• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул.Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).

Торги відмінено

20 889 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 889.62 UAH
Період оскарження: 12.05.2020 15:08 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції «ФПК-Портал-Буд»

Номер: 57cf28511c994cce9f86d011025afa2c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-003006-b.a2
Назва: щодо рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції «ФПК-Портал-Буд»
Вимога:
Замовником робіт по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації. Відповідно до п 32, 33 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі № 922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 22 Закону №922-VIII Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. За змістом пункту 4 частини першої статті 31 Закону Хе 922-VII1 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, що оформлене протоколом тендерного комітету№624 від 23.06.2020 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська,5, Вишгородського району Київської області» Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Відповідно вищевказаного протоколу тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, встановлено, що учасник торгів - ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зокрема Замовником зазначено, що у тендерній пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що є невідповідністю п.6 додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 5 ст. 17. ЗУ «Про публічні Закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п. ч.11 статті 26 ЗУ «Про публічні Закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Оскільки, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України у відкритому доступі тому замовник має доступ до відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ТОВ «ФПК-Портал-Буд», а згідно частини 5 ст. 17. та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» не має право вимагати цю інформацію від учасника., а відповідно до п. ч.11 статті 26 ЗУ «Про публічні Закупівлі» за ненадання документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Також відповідно до вищевказаного протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., встановлено, що відповідно до п. 9 додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію балансу учасника за звітній період та за 3 попередні роки. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» в своїй тендерній пропозиції не надало копії балансу – річну звітність станом на 31.12.2019. Відповідно до частини 16 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно стаття 16. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вимоги статтей 16, 22 ,26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був під час розгляду тендерної пропозиції учасника у електронній системі закупівель розмістити у строк, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чого не було зроблено. Також відповідно до вищевказаного протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., встановлено що: -Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), шо визначені у п.п.2-6. 8-10 ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФПК- Портал-Буд" надало вищезазначений гарантійний лист, але без зазначення відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, вказавши лише пункти частини 1 та ч.2 ст. 17, що є невідповідністю. -Наданий Північним територіальним квартирно-експлуатаційним управлінням лист- відгук №513/3/3090 від 24.05.2020 адресований директору ТОВ "ФПК-Портал-Буд" Клюйко Ф.П., а не замовнику як це вимагалося п.3.1 додатку № 1 до тендерної документації, що є невідповідністю. -В наданій до розгляду довідці №17 від 27.05.2020 про наявність досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не чітко зазначено період виконання робіт, зазначено лише рік без зазначення часового проміжку, що є невідповідністю. В наданій до розгляду довідці №461 від 20.05.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів за визначеною формою, в колонці «освіта» - зазначено учбовий заклад замість освітнього рівня, що є не відповідністю. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції «Формальні несуттєві помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не е підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, а саме: відсутність підписів, печаток (за наявністю) на окремих документах, крім тих, що підлягають засвідченню Учасником; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок):зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації); зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317- VIII 09/04/201 5, інші. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Виходячи із вищезазначеного, та враховуючи вимоги ст. 22 закону ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо, що недоліки які містяться у гарантійному листі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, листі - відгуку №513/3/3090 від 24.05.2020, який адресований директору ТОВ "ФПК-Портал-Буд, а також у довідці №461 від 20.05.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи є формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, Також слід зауважити, що така вимога у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, як освітній рівень взагалі не встановлена тендерною документацією Замовника. Виходячи із вищезазначеного є підстави вважати, що Замовник при визначенні відхиленні пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд» по об’єкту «по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області був упереджений. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо: 1. Прийняти до розгляду скаргу ТОВ «ФПК-Портал-Буд». 2. Скасувати рішення тендерного комітету Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, що оформлене протоколом тендерного комітету№624 від 23.06.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд». 3. Прийняти рішення про укладення договору на закупівлю «Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська,5, Вишгородського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) із учасником торгів, що запропонував найбільш економічно вигідну ціну виконаних робіт. Також повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні даної скарги ми будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної Аудиторської служби України, судових та правоохоронних органів України
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу на повідомляє наступне. 1. Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у п.п.2-6, 8-10 ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФПК-Портал-Буд" надало вищезазначений гарантійний лист, але без зазначення, конкретизації переліку підстав щодо не відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції. Згідно п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації прикладами формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, є: відсутність підписів, печаток (за наявністю) на окремих документах, крім тих, що підлягають засвідченню Учасником; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок); зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації); зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317- VIII 09/04/2015, інші. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. ТОВ "ФПК-Портал-Буд" також надав у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними вище із зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Тому, виходячи з вищезазначеного, надання гарантійного листа без зазначення, конкретизації переліку підстав щодо не відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції не відноситься до формальних помилок, а тому. Не відповідає встановленим вимогам Замовника в тендерній документації. 2. Згідно п.6 додатку 2 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надаються відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФПК-Портал-Буд" не були надані відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Що стосується витягу із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, який знаходиться у вільному доступі (на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) та самостійно перевіряється Замовником, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 17, п. 5. та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі», то Замовником в даному випадку не вимагалося його надання в складі тендерної пропозиції Учасника, а тому витяг та відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України не є тотожними документами і видаються різними організаціями. 3. Відповідно до п.9 додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії балансу Учасника (форма №1) за звітний період та три попередні роки. ТОВ "ФПК-Портал-Буд" в своїй тендерній пропозиції не надало копію балансу - річну звітність станом на 31.12.2019. Так, відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні Закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В тендерній документації Замовника надання Учасником копії балансу (форма №1) за звітний період та три попередні роки не було віднесено до кваліфікаційних вимог, які підтверджують фінансову спроможність Учасника. Надання вищезазначеної документації, вимагалося Замовником як підтвердження відповідності учасника іншим вимогам, встановленим тендерною документацією. Крім того, законодавством дозволяється виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій. Якщо документ відсутній в складі тендерної пропозиції розміщеної в електронній системі закупівель на момент розгляду, то дозавантаження його не може розцінюватися як виправлення невідповідностей. Оскільки під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ФПК-Портал-Буд" Замовником було виявлено ряд порушень, що зазначені вище та які не підлягають виправленню, тому і не було звернення щодо усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей відповідно до п.16 ст.29 розділу IV Закону України від 19.09.2019 №114-IX.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга щодо рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції «ФПК-Портал-Буд»

Номер: c5a3ec2997154cc9812818ecb03f1553
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-003006-b.a1
Назва: Скарга щодо рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції «ФПК-Портал-Буд»
Скарга:
Замовником робіт по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації. Відповідно до п 32, 33 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі № 922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 22 Закону №922-VIII Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. За змістом пункту 4 частини першої статті 31 Закону Хе 922-VII1 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, що оформлене протоколом тендерного комітету№624 від 23.06.2020 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська,5, Вишгородського району Київської області» Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Відповідно вищевказаного протоколу тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, встановлено, що учасник торгів - ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зокрема Замовником зазначено, що у тендерній пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що є невідповідністю п.6 додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 5 ст. 17. ЗУ «Про публічні Закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п. ч.11 статті 26 ЗУ «Про публічні Закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Оскільки, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України у відкритому доступі тому замовник має доступ до відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ТОВ «ФПК-Портал-Буд», а згідно частини 5 ст. 17. та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» не має право вимагати цю інформацію від учасника., а відповідно до п. ч.11 статті 26 ЗУ «Про публічні Закупівлі» за ненадання документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Також відповідно до вищевказаного протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., встановлено, що відповідно до п. 9 додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію балансу учасника за звітній період та за 3 попередні роки. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» в своїй тендерній пропозиції не надало копії балансу – річну звітність станом на 31.12.2019. Відповідно до частини 16 статті 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно стаття 16. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вимоги статтей 16, 22 ,26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був під час розгляду тендерної пропозиції учасника у електронній системі закупівель розмістити у строк, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чого не було зроблено. Також відповідно до вищевказаного протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд»., встановлено що: -Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), шо визначені у п.п.2-6. 8-10 ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФПК- Портал-Буд" надало вищезазначений гарантійний лист, але без зазначення відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, вказавши лише пункти частини 1 та ч.2 ст. 17, що є невідповідністю. -Наданий Північним територіальним квартирно-експлуатаційним управлінням лист- відгук №513/3/3090 від 24.05.2020 адресований директору ТОВ "ФПК-Портал-Буд" Клюйко Ф.П., а не замовнику як це вимагалося п.3.1 додатку № 1 до тендерної документації, що є невідповідністю. -В наданій до розгляду довідці №17 від 27.05.2020 про наявність досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не чітко зазначено період виконання робіт, зазначено лише рік без зазначення часового проміжку, що є невідповідністю. В наданій до розгляду довідці №461 від 20.05.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів за визначеною формою, в колонці «освіта» - зазначено учбовий заклад замість освітнього рівня, що є не відповідністю. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції «Формальні несуттєві помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не е підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, а саме: відсутність підписів, печаток (за наявністю) на окремих документах, крім тих, що підлягають засвідченню Учасником; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок):зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації); зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317- VIII 09/04/201 5, інші. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Виходячи із вищезазначеного, та враховуючи вимоги ст. 22 закону ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо, що недоліки які містяться у гарантійному листі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, листі - відгуку №513/3/3090 від 24.05.2020, який адресований директору ТОВ "ФПК-Портал-Буд, а також у довідці №461 від 20.05.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи є формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, Також слід зауважити, що така вимога у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, як освітній рівень взагалі не встановлена тендерною документацією Замовника. Виходячи із вищезазначеного є підстави вважати, що Замовник при визначенні відхиленні пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд» по об’єкту «по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області був упереджений. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо: 1. Прийняти до розгляду скаргу ТОВ «ФПК-Портал-Буд». 2. Скасувати рішення тендерного комітету Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, що оформлене протоколом тендерного комітету№624 від 23.06.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд». 3. Прийняти рішення про укладення договору на закупівлю «Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул. Сваромська,5, Вишгородського району Київської області» (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) із учасником торгів, що запропонував найбільш економічно вигідну ціну виконаних робіт. Також повідомляємо, що у разі відмови у задоволенні даної скарги ми будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної Аудиторської служби України, судових та правоохоронних органів України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.06.2020 16:52
Автор: ТОВ "ФПК-Портал-Буд", Клюйко Федір Потапович 380503100753 portalbud1@ukr.net