• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору сміття з плоскою кришкою, об’ємом 1100 літрів)

Місцезнаходження замовника - 35301, Рівненська область, Рівненський район, с. Шпанів, вул. Шкільна, 1 Категорія - 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову.

Торги відмінено

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 11:23 - 02.06.2020 00:00
Скарга
Скасована

Щодо усунення Замовником ( Шпанівською сільською радою Рівненського району Рівненської області ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a

Номер: 7ba04d7b8488435c931f2ab02ebfca26
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.b7
Назва: Щодо усунення Замовником ( Шпанівською сільською радою Рівненського району Рівненської області ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.06.2020 00:02
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Скарга
Скасована

Щодо усунення Замовником ( Шпанівською сільською радою Рівненського району Рівненської області ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a

Номер: d9a15ffba85f44449474d0e953bd4883
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.c6
Назва: Щодо усунення Замовником ( Шпанівською сільською радою Рівненського району Рівненської області ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a
Скарга:
На підставі фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель просимо: 1. Зобов’язати Замовника привести Додатку № 1 до тендерної документації до норм чинного законодавства про закупівлі. 2. Зобов’язати Замовника виключити умову щодо того, що «Еквівалентом не вважається товар гірший за якістю.», з причин наведених у даній скарзі. 3. Зобов’язати Замовника виключити умову щодо того, що «*Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності (об `єм, вантажопідйомність, розміри, відсутні ребра жорсткості, відсутні монолітні ручки, відсутня суцільна вбудована ручка) і т. ін.)), тощо, ніж встановлено у тендерній документації, тобто погіршують якість товару та його властивості..» з Додатку № 1 до тендерної документації.
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.06.2020 00:02
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор +380332751771 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com
Скарга
Скасована

пров

Номер: d76e8854098a4b0e99a250175fccfe98
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.b5
Назва: пров
Скарга:
дискримінація
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.06.2020 00:02
Автор: ФО Бондарець Ольга, Ольга Бондарець 380967393558 OlgaBondarets1@ukr.net
Скарга
Скасована

публічні закупівлі

Номер: f3903555b4df4917a86d27f9fb231dd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.b4
Назва: публічні закупівлі
Скарга:
виключити дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.06.2020 00:02
Автор: ФО Бондарець Ольга, Ольга Бондарець 380967393558 OlgaBondarets1@ukr.net
Скарга
Скасована

Щодо усунення Замовником ( Шпанівською сільською радою Рівненського району Рівненської області ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a

Номер: ef2736ee67ab4be89aabdd3267c7c392
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.c3
Назва: Щодо усунення Замовником ( Шпанівською сільською радою Рівненського району Рівненської області ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a
Скарга:
На підставі фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель просимо: 1. Зобов’язати Замовника привести Додатку № 1 до тендерної документації до норм чинного законодавства про закупівлі. 2. Зобов’язати Замовника виключити умову щодо того, що «Еквівалентом не вважається товар гірший за якістю.», з причин наведених у даній скарзі. 3. Зобов’язати Замовника виключити умову щодо того, що «*Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності (об `єм, вантажопідйомність, розміри, відсутні ребра жорсткості, відсутні монолітні ручки, відсутня суцільна вбудована ручка) і т. ін.)), тощо, ніж встановлено у тендерній документації, тобто погіршують якість товару та його властивості..» з Додатку № 1 до тендерної документації.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 01.06.2020 16:48
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор +380332751771 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо дискримінаційних вимог в Тендерній документації Замовника

