-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічного обслуговування, профілактики та ремонту офісної техніки, заправка, ремонт та відновлення картриджів)
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100% Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (у т.ч. ПДВ).
Торги не відбулися
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 15:13 - 15.05.2020 09:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
de062330f7e645d1bdf47714a6f9a094
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-003776-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі учасник повинен підтвердити виробництво станції очистки або власність торгової марки, надавши атестат виробництва або копію документу на власність торгової марки. Однак, дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. Атестат виробництва станції очистки або документ на власність торгової марки може бути наданий виключно виробником станції очистки Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг). З огляду на наведене визначення, виробником є суб’єкт господарювання, який здійснює виробництво або реалізацію продукції, проте жодним чином не особа, яка здійснює надання тих чи інших послуг. Враховуючи наведене, атестат виробництва зможе надати лише той учасник, який є виробником станції очистки та одночасно здійснює господарську діяльність з заправки та відновлення картриджів. Водночас, наша компанія не є виробником станції, а лише є суб’єктом господарювання, який надає послуги з відновлення та заправки картриджів, які власне і є предметом даної закупівлі. Однак, враховуючи той факт, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, незрозуміло яким чином атестат виробництва станції очистки чи документ, що підтверджує власність торгової марки на станцію очистки, підтверджуватиме відповідність запропонованих учасником послуг із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Зазначене свідчить про навмисне звуження Замовником кола учасників та як наслідок недопущення до участі у даних торгах, учасників, які не є виробниками станції очистки, а отже нівелює основний принцип закупівель – відкрита та прозора добросовісна конкуренція. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 тендерної документації, необхідно надати копію сертифікату міжнародного зразка про наявність в Учасника системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Однак отримання цього сертифікату не є обов'язковим згідно чинного законодавства України, а отже не може бути підставою для віждхилення пропозиції Учасника відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки не підлягають сертифікації згідно вимог чинного законодавства, а також відсутні розроблені та затверджені в установленому порядку технічні регламенти на відповідність яких може здійснюватися сертифікація послуг із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити зазначені вимоги з тендерної документації вищезазаначені пункти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2020 18:11
Вирішення:
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу щодо умов закупівлі послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (послуги з технічного обслуговування, профілактики та ремонту офісної техніки, заправка, ремонт та відновлення картриджів) повідомляємо про таке.
Вимога 1:
1. «Відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі учасник повинен підтвердити виробництво станції очистки або власність торгової марки, надавши атестат виробництва або копію документу на власність торгової марки. Однак, дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. Атестат виробництва станції очистки або документ на власність торгової марки може бути наданий виключно виробником станції очистки Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг). З огляду на наведене визначення, виробником є суб’єкт господарювання, який здійснює виробництво або реалізацію продукції, проте жодним чином не особа, яка здійснює надання тих чи інших послуг. Враховуючи наведене, атестат виробництва зможе надати лише той учасник, який є виробником станції очистки та одночасно здійснює господарську діяльність з заправки та відновлення картриджів. Водночас, наша компанія не є виробником станції, а лише є суб’єктом господарювання, який надає послуги з відновлення та заправки картриджів, які власне і є предметом даної закупівлі. Однак, враховуючи той факт, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, незрозуміло яким чином атестат виробництва станції очистки чи документ, що підтверджує власність торгової марки на станцію очистки, підтверджуватиме відповідність запропонованих учасником послуг із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Зазначене свідчить про навмисне звуження Замовником кола учасників та як наслідок недопущення до участі у даних торгах, учасників, які не є виробниками станції очистки, а отже нівелює основний принцип закупівель – відкрита та прозора добросовісна конкуренція».
Відповідь 1:
Відповідно до вимоги п. 2 Додатку №2 до документації спрощеної закупівлі учасники у складі пропозиції надають: «Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт/оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/договір оренди тощо). Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку. Надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням тонерних картриджів, дійсного на момент розкриття пропозиції.»
Встановленою вимогою Замовник ніяким чином не дискримінує учасників торгів та не нівелює принципи публічних закупівель. Так як у вимозі відсутні обмеження щодо участі у закупівлі виключно виробників станції очистки картриджів. Крім того, вимога надати «технічний паспорт/оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/договір оренди тощо» дозволяє встановити наявність в учасника станції очистки картриджів. Стосовно потреби надати «копію атестата виробництва, або копію документу на власність торгової марки/знаку», то вона допомагає з’ясувати, чи учасник при купівлі у виробника (продавця) обладнання отримав у власність саме станцію очистки картриджів, а не інше обладнання, що не дозволяло б в повній мірі якісно виконати вимоги Замовника щодо надання послуг. Звертаємо увагу, що «копія атестата виробництва, або копія документу на власність торгової марки/знаку» є документами, що наявні у виробників станцій очистки картриджів, а тому учасник, який не є виробникам обладнання, може без будь-яких перешкод отримати зазначені документи у виробника (продавця) разом з технічним паспортом.
Вимога 2:
2. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 тендерної документації, необхідно надати копію сертифікату міжнародного зразка про наявність в Учасника системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Однак отримання цього сертифікату не є обов'язковим згідно чинного законодавства України, а отже не може бути підставою для віждхилення пропозиції Учасника відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки не підлягають сертифікації згідно вимог чинного законодавства, а також відсутні розроблені та затверджені в установленому порядку технічні регламенти на відповідність яких може здійснюватися сертифікація послуг із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки.
Відповідь 2:
У п. 7 Додатку №2 до документації спрощеної закупівлі встановлено вимогу надати завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання) копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у учасника процедури закупівлі системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ ЕN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, дійсного на момент подання пропозицій.
Як відомо ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» є частиною Національних стандартів України, відповідно до яких зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові та інші вимоги. До Стандарту долучено національні додатки НА «Абетковий покажчик українських термінів» та НБ «Перелік національних стандартів України, згармонізованих з міжнародними нормативними документами, на які є посилання в цьому стандарті».
Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурси, необхідні для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Отже, Замовник правомірно встановив вимогу щодо надання копії сертифікату міжнародного зразка про наявність у учасника процедури закупівлі системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації системи менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ ЕN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, дійсного на момент подання пропозицій.
Крім того, необхідно зазначити, що пунктом 6 розділу ІІІ документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
На підставі зазначеного, вимога внести зміни до документації та вилучити з неї вищезазначені пункти не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено