-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Завершена
2 527 333.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 25 274.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 274.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2016 18:54 - 24.12.2016 00:00
Скарга
Розгляд припинено
скарга щодо рішення Замовника UA-2016-12-12-002476-b
Номер:
eae49a4bf59f4639ac94ae9009de7447
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-002476-b.c3
Назва:
скарга щодо рішення Замовника UA-2016-12-12-002476-b
Скарга:
С К А Р Г А
КЗО "Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний цент корекційної роботи та інклюзивного навчання " (далі – Замовник) 12.12..2016 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів стосовно надання Послуги гарячого харчування ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги, ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень
На виконання вимог тендерної документації Замовника та керуючись вимогами частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче об’єднання «Промсервіс була підготовлена та подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним, критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагалися Замовником у тендерній документації.
06.01.2017 року Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» №107 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» було визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Учасника визначено переможцем.
Однак, при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ», якого визнано переможцем » (далі - Учасник), Замовником порушено принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, у зв’язку із чим Замовником було прийнято упереджене рішення, яке підлягає скасуванню.
Факт порушення підтверджується наступним:
1. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники зобов’язані надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі.
По-перше: Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, я кій зазначено про наявність в штаті головного технолога Бондаренко В.І., та технолога В’юшкіна А.О.
Однак, в порушення вимог тендерної документації, Учасником ТОВ «Фірма «Арт-Синтез» не надано копій санітарних книжок працівників головного технолога Бондаренко В.І., та технолога В’юшкіна А.О., а також наступних: Гусєва А.М., Тимко Я.О., Бондаренко В.І., Невідома Г.Г., Сергуніна М.Д.,Череменцева О.О,, Михальчук С.О. Левенец О.В.
По-друге: Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не надано санітарних книжок водія, експедитора, надання яких є обов’язковим. Більше того, навіть в довідці про наявність працівників не зазначено про наявність в штаті зазначених посад.
2. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники зобов’язані надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або договорів(контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників.
Однак, в порушення вимог тендерної документації, Учасником ТОВ «Фірма «Арт-Синтез» не надано копії трудових книжок/договорів (контрактів) наступних робітників, наведених в довідці:
- Бондаренко В.І. головного технолога;
- Голованова К.М
- Гусєва А.М.
- Нєпомняща О.В..
- Футрук Н.М.
Фактично Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не підтверджено наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкцією яка визначена обов’язковою, відповідно до тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники зобов’язані надати: Копія звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період. Однак, в порушення зазначених вимог Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не надано завіреної копії звіту.
При цьому, іншими учасниками, зокрема і ТОВ «НВО «ПРОМСЕРВІС» надано саме завірені копії, що підтверджує відсутність перешкод у завіренні копій звітів, надісланих за допомогою електронної звітності. Натомість Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не обґрунтовано в чому саме полягає неможливість отримання такої копії.
Отже, Замовником не враховано такі порушення, та визнано тендерну документацію Учасника такою, що відповідає вимогам Закону.
4. Замовником в Тендерній документації встановлено критерій оцінки, що по суті своїй є дискримінаційним та суперечить вимогам Закону.
Ст. 16 Закону встановлено наступні чітко визначені кваліфікаційні критерії до учасників. При цьому Закон не встановлює можливість їх доповнення Замовником на свій розсуд.
Однак, Замовником в тендерній документації встановлено інший (крім ціни) критерій оцінки тендерних пропозицій:
«Питома вага критерію: 30 %
Опції:
1 – більше 4-х років оцінюється в 30 %
2 – від 2 до 4 років оцінюється в 15 %
3 – менше 2-х років оцінюється в 0 %.»
Вважаємо, що встановлення такого критерію оцінки, як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» суперечить вимогам Закону.
Предметом даної закупівлі є надання послуг (Послуги їдалень (55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування), жодних окремих специфікації та технічних проектів задля їх надання не потребується. Вказані послуги також не носять складний або спеціалізований характер, тож не зрозуміло з яких встановлених законодавством підстав Замовником додатково встановлено такий критерій оцінки як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» з питомою вагою, оціненою у відсотках — 30.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником порушено принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 3 акону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що такі дії Замовника порушують право ТОВ НВО “Промсервіс”, оскільки неправомірне визнання переможцем учасника ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» позбавило ТОВ НВО Промсервіс можливості на участь в процедурі закупівлі, оскільки у випадку відхилення пропозиції ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» наступну пропозицію, як найбільш економічну вигідну було б розглянуто пропозицію нашого підприємства.
Враховуючи викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника;
3. Зобов'язати Замовника повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ», викладене в протоколі № 107 від 06.01.2017 року та відхилити його тендерну пропозицію.
4.Зобов'язати замовника розглянути пропозицію ТОВ «НВО «ПРОМСЕРВІС».
5. У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 16.01.2017 20:52
- платіжне доручення 16.01.2017 20:52
- Рішення від 19.01.2017 245 до публікації.pdf 19.01.2017 17:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2017 20:52
Опис причини скасування:
з"ясувалися обставини, що роблять подання скарги безпідставним.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.01.2017 15:18
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.01.2017 17:37
Скарга
Розгляд припинено
скарга щодо рішення Замовника
Номер:
1f9a5fa7f864486f92e5688a610798e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-002476-b.a4
Назва:
скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
С К А Р Г А
КЗО "Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний цент корекційної роботи та інклюзивного навчання " (далі – Замовник) 12.12..2016 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів стосовно надання Послуги гарячого харчування ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги, ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень
На виконання вимог тендерної документації Замовника та керуючись вимогами частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче об’єднання «Промсервіс була підготовлена та подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним, критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагалися Замовником у тендерній документації.
06.01.2017 року Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» №107 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» було визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Учасника визначено переможцем.
Однак, при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ», якого визнано переможцем » (далі - Учасник), Замовником порушено принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, у зв’язку із чим Замовником було прийнято упереджене рішення, яке підлягає скасуванню.
Факт порушення підтверджується наступним:
1. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники зобов’язані надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі.
По-перше: Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, я кій зазначено про наявність в штаті головного технолога Бондаренко В.І., та технолога В’юшкіна А.О.
Однак, в порушення вимог тендерної документації, Учасником ТОВ «Фірма «Арт-Синтез» не надано копій санітарних книжок працівників головного технолога Бондаренко В.І., та технолога В’юшкіна А.О., а також наступних: Гусєва А.М., Тимко Я.О., Бондаренко В.І., Невідома Г.Г., Сергуніна М.Д.,Череменцева О.О,, Михальчук С.О. Левенец О.В.
По-друге: Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не надано санітарних книжок водія, експедитора, надання яких є обов’язковим. Більше того, навіть в довідці про наявність працівників не зазначено про наявність в штаті зазначених посад.
2. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники зобов’язані надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або договорів(контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників.
Однак, в порушення вимог тендерної документації, Учасником ТОВ «Фірма «Арт-Синтез» не надано копії трудових книжок/договорів (контрактів) наступних робітників, наведених в довідці:
- Бондаренко В.І. головного технолога;
- Голованова К.М
- Гусєва А.М.
- Нєпомняща О.В..
- Футрук Н.М.
Фактично Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не підтверджено наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкцією яка визначена обов’язковою, відповідно до тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники зобов’язані надати: Копія звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом) за останній звітній період. Однак, в порушення зазначених вимог Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не надано завіреної копії звіту.
При цьому, іншими учасниками, зокрема і ТОВ «НВО «ПРОМСЕРВІС» надано саме завірені копії, що підтверджує відсутність перешкод у завіренні копій звітів, надісланих за допомогою електронної звітності. Натомість Учасником ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» не обґрунтовано в чому саме полягає неможливість отримання такої копії.
Отже, Замовником не враховано такі порушення, та визнано тендерну документацію Учасника такою, що відповідає вимогам Закону.
4. Замовником в Тендерній документації встановлено критерій оцінки, що по суті своїй є дискримінаційним та суперечить вимогам Закону.
Ст. 16 Закону встановлено наступні чітко визначені кваліфікаційні критерії до учасників. При цьому Закон не встановлює можливість їх доповнення Замовником на свій розсуд.
Однак, Замовником в тендерній документації встановлено інший (крім ціни) критерій оцінки тендерних пропозицій:
«Питома вага критерію: 30 %
Опції:
1 – більше 4-х років оцінюється в 30 %
2 – від 2 до 4 років оцінюється в 15 %
3 – менше 2-х років оцінюється в 0 %.»
Вважаємо, що встановлення такого критерію оцінки, як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» суперечить вимогам Закону.
Предметом даної закупівлі є надання послуг (Послуги їдалень (55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування), жодних окремих специфікації та технічних проектів задля їх надання не потребується. Вказані послуги також не носять складний або спеціалізований характер, тож не зрозуміло з яких встановлених законодавством підстав Замовником додатково встановлено такий критерій оцінки як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» з питомою вагою, оціненою у відсотках — 30.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником порушено принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 3 акону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що такі дії Замовника порушують право ТОВ НВО “Промсервіс”, оскільки неправомірне визнання переможцем учасника ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» позбавило ТОВ НВО Промсервіс можливості на участь в процедурі закупівлі, оскільки у випадку відхилення пропозиції ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ» наступну пропозицію, як найбільш економічну вигідну було б розглянуто пропозицію нашого підприємства.
Враховуючи викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника;
3. Зобов'язати Замовника повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «Фірма «АРТ-СИНТЕЗ», викладене в протоколі № 107 від 06.01.2017 року та відхилити його тендерну пропозицію.
4.Зобов'язати замовника розглянути пропозицію ТОВ «НВО «ПРОМСЕРВІС».
5. У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 16.01.2017 21:00
- платіжне доручення 16.01.2017 21:00
- наказ 16.01.2017 21:00
- Рішення від 19.01.2017 246 до публікації.pdf 19.01.2017 17:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2017 21:00
Опис причини скасування:
з"ясувалися обставини, що роблять подання скарги безпідставними
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.01.2017 15:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.01.2017 17:29
Вимога
Відхилено
порушення
Номер:
1b12f250833b46bcbd4cff120c3f002e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-002476-b.b2
Назва:
порушення
Вимога:
Тендерним комітетом КЗО "Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний цент корекційної роботи та інклюзивного навчання ", оголошено відкриті торги на закупівлю 56.29.2 Послуги їдалень (55500000-5 – Послуги їдалень та кейтерингові послуги) та оприлюднена тендерна документація.
Ознайомившись з тендерною документацією по вказаній закупівлі, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» помічено такі порушення:
Замовником порушується стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівель, зокрема встановлюються дискримінаційні вимоги до тієї категорії підприємств, що працюють менше чотирьох років.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Критеріями оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів»
Дана закупівля не відноситься до другого пункту, а тому інші критерії, крім ціни, не мають впливати на оцінку тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- оценка.doc 14.12.2016 16:47
Дата подачі:
13.12.2016 10:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу дивіться, будь ласка, у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення
Номер:
d7fe4519288c4b09ba89237831316b21
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-12-002476-b.b1
Назва:
порушення
Вимога:
Тендерним комітетом КЗО "Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний цент корекційної роботи та інклюзивного навчання " оголошено відкриті торги на закупівлю 56.29.2 Послуги їдалень (55500000-5 – Послуги їдалень та кейтерингові послуги) та оприлюднена тендерна документація, в якій зазначено надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2.4. Копію сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001).
В Законодавчій базі України відсутня інформація про сертифікат на систему управління якості (ISO 9001), як про обов’язковий документ.
Задля підтвердження безпечності продуктів харчування достатньо наявності висновку на складські приміщення, експлуатаційного дозволу та акту обстеження складських приміщень.
Приготування їжі відбувається на території замовника, за безпечність якої відповідає він сам.
Тому вимога про надання про сертифіката на систему управління якості (ISO 9001) є безпідставною та дискримінаційною.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь iso.doc 14.12.2016 16:46
Дата подачі:
13.12.2016 10:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу дивіться ,будь ласка, у прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено