• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання мультимедійного інтерактивного обладнання для перших класів НУШ

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2020 16:02 - 19.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: a49ece41cea34daabfa4db2feeed0b63
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001116-c.a2
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, Дадатком 2 передбачено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України. Розглянувши вимоги до програмного забезпечення нами було встановлено, що на ринку України таким вимогам відповідає лише програмне забезпечення "Lifeliqe", яке імпортується в Україну компанією ТОВ "Бі-Про". Враховуючи Ваші вимоги до ПЗ, підібрати аналог в Учасників немає можливості. Придбати вищезазначене ПЗ можна через сайт офіційного дистриб'ютора без будь-яких перешкод та авторизацій. Звертаємо Вашу увагу, що дистриб'ютор надає авторизацію лише ОДНОМУ постачальнику в одну й ту ж саму закупівлю, що позбавляє можливості інших Учасників взяти участь у Вашій закупівлі зі своїм обладнанням, тобто дискримінує їх. Крім цього, по-перше, наявність авторизаційного листа від виробника в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору; по-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні. Тому, вимагаємо не порушувати законодавства України, прибрати дискримінаційні вимоги щодо необхідності надання Авторизаційного листа, наданого виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та жодним чином не обмежують коло учасників. В оголошенні не зазначено жодної торгової марки обладнання, жодного розробника програмного забезпечення, що виключає ваші твердження про вимогу постачання конкретного обладнання та програмного забезпечення. Дійсно в Оголошенні передбачено надання авторизаційного листа і застосування його викликано необхідністю забезпечення постачання обладнання із ліцензійним програмним забезпеченням та з метою недопущення постачання недобросовісними учасниками фальсифікованого програмного забезпечення, або такого, що не відповідає встановленим вимогам.Вимога щодо надання авторизованого листа є загальновживаною практикою, яка захищає кінцевого користувача від отримання неякісного товару і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі". Ще раз наголошуємо: в ТД не зазначено жодної торгівельної марки програмного забезпечення, а отже до розгляду приймається будь-яке програмне забезпечення, яке відповідає вимогам встановленим тендерною документацією. Зазначаємо також, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення неправомірних вимог щодо документів на "інтерактивний комплекс"

Номер: ef64b71737ad4fbf975bdc5b9f9e7b67
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001116-c.b1
Назва: Усунення неправомірних вимог щодо документів на "інтерактивний комплекс"
Вимога:
В п.2.5. Додатку 2 до тендерної документації ви вказали, що учасники повинні надати «Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів із зазначенням номеру закупівлі». Інтерактивний навчальний комлекс в силу визначення та опису в ТД — це сукупність взаємоповязаного інтерактивного та компютерного обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення (ПЗ), що включає в себе: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові. Тому вимогу щодо авторизаційних листів доцільніше та правомірніше викласти у наступній редакції: “Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних навчальних комплексів АБО ОКРЕМИХ ЙОГО СКЛАДОВИХ із зазначенням даних конкретної закупівлі”. Вимагаємо викласти умову у вищезазначеній редакції. 2. У п. 2.7 цього ж додатку сказано, що учасники повинні надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попереднім пунктом вважаємо за доцільне, щоб не звужувати коло учасників та не нехтувати чесної конкуренції, викласти цей пункт: "надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс АБО ОКРЕМІ ЙОГО СКЛАДОВІ". 3. П. 2.8 цього ж додатку - у учасників вимагається Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів. Аналогічно з попередніми, викласти вимогу: "Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів або на кожну зі складових". 4. П. 2.2 цього ж додатку - вимога надати Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попередніми: "Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс АБО НА КОЖНУ З ЙОГО СКЛАДОВИХ". Адже у вимогах до сертифікатів та декларацій відповідності (п.2.4.) ви дозволяєте надавати документи не лише на комплекс, як єдине ціле, але і на складові. Також зазначимо,що у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №143 від 07.02.2020 р. ВІДСУТНІ «ІНТЕРАКТИВНІ КОМПЛЕКСИ». Відповідно, включення «Інтерактивного комплексу» до технічних умов тендерної документації є порушенням вимог, викладених в Наказі. З метою дотримання основних принципи державних закупівель та дотримання вимог нормативних актів вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику ! Вимога щодо надання авторизаційного листа встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару. Дійсно в наказі МОіН України № 143 від 07.02.2020р. немає фрази "інтерактивний комплекс", але в п.1 "Переліку..." вказані компоненти з яких він складається, і зрозуміло, що ці компоненти вибираються не випадково, а повинні бути взаємопов'язані між собою задля ефективної і якісної роботи обладнання. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі складові його. Тому ТК вважає, що ніякого порушення в цьому немає. А оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові ( що до речі не виключає одне одного). Відповідно до зазначеного, в оголошенні про проведення закупівлі відсутні дискримінаційні вимоги та відсутня необхідність внесення змін. Щодо надання копій свідоцтв про визнання відповідності товару педагогічним вимогам, то зазначаємо, що тендерною документацію передбачено надання копій таких свідоцтв на інтерактивний комплекс та його певні складові, що забезпечить відповідність цього обладнання вимогам, що встановлюються для навчальних закладів.
Статус вимоги: Відхилено