враховуючи також факт, що Ви вимагаєте збільшити строк поставки лише на 5-8 днів, в разі перемоги в даній закупівлі, у Вас буде достатньо часу закупити потрібний товар (5-8 днів гарантовано, враховуючи процедуру закупівлі). Тобто, дана вимога по збільшенню строку поставки товару є необгрунтованою. Замовник не вбачає порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель та потреби у внесенні змін до тендерної документації по даному пункту.
Статус вимоги: Задоволено