• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщення, код ДК 021:2015 "79710000-4 Охоронні послуги"

Об'ект охорони: Цілісний майновий комплекс Універсальний видовищно-спортивний палац «Метеор» за адресою: м. Дніпро, вул. Макарова, буд. 27 а

Завершена

529 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2020 16:39 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вік, стать та поліція з вогнепальною зброєю

Номер: 5ccbf70c58dd4f0399dfe2ea55b07673
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-004243-b.b1
Назва: Вік, стать та поліція з вогнепальною зброєю
Вимога:
Шановний Замовник! В документації міститься вимога: наявність працівників чоловічої статі, віком 30-55 років. Дана вимога не відповідає нормам чинного законодавства України, і ось чому: (1) ВІК - Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року (стаття 11) та Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" від 18 листопада 2015 р. № 960 (пункт 17) "Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку...". Зверніть увагу! Нормативно-правові акти (далі - нпа встановили необхідний мінімум критеріїв, згідно яких особа може стати охоронцем - це дієздатний громадянин України та якому є 18-ть років. Отже, вимога про вік від 30-55 років є дискримінаційною і повинна бути виключена з тендерної документації - по-перше; (2) СТАТЬ - як бачимо із попередніх нпа, ніде немає прив'язки щодо статті. Ваша вимога свідчить про пряму дискримінацію до іншої особи через її стать, що є також порушенням деяких законів України (як мінімум). Держава забезпечує рівність прав жінок і чоловіків у різних сферах діяльності, в тому числі і в охоронній. Чому Ви важаєте, що жінка не може бути охоронником і запобігти заворушенням, які зможуть виникнути? Дана норма дискримінаціна. Прибиріть її ! (3) - ДОГОВІР З ПОЛІЦІЄЮ ТА ВОГНЕПАЛЬНА ЗБРОЯ - ми розуміємо, що у Вашому закладі переважна к-ть - є саме діти, і потрібне забезпечити їх та інших співробітників надійною охоронною. Через те, договір з поліцією не є обов'язковим та тим, що охоронна діяльність не передбачає право для охоронників мати вогнепальну зброю (тільки травматичну) як поліція, то дана вимога є дискримінаційною, і також поттребує виключення з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши звернення, тендерний комітет прийняв рішення задовольнити вимогу частково, а саме: по першому та другому пункту внести зміни до тендерної документації. Щодо третього пункту прийнято рішення відхилити вимогу, оскільки в п.10 Додатку 3 до тендерної документації йдеться про взаємодію з органами поліції МВС. Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Суб’єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктом охоронної діяльності та правоохоронними органами, у т.ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом тощо: протоколом, інструкцією щодо взаємодії та ін.), що не суперечить чинному законодавству. За тендерною документацією об’єктом охорони є Цілісний майновий комплекс Універсальний видовищно-спортивний палац «Метеор» у м. Дніпро, в районі якого постійно перебуває значна кількість людей: з одного боку комплексу знаходиться торгово-розважальний центр «Аполло», з іншого - плавальний басейн. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктом охоронної діяльності (учасником) та правоохоронними органами безперечно дозволяють скоротити термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час біля об’єктів охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків). Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності. Замовник вважає, що співпраця (взаємодія) учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним із важливих показників його відповідності вимогам закупівлі, тому саме вимога замовника щодо наявності документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС не порушує чинного законодавства, у т.ч. закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VI.
Статус вимоги: Задоволено