• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузники для дорослих та дітей

Завершена

713 318.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 133.18 UAH
Період оскарження: 12.05.2020 14:34 - 29.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне відхилення нашої пропозиції

Номер: 728c5f6e315a46e7b190b8d461aff0f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001459-a.a3
Назва: неправомірне відхилення нашої пропозиції
Скарга:
За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника за НАЙНИЖЧЕЮ ЦІНОЮ (протокол розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2020-05-12-001459-a Код ДК 021:2015 –33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузники). Протокол № 161-20 від 05.02.2020 року. Підставою для відхилення зазначено наступне: «при перевірці тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено, що тендерна пропозиція не завірена електронним цифровим підписом уповноваженої особи учасника чим не дотримано вимоги підпункту 1.3. пункту 1 розділу 3 тендерної документації. У зв’язку з цим, запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Компанія "Євро Технології" на підставі пункту 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: як таку, - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій ті їх оцінки документі та дані створюються ті подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документі та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» Ми не може погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Стосовно підстав неправомірного відхилення, повідомляємо наступне: ТД Замовника передбачено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. На виконання цієї вимоги ТОВ "Компанія "Євро Технології" в складі пропозиції надала документи (оригінали документів учасника та копії документів), які УСІ підписані власноручним підписом учасника та завірені оригінальною печаткою, та оригінали документів виробника, завірені оригінальною печаткою виробника та підписом. Слід зазначити, що відповідно ст.3 ЗУ «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису. Не накладання учасником ЕЦП на свою тендерну пропозицію виникло з технічних причин, але ця технічна помилка з оформлення тендерної пропозиції ніяк не вплинула на зміст нашою тендерної пропозиції. Враховуючи те, що ТД Замовника передбачено, що «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції» вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції з НАЙМЕНЬШОЮ ЦІНОЮ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до п.9 ст.26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовник всупереч цієї статті ЗУ при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо не накладання нами ЕЦП, не звернувся з запитом до ТОВ "Компанія "Євро Технології" про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології". Отже, враховуючи зазначене, замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ "Компанія "Євро Технології" з НАЙНИЖЧЕЮ ЦІНОЮ. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 161-20 від 05.02.2020 року.
Дата розгляду скарги: 23.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2020 12:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.06.2020 19:09
Дата виконання рішення Замовником: 03.07.2020 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №12500-р/пк-пз від 24.06.2020р, яким замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ". На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12500-р/пк-пз від 24.06.2020р прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ".
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: b110a5f83ba94c8da5d95784c2b93fe6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001459-a.a2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» - в пункті 3 «Підгузки Libero Comfort, 4/або еквівалент» «розраховані на вагу (кг) – не менше 7 – не більше 11* (не більше 11* *допустимі відхилення в межах 3 (трьох) кг))» мають дискримінаційну складову, так як тільки «Libero Comfort» мають відповідний розмір, а решта торгових марок (Pampers, Huggies та інші мають розміри 7-18 кг). Таким чином Замовник виключає участь других торгових марок в закупівлі. - в пункті 7 «Підгузки розмір Tena Slip Plus XL/або еквівалент» «окружність талії (см): не менше 120 – не більше 160;» - незрозуміло, чому не підійдуть підгузки розміром 120 – 170 см? Це також дискримінація других торгових марок, крім Tena. Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libero та Tena взяти участь в закупівлі. Дякуємо. В інакшому випадку вимушені будемо звернутись зі скаргою до АМК України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 2ebdc8b82de84898a137676fe3209bb8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001459-a.c1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією повідомляємо, що положення, визначені в п.п. 5.2.1-5.2.3, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: - вимога Замовника «В пропозиції надати скановані з оригіналу копії правовстановлюючих документів на залучене приміщення для зберігання товару…; на підтвердження інформації щодо наявності власних чи залучених приміщень для зберігання товару потрібно надати: якщо приміщення залучене: договір оренди/договір користування/ договір надання послуг на приміщення з всіма додатковими угодами до Договору та свідоцтвом про власність на приміщення або інший аналогічний документ згідно чинного законодавства України»; - вимога щодо надання Учасниками інформації, стосовно власників залучених приміщень та транспортних засобів (ПІБ/найменування підприємства) (в Довідці, складеній за формою таблиці №1, наведеній для заповнення Учасником в пп.5.2.1 тендерної документації). Вимоги щодо надання правовстановлюючих документів (свідоцтво про власність тощо) на залучені приміщення, а також надання інформації про власників залучених приміщень та транспортних засобів є дискримінаційними, так як обмежують конкуренцію та роблять неможливим участь у закупівлі тих учасників, в яких, наприклад, складські приміщення та транспортні засоби перебувають у суборенді, а отже надати правовстановлюючі документи та інформацію, що вимагається Замовником, Учасник не зможе, так як сам може не мати доступу до таких документів та інформації. Навіть якщо Учасник користується приміщенням на підставі договору оренди - орендодавець не зобов’язаний і може відмовитись надати орендарю (Учаснику) копії документів, які підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно. Крім того, власники залучених приміщень/транспортних засобів можуть заборонити оприлюднювати їх особисту інформацію (ПІБ тощо) на веб-порталі для загального доступу. Таким чином шляхом включення до тендерної документації вищенаведених дискримінаційних умов, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників та зобов’язує Замовника внести зміни в тендерну документацію. Нагадуємо Вам, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4, статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також нагадуємо Вам, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. В зв’язку з вищевикладеним, просимо виключити вимогу щодо надання правовстановлюючих документів на залучені приміщення, а також вимогу щодо надання інформації щодо власників залученого приміщення та транспортного засобу та внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Вирішення: Доброго дня. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено