• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Місцезнаходження: 78400, вул. Дем’янчука, 12, м. Надвірна Івано-Франківської області. Категорія замовника: Юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів.

Торги відмінено

1 213 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 36 400.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2020 14:24 - 24.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на рішення засідання тендерного комітету Замовника

Номер: 6aab9f3eb12a496597a2d88cfc77b9b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001370-a.c4
Назва: ВИМОГА на рішення засідання тендерного комітету Замовника
Вимога:
12.05.2020 року в системі електронних закупівель Надвірнянським спеціалізованим агролісгоспом ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» (надалі – Замовник) оголошено закупівлю «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» за процедурою відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-12-001370-a), очікувана вартість закупівлі– 1213400.00 грн (з ПДВ) (надалі – Закупівля). Замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) згідно з предметом закупівлі послуг, зазначених вище, викладене в Протоколі засідання тендерного комітету №6 від 03.06.2020 року (надалі – Протокол) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з цим Учасником. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з рішенням, прийнятим Замовником відповідно до Протоколу, вважає його необгрунтованим та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України «Про публічні закупівлі». У Протоколі засідання тендерного комітету вказано: «Під час розгляду пропозиції ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) на відповідність вимогам тендерної документації недоліки не виявлені. Учасник ФО-П Вітенко Михайло Дмитрович відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям, а також відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII». Крім цього, вказано, що тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Однак, у складі тендерної пропозиції ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича наявні грубі невідповідності тендерній документації Замовника та невідповідності нормам Закону, зважаючи на наступне: 1. Додатком №1 (п/п 1) до тендерної документації вимагається: «Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Скановані копії або оригінали документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД.» Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича не надані копії або оригінали документів, що підтверджують факт наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у Довідці Учасника про наявність обладнання, устаткування та технологій необхідних для виконання землевпорядних та геодезичних робіт №1 від 15.05.2020 року, а саме стосовно: персональних комп'ютерів (5шт), портативного комп'ютера eMachines E442 (1шт), принтера струменевого Epson Stylus Photo 1410 (1шт), принтерів БФП лазерний Canon MF 237w, БФП лазерний Canon i-SENSYS MF4410, БФП лазерний Xerox WorkCentre 3119 та широкоформатного принтера-плотера HP Designjet 500 формату А-1, Roll, а відтак тендерна пропозиція учасника ФО-П Вітенка М.Д. не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Додатком №1 до тендерної документації також вимагається (п/п 8 інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців): «Дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України - Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: •Рішення РНБО від "28" квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; • Рішення РНБО від 2 травня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 №126/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». •Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» •Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; № 270 від 19.04.2017.» Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ФО-П Вітенко М.Д. вказаного листа-гарантії не надав, що прямо суперечить вимозі тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. 3. Додатком №3 тендерної документації Замовника (підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону), також вимагається: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації». В свою чергу, Додатком №1 до Тендерної документації серед документів на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону Учасник формує одну довідку з зазначенням інформації про відсутність у нього усіх наведених підстав, а саме: «-службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; -учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; -фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; -учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; -учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»; -учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника)». Натомість, Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції окремі довідки (а не одну) про відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону. Більше того, він не підтвердив відсутності усіх підстав, що визначені ст. 17 Закону, а саме стосовно п. 3, п. 8, п.13 ст. 17 коментованого Закону. 4. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації : «е) якщо учасник подає (завантажує у електронному вигляді) копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа», а також відповідно до тендерної документації Замовника документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Однак, документи, що подані у складі тендерної пропозиції ФО-П Вітенка М.Д., а саме документи, що підтверджують особу: паспорт та ідентифікаційний код Вітенка М.Д. є нечіткими та з якістю зображення, що унеможливлює розпізнання тексту документу. Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону». У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Вказана норма є імперативною та містить ОБОВ’ЯЗОК Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника. Ігнорування Замовником вимог Закону є прецедентом зловживання останнім своїми правами, наданими йому законодавцем та не може залишитися без уваги компетентних органів державної влади. Таким чином, Замовником порушуються норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівлі, викладені в Законі, у тому числі принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також вимоги Закону до порядку проведення закупівель. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника закупівлі ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича не відповідає тендерній документації Замовника, тому повинна бути відхилена Замовником, зважаючи на очевидні підстави, які викладені у цій вимозі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄ: Скасувати рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» за процедурою відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-12-001370-a) ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що у тексті вашої вимоги містяться відомості, що не відповідають дійсності змісту тендерної документації замовника. Адже, в тендерній документації замовника не вимагалися «документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Скановані копії або оригінали документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД.» , листа-гарантії, що стосується законодавства про санкції якого також замовником не вимагалось в тендерній документації, а також додатках до них, замовником не вимагалося надання однієї довідки із зазначенням інформації про відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і т.п. Таким чином, у вимозі учасника наводяться обставини, що не відповідають дійсності, а тому замовник не може прийняти до уваги вимогу учасника та повинен її відхилити. Радимо Вам уважно читати вимоги замовника при підготовці до тендерної документації та подання пропозицій та в подальшому не допускати подібних помилок.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення визначення переможця закупівлі

Номер: 1d4107ad043040e38c1a83273c9e313b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001370-a.b3
Назва: Вимога щодо усунення порушення визначення переможця закупівлі
Вимога:
Тендерна пропозиція ФОП Вітенко Михайло Дмитрович не відповідає вимогам ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу ТОВ «ДЗК Плюс» на скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі , Надвірнянський спеціалізований агролісгосп ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» повідомляє про відхилення даної вимоги з наступних підстав: 1. Інформація про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів замовником перевірялась самостійно, оскільки дана інформація є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, інформація про податковий борг – це відкриті дані згідно з Постановою КМУ 835 від 21 жовтня 2015 року « Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Тому, у замовника не має причин для відхилення тендерної пропозиції учасника, ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) з вищезазначеної причини, оскільки замовник перевірив самостійно цю інформацію і вона підтвердила про те, що в ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів. 2. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника, до формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться, зокрема і розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства. Таким чином, розміщення інформації згідно Додатку 2 тендерної документації учасника ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) не на фірмовому бланку не несе для замовника серйозних помилок, які могли б вплинути на тендерну пропозицію замовника, адже учасником розкрито зміст його пропозиції, яка вимагалася згідно Додатку 2 тендерної документації замовника. Дане рішення було прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету. 3. У Додатку 1 тендерної документації Замовника у п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» у Примітках до цього пункту міститься уточнення до вимог про аналогічні договори, а саме: у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуг (робіт), які надавалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких замовник зможе визначити послуги (роботи), які надавалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг (робіт), які надавалися за договором, – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. У договорах ФОП Вітенка М.Д. в предметі договору вказано найменування послуг, які надавались за договором, тому він не зобов’язаний завантажувати додатки до договорів через електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: b1ec7b5810bc40ce829723f38aaf98e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001370-a.a2
Назва: щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
12 травня 2020 року Надвірнянський спеціалізований агролісгосп ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг «Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги». Ознайомившись з Тендерною документацією, що 12.05.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 12.05.2020 року № 3), ми виявили в ній вимогу, яка не відповідає чинним стандартам і законодавству, є дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію та як наслідок унеможливлює прийняття участі в зазначених відкритих торгах ТОВ «ТЕРРАТОП» та інших потенційних учасників. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник встановив перелік документів та інформації, необхідних для підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зокрема, учасник зобов’язаний надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів, яка б засвідчувала досвід роботи із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) не менш 3-ох років, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначена вище вимога в Тендерній документації є дискримінаційною по відношенню до учасників – суб’єктів господарювання, які розпочали свою діяльність в 2019-2020 роках, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників цієї закупівлі, обмежуючи досвід їх роботи часовими рамками. Слід зауважити, що Замовник при встановлені зазначеної вимоги в Тендерній документації не обґрунтував причинно-наслідковий зв'язок між цим критерієм та метою його застосування, а тому, наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів не менше 3-ох років не є запорукою досягнення поставленої мети (якісного, повного та своєчасного надання послуг). Так, абсолютно реальною може бути ситуація, коли при досвіді роботи не менше 3-ох років якість послуг конкретного суб’єкта господарювання в цілому була низькою (посередньою), й навпаки, коли при здійсненні своєї діяльності лише протягом двох, а то й одного року новостворений суб’єкт господарювання забезпечив надання відповідних послуг на найвищому рівні (якісно, своєчасно та у повному обсязі). Отже, зазначене Замовником обґрунтування не підтверджує факт неможливості якісного та своєчасного надання виконавцем, що має досвід виконання аналогічних договорів менше 3 років, послуг, які є предметом зазначеної закупівлі. Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), недискримінація учасників та рівне ставлення до них є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до частини четвертої ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини четвертої ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище вимоги) порушують вимоги частин першої та четвертої ст. 5 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників. Отже, керуючись частиною вісімнадцятою ст. 18 Закону, де зазначено наступне: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.». ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) за останні 3-и роки, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 24.05.2020 00:03
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп", Вавринчук Олексій 380639283457 terratopp19@gmail.com
Скарга
Скасована

щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: b030f76c7c254dd7924600568a63c706
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-12-001370-a.a1
Назва: щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
12 травня 2020 року Надвірнянський спеціалізований агролісгосп ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг «Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги». Ознайомившись з Тендерною документацією, що 12.05.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 12.05.2020 року № 3), ми виявили в ній вимогу, яка не відповідає чинним стандартам і законодавству, є дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію та як наслідок унеможливлює прийняття участі в зазначених відкритих торгах ТОВ «ТЕРРАТОП» та інших потенційних учасників. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник встановив перелік документів та інформації, необхідних для підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зокрема, учасник зобов’язаний надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів, яка б засвідчувала досвід роботи із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) не менш 3-ох років, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначена вище вимога в Тендерній документації є дискримінаційною по відношенню до учасників – суб’єктів господарювання, які розпочали свою діяльність в 2019-2020 роках, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників цієї закупівлі, обмежуючи досвід їх роботи часовими рамками. Слід зауважити, що Замовник при встановлені зазначеної вимоги в Тендерній документації не обґрунтував причинно-наслідковий зв'язок між цим критерієм та метою його застосування, а тому, наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів не менше 3-ох років не є запорукою досягнення поставленої мети (якісного, повного та своєчасного надання послуг). Так, абсолютно реальною може бути ситуація, коли при досвіді роботи не менше 3-ох років якість послуг конкретного суб’єкта господарювання в цілому була низькою (посередньою), й навпаки, коли при здійсненні своєї діяльності лише протягом двох, а то й одного року новостворений суб’єкт господарювання забезпечив надання відповідних послуг на найвищому рівні (якісно, своєчасно та у повному обсязі). Отже, зазначене Замовником обґрунтування не підтверджує факт неможливості якісного та своєчасного надання виконавцем, що має досвід виконання аналогічних договорів менше 3 років, послуг, які є предметом зазначеної закупівлі. Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), недискримінація учасників та рівне ставлення до них є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до частини четвертої ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини четвертої ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище вимоги) порушують вимоги частин першої та четвертої ст. 5 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників. Отже, керуючись частиною вісімнадцятою ст. 18 Закону, де зазначено наступне: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.». ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) за останні 3-и роки, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 24.05.2020 00:03
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп", Вавринчук Олексій 380639283457 terratopp19@gmail.com