-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, протяжністю 1,6 км в межах Вінницької області
Завершена
28 885 044.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 425.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 144 425.22 UAH
Період оскарження:
12.05.2020 13:53 - 19.06.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на умови ТД
Номер:
5546c7e1d5424b06a2a0f503f8c62634
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-002236-b.b3
Назва:
Скарга на умови ТД
Скарга:
Деталі викладено у скарзі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.06.2020 18:27
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
60b10d4790c0479da69de8bf56fba4a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-002236-b.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Платіжне доручення.pdf 22.05.2020 21:36
- 7. Рішення від 01.06.2018 № 5249.pdf 22.05.2020 21:36
- 1. Платіжне доручення копія.pdf 22.05.2020 21:36
- 9. Рішення від 21.06.2018 № 6073.pdf 22.05.2020 21:36
- 8. рішення від 16.09.2019 № 13019.pdf 22.05.2020 21:36
- 5. Лист-розяснення Тячівська РДА.pdf 22.05.2020 21:36
- 3. ВІДГУК.pdf 22.05.2020 21:36
- 4. Звернення за наданням відгуку.pdf 22.05.2020 21:36
- Скарга щодо відгуку.pdf 22.05.2020 21:36
- 6. Договір Мего - Тячівська РДА.pdf 22.05.2020 21:36
- 2. Аналогічний договір Мего-ЛТД (з КБ2 КБ3).pdf 22.05.2020 21:36
- 1.Рішення від 24.03.2020 № 5615.pdf 29.05.2020 16:34
- 2. Рішення від 24.03.2020 № 5614.pdf 29.05.2020 16:34
- Письмові пояснення.pdf 29.05.2020 16:34
- Рішення від 26.05.2020 № 10266 (+лист Замовнику).pdf 27.05.2020 09:32
- інформація про перенесення розгляду скарги від 22 травня 2020 № UA-2020-05-12-002236-b.c2.pdf 02.06.2020 22:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2020 № 11019.pdf 05.06.2020 00:49
- Рішення від 03.06.2020 № 11019.pdf 09.06.2020 21:15
- Пояснення по суті скарги Гайсин-Теплик 1.6 км.PDF 28.05.2020 10:33
- Пояснення по суті скарги Гайсин-Теплик 1,6 км.docx 28.05.2020 10:33
- Протокол № 216 від 10 червня 2020 року.PDF 10.06.2020 13:55
- Повідомлення про виконання рішення № 11019-рпк-пз від 03.06.2020.PDF 10.06.2020 13:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2020 16:57
Дата розгляду скарги:
02.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2020 11:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2020 21:16
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2020 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни до Тендерної документації до закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий – Тернопіль - Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, про-тяжністю 1,6 км в межах Вінницької області» (UA-2020-05-12-002236-b) внесені.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5b5674474d4f4136b00342897237f48b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-002236-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Звертаємося до Вас з вимогою усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме:
- В п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться вимоги щодо надання учасником підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники можуть мати річний дохід (виручку) в розмірі не менше 28 885 044 грн. що значно звужує коло потенційних учасників, що планують взяти участь у закупівлі. Також дана вимога суперечить ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
- Також вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного досвіду «Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний кваліфікаційний критерій можуть підтвердити лише ті учасники, які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг загального користування. Тобто участь в даній закупівлі не можуть взяти учасники які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг, вулиць в межах населених пунктів.
На підставі вищенаведеного, видно що дані вимоги включені для того, щоб взяти участь в даній закупівлі могли лише «окремі» учасники.
Також звертаємо вашу увагу, що п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не відповідає чинному законодавству, тому приведіть даний пункт відповідно до змін, які вступили в дію 19.04.2020 року.
Звертаємося до тендерного комітету з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В разі не реагування на нашу вимогу, ми змушені будемо подати скаргу до органу оскарження (до Антимонопольного комітету), а також звернутися до ДАСУ для проведення моніторингу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення на звернення.PDF 20.05.2020 16:20
Дата подачі:
16.05.2020 16:54
Вирішення:
Доброго дня!
1. Пунктом 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (пункт 4 частина 2 Стаття ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Частиною 3 Статті 16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
В свою чергу, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі, що жодним чином не порушує норми Закону.
2. Учасник вважає, що вимога щодо наявності виконаного аналогічного договору встановлена Замовником є дискримінаційною.
Згідно п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Повідомляю, що такий кваліфікаційний критерій встановлено керуючись пунктом 3 частиною 2 Статті 16 Закону.
На підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію Учасник має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;
Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника (керуючись пунктом 11 Статті 1 та Статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у звернені.
Згідно Статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Стаття 8 Закону України «Про автомобільні дороги» поділяє дороги на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Дискримінацією було б та умова, як би Замовник встановив вимогу, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення чи окремо державного значення. Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій з дотриманням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Так дороги загального користування проектуються виходячи з вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво», сфера застосування якого не поширюється на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів.
Крім того повідомляю, що договори на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт доріг комунальної форми власності будуть вважатись аналогічними, якщо об’єкти будівництва за такими договорами відповідають вимогам пункту 8.3 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».
З приводу п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повідомляю, що даний пункт не суперечить чинному законодавству.
Вирішено: Надати роз’яснення на звернення Учасника. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Статус вимоги:
Відхилено