-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні. Обстеження та геологія будівлі гаражу відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги №3 на вул. Г.Оборони, 3а.
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 15:01 - 14.05.2020 17:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на перегляд рішення уповноваженою особою щодо відхилення пропозиції ФОП Никоненко Т.Ю.
Номер:
e090c740424d47fd8cdd3a64040713cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-002122-a.b2
Назва:
Вимога на перегляд рішення уповноваженою особою щодо відхилення пропозиції ФОП Никоненко Т.Ю.
Вимога:
Відповідно до Ст.5 Закону України "Про публічні Закупівлі" (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об'єктивності та неупередженості.
Дійсно, ФОП Никоненко Т.Ю. подав у складі пропозиції сканкопію аналогічного договору, не завіривши її належним чином, а саме, не проставивши печать і підпис особи, що завіряє документ. З іншого боку, договір дублює інформацію, надану в інших документах, а саме, Довідці про виконання аналогічних договорів та Відгуку замовника, що підтверджує повне та вчасне виконання даного договору. Вищеназвані документи завірені належним чином та містять вичерпну інформацію. Таким чином, можна вважати дану помилку формальною.
Окрім того наголошуємо, що всі учасники мають аналогічні помилки у поданих ними пропозиціях, або їх пропозиції не містять всіх документів, які вимагалися умовами закупівлі.
Відповідно до п.16 Ст. 29 Закону просимо Вас переглянути ріщення щодо кваліфікації ФОП Никоненко Т.Ю., а саме, відхилення його пропозиції, та розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в документах і таким чином надати можливість ФОП Никоненко Т.Ю. подати виправлений документ, а саме скановане зображення аналогічного договору, завірене належним чином.
Доданий файл: завірена скан-копія аналогічного договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір аналогічний.pdf 02.06.2020 16:16
Дата подачі:
02.06.2020 16:16
Вирішення:
Доброго дня! Вимогу прийнято до розгляду.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
03.06.2020 14:21
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
4bfc65f23dcf45d3b2070e4c112d30c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-002122-a.b1
Назва:
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Згідно з абз 1, 2 п.9.13 умов оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником встановлено такі вимоги до оформлення та надання пропозицій учасників торгів:
- документи, які надає Учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог, мають бути підписані та завірені печаткою Учасника, або установи, що видала документ та додаватися в електронному вигляді (сканованому в форматі jpg або pdf) у складі пропозиції Учасника.
- копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки, згідно з чинним законодавством).
Також, умовами оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у документації, незалежно від ціни, яку пропонує Учасник.
Так, ФОП Никоненко Тарас Юрійович у складі пропозиції учасника закупівлі надано скановане зображення договору на виконання інженерно-геологічних вішукувань № 337-04.2019 віл 09 квітня 2019 року, а також скановане зображення Зведеного кошторису №9 на проектні і вишукувані роботи, проте вказані скановані копії документів в супереч встановленим вимогам тендерної документації не завірено власною печаткою Учасника належним чином, а саме не проставлено печатки, підпису, дати та ПІБ особи, яка завіряє документи.
Відповідно до абзацу 4 п. 9.13 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у документації, незалежно від ціни, яку пропонує Учасник.
Отже, з вищенаведеного слідує, що Замовником при визнанні переможця Закупівель ФОП Никоненка Тараса Юрійовича було проігноровано вимоги Тендерної документації щодо оформлення пропозиції учасника торгів та обрано їх з порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо скасування рішення тендерного комітету викладеного у Протоколі (рішення) Комунального некомерційного підприємства «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визначення переможця від 25.05.2020р. №33д, та дискваліфікації учасника торгів ФОП Никоненка Тараса Юрійовича як учасника торгів пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель щодо оформлення та подання тендерних пропозицій.
Одночасно наголошуємо, що у разі не виконання даної вимоги будемо змушені повідомити за порушення законодавства організації, установи та відомства, що здійснюють регулювання і контроль у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 15:29
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
01.06.2020 16:22