Номер: cd4758e36f35420691c7626ff0670f11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.c2
Назва: Вимога щодо дискримінаційних вимог в Тендерній документації Замовника
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю, маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів в закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2020-05-13-000860-a, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 13 травня 2020 року тендерним комітетом Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області. Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом та Додаток №1 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Одним із основних принципів проведення публічних закупівель – є недискримінація учасників, згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У відповідності до ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Нами було здійснено ретельний аналіз тендерної документації з додатками і виявлено дискримінаційні вимоги, що штучно зменшують коло потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з чим, вважаємо необхідним звернутись з вимогою про внесення змін до Тендерної документації. Щодо підстав подання вимоги на обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Предметом закупівлі є Сміттєві контейнери (Контейнери для збору сміття з плоскою кришкою, об’ємом 1100 літрів). Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору сміття), об’єм (1100 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку. Тобто, здійснюючи закупівлю товару Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів. Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-2, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 1 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить наступні дискримінаційні вимоги. Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 1 до Тендерної документації такі пункти: 1. «Додаткові подвійні ребра жорсткості по всій висоті корпусу контейнера на кожній стінці.». Жодним чинним міжнародним стандартом не передбачена обов’язкова наявність «ребер жорсткості на бічних стінках», а тому, зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів виробника CONTENUR (Польща). Більш того, зазначені «ребра жорсткості» є лише особливістю прес форми (заводською виштамповкою) і впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. На міцність та тривалість строку експлуатації контейнерів впливають наступні характеристики: матеріал з якого виготовляється продукція (HDPE первинний поліетилен високої щільності), товщина стінки контейнера та температурний режим екстремально низьких і високих температур. Контейнери, що пропонує наша компанія не оснащені ніякими особливостями прес форм, але при цьому по технічним характеристикам виготовлені з високоякісного поліетилену (первинна сировина) високої щільності (HDPE), витривалі до низьких та високих температур, мають вантажопідйомність 510 кг.(виробник задекларував на кожній одиниці товару), що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість. 2. «Кришка контейнера плоска, повинна мати суцільну вбудовану ручку для відкриття з трьох сторін». Кришка контейнери, що пропонує наша компанія оснащена трьома не з’ємними ручкамиз трьох сторін, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнера за призначенням і жодним чином не впливають на його якість. Замовником не доведено, що наявність суцільної вбудованої ручки для відкриття з трьох сторін є необхідною характеристикою, без якої контейнер неможливо експлуатувати за призначенням. Відповідно до європейського стандарту EN 840-2 не зазначено вимог, щодо виду та форми ручки на кришці баку. Крім того зазначаємо, що дана вимога також являється особливістю виготовлення контейнерів виробника CONTENUR (Польща), що є дискримінаційною вимогою. Враховуючи вищевказане, та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни до закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2020-05-13-000860-a, назва предмету закупівлі: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 13 травня 2020 року тендерним комітетом Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області. У разі не реагування, ми будемо змушені користуючись правом, наданим нам статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги до предмета закупівлі розроблені з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та враховують потреби замовника у придбанні якісного та надійного товару. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до статті 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Отже, Закон в першу чергу зобов’язує замовника скласти вичерпний опис характеристик товару. І лише у разі, якщо вичерпний опис скласти неможливо замовник може посилатися на стандартні характеристики. Виготовлення товару відповідно до європейського стандарту EN 840-2 не свідчить про його якість. 1. Додаткові подвійні ребра жорсткості на кожній стороні контейнера збільшують міцність контейнера при механічних впливах на нього. Додаткові подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті контейнера підсилюють корпус контейнера і збільшують його стійкість до навантажень. Контейнери експлуатуються в різних умовах, часто в них викидають важкі будівельні відходи і негабаритне сміття, піддають важким умовам експлуатації, в тому числі контейнери піддаються актам вандалізму. В цьому випадку контейнер без додаткових ребер жорсткості на стінках контейнера ламається, тріскаються стіни контейнера, відламуються шматки стін, вони деформуються і контейнер приходить в непридатність. Щоб цього уникнути використовують додаткові ребра жорсткості на стінках контейнера. Досвід експлуатації нами різних типів контейнерів свідчить, що наявність додаткових ребер жорсткості посилює корпус контейнера, зміцнює геометричну форму корпусу, що сприяє більш тривалому строку служби контейнера. 2. Суцільна вбудована ручка є зручнішою в експлуатації, відкрити кришку контейнера можна з будь-якого місця, немає необхідності підходити до конкретного місця, що часто буває досить важко. Суцільна ручка є більш гігієнічною, що особливо актуально під час складних епідеміологічних ситуацій. Завдяки великій довжині суцільної ручки, якщо якась частина ручки брудна є можливість відкрити її взявшись поруч за чистку частину ручки.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.06.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення Замовником (Шпанівською сільською радою) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a

Номер: 52faaaf8c42049cb996e8cf8b4dc8b57
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000860-a.a1
Назва: Щодо усунення Замовником (Шпанівською сільською радою) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-13-000860-a
Вимога:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22,23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо: 1. Привести тендерну документацію розміщену на сайті Уповноваженого органу 13.05.2020 у відповідність до норм чинного законодавства. 2. Виключити з Додатку № 1 до тендерної документації вимогу щодо того, що контейнер «Оснащений 4-ма не знімними монолітними ручками, розташованими на бічних стінках» на підставі пункту 1 поданої вимоги. 3. Виключити з Додатку № 1 вимогу щодо того, що «Габарити Довжина: 1360 – 1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм» на підставі пункту 2 поданої вимоги. 4. Виключити вимогу щодо того, що «На відповідність встановленому критерію учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу для підтвердження можливості поставки (транспортування) предмету закупівлі, що перебуває у власності, користуванні чи на інших правах» на підставі пункту 3 поданої вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги до предмета закупівлі розроблені з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та враховують потреби замовника у придбанні якісного та надійного товару. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до статті 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Отже, Закон в першу чергу зобов’язує замовника скласти вичерпний опис характеристик товару. І лише у разі, якщо вичерпний опис скласти неможливо замовник може посилатися на стандартні характеристики. 1. Монолітні ручки міцніші, більш стійкі до ударів, витримують краще навантаження, ніж знімні ручки. Слабким місцем знімних ручок є місце їх кріплення, при експлуатації воно пошкоджується, ручка не фіксується і контейнер приходить в стан непридатний для використання. 2. Технічні вимоги до предмета закупівлі, в тому числі і щодо габаритних розмірів, формуються залежно від потреба Замовника. Вимоги до габаритних розмірів контейнерів обгрунтовуються технічними параметрами спецтехніки, яка обслуговує контейнери. Крім того, контейнери планується встановити на спеціально обладнаних майданчиках. Контейнери з більшими габаритними розмірами, ніж зазначено у Додатку №1 до Тендерної документації, не задовольняють потреби Замовника. 3. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Вимога про підтвердження учасником наявності транспортного засобу, що перебуває у власності, користуванні чи на інших правах, не суперечить Закону та має на меті переконатися у можливості своєчасної поставки товару учасником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.06.2020 12:00