-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт кардіологічного та неврологічного відділень КНП «Стрийська центральна міська лікарня» по вул. Дрогобицькій, 50 в м. Стрию Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська
Завершена
5 846 094.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 230.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 230.47 UAH
Період оскарження:
12.05.2020 16:06 - 23.05.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
4c4a5957f8464e5faf6c81389c41572f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-001228-c.c1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
«12» травня 2020 року Комунальне некомерційне підприємство " Стрийська центральна міська лікарня" (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю робіт з «Капітальний ремонт кардіологічного та неврологічного відділень КНП «Стрийська центральна міська лікарня» по вул. Дрогобицькій, 50 в м. Стрию Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. п. 1 Таблиця 1 Додатку 1 ТД вимагає надання учасником у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах копій документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі. Відповідно до ст. 799 ЦК України (Форма догодного найму транспортного засобу) не передбачено обов’язковості складення такого додатку. В нас діє принцип свободи договору, а тому такий додаток, як акт приймання передачі не складається кожного випадку при укладенні договору оренди. Тому вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД, оскільки сторони договору оренди згідно законодавства не зобов'язані укладати відповідний акт як додаток до договору оренди, а належним підтвердженням наявності права користування технікою є власне договір оренди.
2. П.2 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД вимагає надання інформаційної довідки учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, номеру РНОКПП та періоду існування трудових відносин з учасником. При чому, підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію є: а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 5 (п’яти) осіб; б) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості не менше 10 (десяти) осіб; в) існування в учасника закупівлі трудових відносин з фахівцем з охорони праці. Зазначені вимоги є явно дискримінаційними, з наступних підстав: - Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, а не щодо наявності з ними постійних трудових відносин протягом певного періоду.В даному випадку зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки учасник не має постійних трудових відносин з такою кількістю працівників протягом 5 років та уклав у травні 2020р. трудові договори та цивільно-правові договори із деякими спеціалістами для участі в тендері та наступного виконання робіт, що не заборонено чинним законодавством. Вимога щодо постійних трудових відносин не менше 5 років є дискримінаційною також тому, що учасник який має такі трудові відносини з працівниками менше цього періоду або щойно прийняв кваліфікованих спеціалістів на роботу усунений від участі в тендері, але при цьому має реальну має працівників відповідної кваліфікації і реально може забезпечити високу якість виконаних робіт . На нашу думку, неправомірно у Тендерній документації встановлювати строк існування трудових відносин і зазначена вимога повинна бути вилучена Замовником. Вимога щодо існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 5 років) з працівниками просто є абсурдною. Оскільки згідно із ст. 16 Закону вимагається, щоб у потенційного виконавця робіт були наявні працівники відповідної кваліфікації. Яким чином період існування трудових відносин підтверджують кваліфікацію невідомо. Закон України "Про публічні закупівлі" не встановлює вимоги щодо наявності трудових відносин протягом певного періоду. Більше того, такі вимоги не зможуть виконати учасники, створені менше 5 років тому і підприємства, які прийняли працівників на роботу в термін менше 5 років, які повністю відповідають вимогам Замовника, в тому числі і скаржник, що є неприпустимим.
3. п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 передбачено вимогу щодо наявності успішного досвіду виконання аналогічних* договорів (не менше 2 (двох)) за період 2019-2020 років, Зазначена вимога є явно дискримінаційною з наступних підстав: - Щодо кількості договорів - Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України встановлено вимоги щодо наявності досвіду виконання одного аналогічного договору. Вимоги щодо надання копій не менше 2х договорів є неправомірними, та такими, що значно звужують коло учасників тендеру. Зазначена позиція кореспондується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р\пк-пз від 03.03.2017р., № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017.
- Щодо року виконання аналогічних договорів - Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України не встановлено обмежень щодо року виконання одного аналогічного договору. Зазначена позиція кореспондується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ№ 2240-р/пк-пз від 26.04.2017. Скаржник має додоїв виконання аналогічних робіт в 2018р., тому зазначені вимоги усувають його від участі в тендері.
Враховуючи вищезазначене, перелічені вимоги має бути виключена з Тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку виконання робіт згідно предмету закупівлі. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника у ТД, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. (приклад)
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «27» травня 2020 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
.ДОДАТКИ:
1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Аналогічний договір за 2018р.
22.05.2020р.
Директор
ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» Стецун Ю.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка.jpg 22.05.2020 17:09
- скарга АМКУ.pdf 22.05.2020 17:09
- КК Додаток 1 Договірна ціна.pdf 22.05.2020 17:10
- Договір Гармонія.pdf 22.05.2020 17:10
- КК Додаток 2 Календарний план.pdf 22.05.2020 17:10
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.05.2020 00:02