• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енегрозберігаючих ламп) в с. Грозьово, вул. Володимира Великого, вул. Центральна, вул. І.Франка Старосамбірського району Львівської області» (Код за ДК - 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

544 786.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 723.93 UAH
Період оскарження: 08.05.2020 16:18 - 14.05.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга про незаконне визнання переможцем

Номер: 69f6de049abc497a8fe94f039b0a8804
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001135-c.c5
Назва: Скарга про незаконне визнання переможцем
Вимога:
Прошу розглянути скаргу про незаконне визнання переможцем (у вкладеному файлі)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне: 1. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містили окремих вимог щодо ціни договору. Зазначені відомості містились в проекті договору. Відповідно до зазначеного проекту, перед підписанням договору Замовник ознайомиться з розрахунком договірної ціни Учасника-переможця, в разі зазначення динамічної ціни це буде підставою для неукладення договору. 2. Учасником надано відомість ресурсів та додатково весь розрахунок в програмному комплексі АВК. 3. Замовник не є уповноваженим органом, який встановлює факт підроблення документів. Учасник самостійно несе відповідальність за надані документи у складі пропозиції. 4. Вимога про надання копії ідентифікаційного коду та копії паспорта стосується фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Учасник-переможець являється юридичною особою. 5. Вимоги про проведення спрощеної закупівлі не містили вимог надання проекту договору у складі пропозиції. Відповідно відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника. 6. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містили окремих вимог щодо порядку розрахунку заробітної плати працівників. 7. Наведена інформація не відповідає дійсності. В тексті банківської гарантії Учасника-переможця містяться реквізити Замовника. 8. Відповідно до інформації, яка міститься в даному Статуті, він є пронумерованим, прошитим, скріплений печаткою 10 (десять) аркушів. Учасник-переможець надав статут у кількості 10 аркушів. 9. В зазначеному листі-відгуку міститься технічна(механічна) описка, що жодним чином не впливає на зміст пропозиції. Замовник не являється уповноваженим органом, що встановлює підроблення документів. Учасник самостійно несе відповідальність за надані документи у складі пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.06.2020 11:49
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга про незаконне визнання переможцем

Номер: 5a5e46453c854db2915c16d6f6581224
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001135-c.a4
Назва: Скарга про незаконне визнання переможцем
Вимога:
Прошу розглянути скаргу про незаконне визнання переможцем (у вкладеному файлі)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У вашій вимозі не міститься жодного вкладеного файлу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.06.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення спрощеної закупівлі

Номер: 9aebd9da75d74c46982a039544496e15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001135-c.a3
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
08 травня 2020 року через електронну систему закупівель Prozorro було оприлюднено інформацію про закупівлю «Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енегрозберігаючих ламп) в с. Грозьово, вул. Володимира Великого, вул. Центральна, вул. І.Франка Старосамбірського району Львівської області» (Код за ДК - 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» – замовник Грозівська сільська рада Старосамбірського району Львівської області. У своєму оголошенні замовник подав інформацію про кваліфікаційні вимоги до учасників, в яких зазначив перелік необхідних документів, які учасники повинні були надати у своїй пропозиції. 26 травня 2020 року пропозицію ПП «ЛІМБУД», що становила 283 500 грн. було допущено до розгляду, як найбільш економічно вигідну пропозицію. 27 травня 2020 року уповноваженою особою Дем’яновською Н.В. було прийнято рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «Лімбуд», як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення процедури спрощеної закупівлі. Відповідно до протоколу №142 від 26 травня 2020 року уповноваженої особи причиною дискваліфікації пропозиції ПП «Лімбуд» було те, що відповідно до інформації, зазначеної в звіті 1ДФ, який надано за 1 квартал 2020 року, та інформації зазначеної Звіті ЄСВ кількість оформлених працівників за звітний період становить 2 осіб. Відповідно до інформації, яка зазначена у штатному розписі, який затверджений 30.01.2020 року, кількість штатних посад 3 (три). Учасником надано неправдиву інформацію, що невідповідає дійсності, адже за відповідні звітні періоди учасником в звіті 1ДФ та Звіті ЄСВ вказано лише 2-х працівників, які працюють за трудовим договором, що не відповідає інформації, яка зазначена в штатному розписі учасника. Однак, хочемо повідомити уповноважену особу замовника Дем’яновську Н.В., що дане рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «Лімбуд» є необґрунтованим, упередженим і незаконним, оскільки жодним законом чи нормативно-правовим актом не передбачено зв’язку між штатним розписом та податковою звітністю, зокрема в питанні ідентичності кількості працівників в розписі та поданих звітах. У зв'язку із звільненням працівника в грудні 2019р. в 1 кварталі 2020 року в підприємстві ПП «ЛІМБУД» була вакантна посада "Електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткуваня". Посада була зайнята в 2 кварталі 2020року (підтвердження - Наказ №5-к). Крім цього, хочемо зазначити, що звільнення працівника, окрім скорочення штату, не є підставою для видалення зі штатного розпису посади, яку займав цей працівник. Відповідно обгрунтування, що "Учасником надана неправдива інформація, що не відповідає дійсності та інформації, яка зазначена в штатному розписі" є абсурдним. Таким чином, пропозиція ПП «ЛІМБУД» відповідає вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою недопущення незаконних витрат державних коштів, дотримання принципів державних закупівель та наших прав як учасників, ПРОШУ : Прийняти Вимогу до розгляду. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «ЛІМБУД».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. У відповідь на вашу вимогу повідомляю наступне: Відповідно до Додатку 1 Підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є: існування в учасника постійних трудових відносин з працівниками у кількості не менше 3 (трьох ) осіб. Вами надано копію звіту 1 ДФ та копію звіту ЄСВ де зазначено кількість працівників за останні звітні періоди 2 (особи). Підтвердженням кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалась наявність саме постійних трудових відносин з працівниками у кількості не менше 3 (трьох ) осіб. Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf, jpg, jpeg) вигляді у складі своєї пропозиції документи, які зазначені у додатках до документації про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до Додатку 2 Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*; - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Вами не було надано документальне підтвердження відповідності робіт згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.06.2020 10:54
Вимога
Залишено без розгляду

виключення дискримінаційної вимоги із ТД

Номер: 5cdd301bfac749da8c2de6ac0c5815f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001135-c.b2
Назва: виключення дискримінаційної вимоги із ТД
Вимога:
Замовником зазначено у тендерній документації дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника інженера–проектувальника з дорученням відповідного сертифікату/свідоцтва/ посвідчення. Виконання даних монтажних робіт не передбачає наявність в учасника інженера-проектувальника, оскільки в процесі робіт, які є предметом закупівлі не буде проводитись проектування. Тому, що Реконструкція передбачає наявність робочого проекту. Тобто робочий проект (спроектований) уже є наявний у Замовника від якого учасник (Підрядник) не може відступати, а навпаки повинен дотримуватись робочого проекту під час виконання робіт. Згідно ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено здійснення авторського та технічного нагляду, які окремо залучаються замовником з метою здійснення контролю за дотриманням робочого проекту. Авторський та технічний нагляд не повинен бути пов’язаним із учасником (Підрядником). А тому інженер–проектувальник який наявний в учасника, не буде жодним чином залучений до виконання будівельно монтажних робіт. Просимо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Стосовно аналогічної вимоги відповідь вже надана.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2020 18:03
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень виявлених у тендерній документації

Номер: 613e31af14164b699905e764b5c17380
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001135-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушень виявлених у тендерній документації
Вимога:
05 травня 2020 року через електронну систему закупівель Prozorro, було оприлюднено інформацію про закупівлю (Код за ДК - 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енегрозберігаючих ламп) в с. Грозьово, вул. Володимира Великого, вул. Центральна, вул. І.Франка Старосамбірського району Львівської області». Замовником якої є – Грозівська сільська рада. У своєму оголошенні замовник подав тендерну документацію, яка складена з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі». У тендерній документації Замовник зазначив кваліфікаційні вимоги до учасників, які порушують принципи проведення закупівлі та дискримінацію учасників. Так відповідно до Додатку №1 кваліфікаційних критеріїв до учасника, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає в учасника існування постійних трудових відносин з працівниками у кількості не менше 3-х осіб. Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати у учасника підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але жодним чином не зазначено, що замовник може вимагати певну кількість працівників в учасника. Відповідно до частини третьої статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Вимогою щодо кількості працівників Замовник втручається в господарську діяльність учасників та обмежує їх права на самостійну організацію господарських процесів на своєму підприємстві та встановлення чисельності працівників. Також Замовник обмежує права учасника на укладання цивільно-правових відносин у відповідності до статті 208 Цивільного кодексу України. Крім цього Замовником не обґрунтовано необхідність існування в учасника постійних трудових відносин з працівниками у кількості не менше 3-х. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають у своєму штаті на момент подання пропозиції не менше трьох працівників на постійних трудових відносинах, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги ч.4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначених ст..5 Закону України « Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині. Відповідно до Додатку №1, кваліфікаційних критеріїв до учасника, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає в учасника існування інженера –проектувальника з дорученням відповідного сертифікату/свідоцтва/ посвідчення про відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Сертифікований інженер кошторисник залучається тільки на етапі розробки інвесторської документації. Крім цього наявність в учасника інженера проектувальника, жодним чином не вплине на якість виконаних робіт. Також Замовником не обґрунтовано необхідність існування в учасника інженера–проектувальника з дорученням відповідного сертифікату/свідоцтва/ посвідчення про відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають у своєму штаті на момент подання пропозиції інженера–проектувальника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги ч.4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначених ст..5 Закону України « Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині. Відповідно до Додатку №2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, Замовником вимагається надання Документального підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*; - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Дані документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему в програмному забезпечені АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Даний формат вимагає наявність ліцензованого програмного забезпечення та кваліфікації кошторисника, що всупереч Закону України "Про публічні закупівлі", унеможливлює забезпечення електронною системою рівного доступу до інформації всіх осіб, таким чином, вимога замовника порушує основні принципи публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість та всіх стадіях закупівель та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. . Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене вбачається, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», складена під конкретного учасника. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів та з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням Вимагаємо у Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства. Вразі не усунення Замовником порушень у тендерній документації, будемо змушенні оскаржувати дії Замовника в судовому порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. З приводу Вашої вимоги зазначаємо наступне: 1). Стосовно працівників відповідної кваліфікації. Погоджуємо з Вашим твердженням стосовно незазначення в Законі необхідньої кількості працівників. Проте, Замовник самостійно визначає ту кількість працівників, яку він вважає необхідною для успішного виконання робіт, згідно з технічним завданням. Враховуючи специфіку предмету закупівлі та складність робіт Замовником обгрунтовано вказано саме ту кількість кваліфікованих працівників, яка буде достатньою та прийнятною. Зазначення будь-якої кількості кваліфікованих працівників вважатиметься дискримінаційною вимогою по відношенні до потенційних учасників, адже зазначивши 2-ох працівників Учасник з 1-им працівником вважатиме дані вимоги дискримінаційними і т.д. Якщо в Учасника немає працівників, які працюють в штаті, то це може свідчити лише про непостійність здійснення господарської діяльності такого Учасника, що в свою чергу унеможливлює професійне виконання робіт. 2). Відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно з технічним завдання Розділ 1 «Монтажні роботи» передбачає складання та установлення залiзобетонних одностоякових опор. Виконання даних монтажних робіт передбачає наявність в учасника кваліфікованого спеціаліста, що здатний професійно виконати (спочатку спроектувавши) вищезазначені робіт. Наявність такого працівника є необхідною умовою для успішного виконання робіт. Для підтвердження наявності такого кваліфікованого спеціаліста вимогами оголошення передбачено надання сертифікату/свідоцтва/ посвідчення. Якщо в потенційного Учасника відсутній такий працівник, це свідчить про низький професійний рівень такого Учасника і ставить під сумнів можливість виконання зазначених робіт. 3). Стосовно документального підтвердження відповідності робіт. Формулювання «або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін» дозволяє Учаснику використовувати будь-яку програму, яка дозволить переконатись Замовнику в правильності розрахунків ДЦ такого учасника. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого підрядника. Встановлюючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні