-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кондиціонери
Завершена
515 871.87
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 579.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 579.36 UAH
Період оскарження:
12.05.2020 10:38 - 24.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
невідповідність пропозиції умовам ТД
Номер:
caf391a3b24c4d5baa27418f1a973725
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-000256-c.b3
Назва:
невідповідність пропозиції умовам ТД
Вимога:
Шановний замовник! Зауважуємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД не відповідає умовам закупівлі, а саме:
учасником надано інформацію щодо виконання договору на постачання кондиціонерів, тоді як закупівля відбівалася на постачання та встановлення кондиціонерів; учасником надано інформацію щодо залучення субпідрядника на виконання робіт, але не надано документів на підтвердження кваліфікації субпідрядника щодо виконання робіт з встановлення кондиціонерів; учасником не надано довідку щодо надання гарантійних зобов’язань на термін 12 місяців з дати поставки, встановлення товару на об’єктах Покупця, проведення монтажних, пусконалагоджувальних робіт з підписанням акту прийому-передачі робіт уповноваженими представниками сторін; учасником не надано завірена копія сертифіката відповідності або завірена копія декларації про відповідність, гарантійний талон та керівництво з експлуатації; учасником не надано довідку щодо наявності або відсутності з обгрунтуванням довідки щодо антикорупційної програми. Зважаючи на вищевказане, вимагаємо визнати пропозицію учасника такою, що не відповідає умовам тендерної документації та скасувати рішення щодо обрання учасника переможцем
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.pdf 24.06.2020 10:19
Дата подачі:
19.06.2020 13:40
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерну документацію Замовника розроблено відповідно до вимог Закону № 922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами та доповненнями.
Згідно з п.1 ч.2 ст.16 Закону Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії, один з яких - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Спосіб підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерія – надання довідки про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копії цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії видаткової накладної. ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" у складі пропозиції надало довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копію цього договору на закупівлю кондиціонерів № ОД/НХ-19-1002НЮ від 23.12.2019р., що повністю відповідає вимогам ТД Замовника.
ТД Замовника не містить вимог, щодо обов’язкового надання учасником документів на підтвердження кваліфікації субпідрядника щодо виконання робіт з встановлення кондиціонерів.
ТД Замовника не містить вимог, щодо підтвердження у учасника наявності або відсутності антикорупційної програми.
Згідно пункту 7 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника «Пропозиція Учасника повинна містити інформацію щодо надання гарантійних зобов’язань на термін 12 місяців з дати поставки, встановлення товару на об’єктах Покупця, проведення монтажних, пусконалагоджувальних робіт з підписанням акту прийому-передачі робіт уповноваженими представниками сторін» - Учасником ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» у пункті 6 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації вказано «Гарантійний термін 12 місяців з дати поставки, встановлення товару на об’єктах Покупця, проведення монтажних, пусконалагоджувальних робіт з підписанням акту прийому-передачі робіт уповноваженими представниками сторін», що повністю відповідає вимогам Замовника.
Згідно пункту 4 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника «Пропозиція учасника повинна містити інформацію про документи що будуть надані при постачанні товару - завірена копія сертифіката відповідності або завірена копія декларації про відповідність, гарантійний талон та керівництво з експлуатації» - Учасником ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» у пункті 4 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації вказано «Документи що будуть надані при постачанні товару - завірена копія сертифіката відповідності або завірена копія декларації про відповідність, гарантійний талон та керівництво з експлуатації», що повністю відповідає вимогам Замовника. Згідно вимог технічної специфікації Замовника надання завіреної копії сертифіката відповідності або завіреної копії декларації про відповідність у складі пропозиції не вимагалася.
Пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» повністю відповідає умовам ТД Замовника. Підстави для скасування Замовником рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога згідно дискваліфікації ТОВ "Сенсей груп"
Номер:
d0a07d97c35b488ba60f894e01aa3967
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-000256-c.b2
Назва:
Вимога згідно дискваліфікації ТОВ "Сенсей груп"
Вимога:
неправомірна дискваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.06.2020 12:48
- Відповідь на вимогу 2.pdf 11.06.2020 16:01
Дата подачі:
10.06.2020 12:48
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Згідно пункту 4 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника «Пропозиція Учасника повинна містити інформацію про документи, що будуть надані при постачанні товару – завірена копія сертифіката відповідності або завірена копія декларації про відповідність, гарантійний талон та керівництво з експлуатації. Пропозиція ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» не містить інформацію про документи що будуть надані при постачанні товару – завірена копія сертифіката відповідності або завірена копія декларації про відповідність, гарантійний талон та керівництво з експлуатації, що не відповідає пункту 4 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника. Надання Учасником у складі пропозиції копії сертифікату відповідності на частину запропонованого товару не є виконанням вимоги пункту 4 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника.
2. Згідно пункту 5 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника «У складі пропозиції Учасник повинен надати завірену копію чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні або завірену копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту». У разі залучання підрядної організації необхідно надати завірену копію договору між Учасником та субпідрядником. Учасником ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» у складі пропозиції не надано завірену копію чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні або завірену копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту», що не відповідає пункту 5 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника. Надання Учасником договору субпідряду з інжиніринговою компанією не є виконанням вимоги пункту 5 «Вимоги до Учасника» технічної специфікації Замовника, а також підтвердженням наявності у підрядника необхідних дозволів на виконання відповідних робіт.
Таким чином слід зазначити, що ТОВ «СЕНСЕЙ ГРУП» не виконано всі вимоги технічної специфікації Замовника та постанови кабінету міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року (Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та обґрунтовано була відхилена Замовником процедури.
Стосовно суті вимог викладених в оскарженні з приводу неправомірного відхилення Вашої пропозиції при проведенні відкритих торгів на закупівлю товару: Код ДК 021:2015 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» (кондиціонери) повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у відповідності з п.2 ч.1 ст.31 Закону.
Процедура закупівлі UA-2020-05-12-000256-c проводиться з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПСВ Інжиніринг» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «04» 06 2020 року.
Номер:
0636da8f9a064c3690868cf67a9d02f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-12-000256-c.c1
Назва:
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПСВ Інжиніринг» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «04» 06 2020 року.
Вимога:
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-12-000256-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПСВ Інжиніринг» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій від04.06.2020 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«1.Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації: - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «Довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копію цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії видаткової накладної». ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" в складі пропозиції надало довідку про виконання аналогічного договору на «Поставку кондиціонерів та їх встановлення», з вказівкою номеру та дати договору - № 41 від 21.10.2019р., але копія договору № 41 від 21.10.2019р. надана на виконання робіт, що суперечить наданій довідці та вищевказаним вимогам (предмет закупівлі за цим договором не є аналогічним); - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі)». ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" в складі пропозиції надало відомості про матеріально-технічні ресурси; - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі)». ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" в складі пропозиції надало відомості про кадрові ресурси. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія аналогічного за предметом закупівлі договору, який вказаний в наданій довідці про виконання аналогічного договору на «Поставку кондиціонерів та їх встановлення»; - довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі); - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі)»
ТОВ «ПСВ Інжиніринг» в електронні й системі закупівель було надано наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей.
-нову довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копію цього договору з копією видаткової накладної.
-довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази.
-довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Всупереч вищевказаній вимозі ТОВ «ПСВ Інжиніринг» в електронній системі закупівель не було надано довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій.
Також згідно протоколу було вказано, що ТОВ «ПСВ Інжиніринг», у своїй «Тендерній пропозиції» з вказівкою загальної вартості цієї пропозиції виявлено арифметичну помилку, а саме при підсумовуванні зазначених сум у стовбці «Загальна вартість, грн, без ПДВ» загадьна вартість складає – 294 000 грн.
Також згідно протоколу було вказано що у складі пропозиції ТОВ «ПСВ Інжиніринг» повинен надати завірену копію чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні або завірену копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки «Роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту». У разі залучання підрядної організації необхідно надати завірену копію договору між Учасником та субпідрядником.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – ТОВ «ПСВ Інжиніринг» довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі) ТОВ ПСВ «Інжиніринг» надало керуючись рекомендаціям, що викладенні на сайті прозоро https://infobox.prozorro.org/articles/yak-podati-propoziciyu-yaka-minimizuye-rizik-vidhilennya.
Де сказано наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Що це означає? Якщо Ви, наприклад, продаєте послуги з перевезення, тоді, відповідно, у Вас, напевне, є автомобілі, якими Ви здійснюєте перевезення. Тож, напишіть про наявність цього обладнання у довідці. Ви постачаєте якісь товари? Тоді напишіть про наявність складу, машин тощо. Якщо замовник надав форму цієї довідки, тоді заповніть таку форму. Якщо форми довідки в тендерній документації немає, тоді складіть її самі в довільній формі. Приклади довідок Ви можете подивитись тут Перейшовши за посиланням сайту прозоро, було скачано форму довідки, яку рекомендував даний портал як, зразок а саме
https://drive.google.com/file/d/0B7Daq3zt73P0U3h6Rk1HWlhYWm8/view
Цю довідку і було надано ТОВ «ПСВ Інжиніринг».
Тобто Тендерний комітет вказує на абсурдність своїх доводів, а саме вказавши що довідка надається в довільній формі, не посилаючись на свій чи інший бланк, а дозволяє скласти довідку в довільній формі, і цю довідку називає таку, що не відповідає їх вимогам, хоча самих вимог і не заявляє. ТОВ «ПСВ Інжиніринг» надало довідку яка була рекомендована «Прозоро» як зразок, а вказувати, що довідка, виконана не встановленого зразка, абсурд.
Що стосується невідповідностей в тендерній документації, що надало ТОВ «ПСВ Інжинірнг» сказано, що ТОВ «ПСВ Інжиніринг» як Постачальник згідно ст. 3 п. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» матиме 24 години із моменту оприлюднення замовником протоколу на усунення недоліків у своїй пропозиції. Оголосити недоліки одному учаснику замовник може лише один раз.
Як видно з протоколу замовника не вказано про усунення недоліків, в»Тендерній пропозиції» та надання копії чинної декларації.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ПСВ Інжиніринг».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником кліматичного ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПСВ Інжиніринг» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «04» 06 2020 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 10.06.2020 12:49
Дата подачі:
05.06.2020 12:37
Вирішення:
Тендерну документацію Замовника розроблено відповідно до вимог Закону № 922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами та доповненнями.
Згідно з п.1 ч.2 ст.16 Закону Замовником було установлено кваліфікаційні критерії, один з яких - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Спосіб підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерія – надання довідки в довільній форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
При розгляді Вашої тендерної пропозиції тендерним комітетом було встановлено її невідповідність вимогам ч.1 р.3 Тендерної документації. Згідно з п.1 ч.16 статті 29 Закону Замовником ДП «ММТП» було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що були надані Вами у тендерній пропозиції.
Перелік інформації та/або документів, які Ви були повинні надати для усунення виявлених невідповідностей:
- копія аналогічного за предметом закупівлі договору, який вказаний в наданій ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" довідці про виконання аналогічного договору на «Поставку кондиціонерів та їх встановлення»;
- довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі);
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі).
Вами в електронній системі закупівель було надано наступну інформацію та/або документів для усунення виявлених невідповідностей:
- нову довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копію цього договору з копією видаткової накладної.
- довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази.
- довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Всупереч вищевказаній вимозі в електронній системі закупівель ТОВ «ПСВ Інжиніринг» не було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що суперечить вимогам ч.1 р.3 Тендерної документації.
Стосовно суті вимог викладених в оскарженні з приводу неправомірного відхилення Вашої пропозиції при проведенні відкритих торгів на закупівлю товару: Код ДК 021:2015 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» (кондиціонери) повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у відповідності з п.1 ч.1 ст.31 Закону, також Вами не було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у відповідності з п.2 ч.1 ст.31 Закону.
Процедура закупівлі UA-2020-05-12-000256-c проводиться з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено