• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Макаронні вироби

Завершена

49 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 490.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2020 10:56 - 18.05.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги щодо документів

Номер: edfb4dca03384c9c83c438247286e2e2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000699-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо документів
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога була подана щодо документів вказаних у п.12.6, 12.13-12.16 ТД. Чому у відповіді було вказано про санпаспорти ?! Відповідно до ч.3 ст.2 Закону замовники спрощених закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який забороняє замовнику включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників та вимагати від учасників те, що не передбачено Законом. В п.12.6, 12.13-12.16 ТД вказано, що учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, зокрема такі документи: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - Оригінал довідки про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізню дату; - Повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - Довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що учасника процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в паперовому вигляді або в електронному, підписану ЕЦП/КЕП. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вимога надати у складі пропозиції вищевказані документи суперечить: Частині 3 ст.17 Закону якою визначено - учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та 2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Частині 5 ст.17 Закону, якою визначено: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Керуючись вищевикладеним вимагаємо - виключити з Тендерної документації пп.12.6, 12.13-12.16 як дискримінаційні, а отже і протизаконні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6d90a1e38c9945538bb2c8dc2517914e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000699-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч.3 ст.2 Закону замовники спрощених закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який забороняє замовнику включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників та вимагати від учасників те, що не передбачено Законом. В п.6, п.12.21 розділу 3 ТД вказано, що учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію договору про надання послуг з миття, чищення та дезінфекції автотранспортної техніки, та акт виконаних робіт та здійснювати поставку товару повинна виконуватись транспортом, який має договір з організацією про надання послуг з миття, чищення та дезінфекції автотранспортної техніки, та акт виконаних робіт. Вказані умови тендерної документації суперечать законодавству України, яким передбачено, що відповідність автотранспорту санітарним вимогам підтверджується санітарним паспортом автомобіля. Крім того миття, чищення та дезінфекцію автомобіля учасник може виконувати і сам. ЖОДНОЮ НОРМОЮ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО МИТТЯ, ЧИЩЕННЯ ТА ДЕЗІНФЕКЦІЮ АВТОМОБІЛЯ ПОВИННІ ВИКОНУВАТИ ЛИШЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ОРГАНІЗАЦІЇ. Керуючись вищевикладеним вимагаємо змінити п.6 і п.12.21 розділу 3 ТД вказавши в них лише санітарний паспорт автомобіля, який здійснює перевезення товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до ст.43,44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Згідно прикінцевих та перехідних положень до цього Закону розділ VII набрав чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування Закону, тобто з 20 вересня 2016 р.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 631714391d5e4f3b8047a0bead131b20
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-13-000699-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч.3 ст.2 Закону замовники спрощених закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який забороняє замовнику включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників та вимагати від учасників те, що не передбачено Законом. В п.12.6, 12.13-12.16 ТД вказано, що учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, зокрема такі документи: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - Оригінал довідки про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізню дату; - Повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - Довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що учасника процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості, видану не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в паперовому вигляді або в електронному, підписану ЕЦП/КЕП. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вимога надати у складі пропозиції вищевказані документи суперечить: Частині 3 ст.17 Закону якою визначено - учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та 2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Частині 5 ст.17 Закону, якою визначено: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Керуючись вищевикладеним вимагаємо - виключити з Тендерної документації пп.12.6, 12.13-12.16 як дискримінаційні, а отже і протизаконні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до ст.43,44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Згідно прикінцевих та перехідних положень до цього Закону розділ VII набрав чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування Закону, тобто з 20 вересня 2016 р.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні