• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги агентств нерухомості (Послуги, які полягають у проведенні оцінки активів Товариства) (Консультаційні послуги з питань оцінювання )

Торги не відбулися

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2016 15:29 - 31.12.2016 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога приведення тендерної документації у відповідність до законодавства (стосовно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору)

Номер: c2d488a874e24655a66cf39fed21ced0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-16-000665-a.b1
Назва: Вимога приведення тендерної документації у відповідність до законодавства (стосовно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору)
Вимога:
Вимога щодо надання «Копії договорів (не менше двох договорів), що підтверджують надання послуг з проведення оцінки майна (активів) у 2015 та 2016 роках для цілей стимулюючого регулювання тарифів у сфері передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами у відповідності до вимог «Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій, суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії» - суперечить діючому законодавству, оскільки Частиною 2 Статті 16. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Законом не передбачено виконання більше 1 договору, час та мета договору. Оскільки виконання аналогічного договору може бути здійснено з будь-якою іншою метою оцінки, вимагання підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з зазначенням цілі оцінки та обмеженням у часі – є порушенням ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки встановлює дискримінаційні умови до учасників, що мають досвід виконання аналогічних договорів. Згідно з ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Фонд Державного майна України, що є регулятором оціночної діяльності своїм листом від 25.08.2016р. №10-36-16236 (додається) надає роз’яснення що будь-які суб’єкти оціночної діяльності мають право здійснювати практичну діяльність з оцінки майна в межах напрямів, незалежно від мети проведення оцінки. А оцінка відповідно до вимог методики не потребує спеціального досвіду порівняно з оцінкою для цілей фінансової звітності подібних активів. На підставі викладеного, вимагаємо п. 1.1 Додатку 1 до тендерної Документації привести у відповідність до діючого законодавства, та викласти у редакції, що не обмежує конкуренцію порівняно з вимогами передбаченими Законом.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ВАТ «Запоріжжяобленерго», щодо вимоги про внесення змін до пп. 1.1. Додатку № 1 тендерної документації повідомляє наступне. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) одним з кваліфікаційних критерієв є – «наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законом про публічні закупівлі не зазначається, що мається на увазі під аналогічним договором та які документи може вимагати Замовник щодо підтвердження відповідності Учасників вказаному критерію. Враховуючи те, що Замовник є суб’єктом природних монополій, оцінка активів відбувається виключно та відповідно до Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій, суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії затвердженої Наказом ФДМУ № 293 від 12.03.2013 року. У зв’язку з чим, Замовником встановлюється критерій, згідно з яким Учасники повинні мати позитивний досвід оцінки активів підприємств - суб’єктів природних монополій. Крім того, Протоколом робочої зустрічі з питання оцінки активів ліцензіатів при підготовці угод з приватизації енергопостачальних компаній № 41/4-16 від 17.06.2016р. (пункт 3) НКРЕ КП зобов’язано енергопостачальні компанії здійснити закупівлю послуг з оцінки активів з метою переходу до стимулюючого регулювання саме на підставі зазначеної вище методики. Посилання на роз’яснення ФДМУ та на той факт, що здійснення оцінки за методикою не потребує спеціального досвіду не позбавляє право Замовника визначати будь-який критерій з переліку, що передбачено ст. 16 Закону. З цього приводу роз’яснення уповноваженого органу відсутні. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Однак відсутність у суб’єкта оціночної діяльності договорів щодо оцінки активів з метою, що передбачена технічним завданням тендерної документації, та здійсненої на підставі методики, не може бути підставою вважати, що діючим законодавством, такий суб’єкт, не мав право надавати такі послуги у 2105 та/або 2016 роках. У зв’язку з вищевикладеним вимога щодо внесення змін до пп. 1.1. Додатку № 1 тендерної документації залишається без виконання.
Статус вимоги: Відхилено