-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:30213100- 6 Портативні комп'ютери
Торги відмінено
56 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 280.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 14:38 - 15.05.2020 16:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
85105dea7b0147858e8c87af20204b0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-003462-b.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога Замовнику, обгрунтувати свої дії з посиланням на нормативно-правову законодавчу базу згідно з якою, учасник який не є виробником продукції запропонованої в комерційній пропозиції повинен надати сертифікати якості на своє ім'я.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 14:30
Вирішення:
Учасник не надав сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Неправомірні дії Замовника.
Номер:
5ff52bb040d847188636a3c9a5abd926
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-003462-b.b2
Назва:
Неправомірні дії Замовника.
Вимога:
ФОП Дубовой Антон Вiкторович, будучі зацікавленим та маючи достатні можливості для належного виконання замовлення в разі перемоги та укладення договору, виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Замовник почав розглядати пропозицію ФОП Дубовой Антон Вiкторович 01.06.2020р. На цей час пропозиція ФОП Дубового Антона Вiкторовича ,була економічно найбільш вигідною поміж конкурентів. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Дубовой Антон Вiкторович, 02.06.2020р. Замовником було оприлюднено рішення про відхилення його пропозиції (протокол розгляду тендерної пропозиції від 02.06.2020р. з формулюванням: «не надав дсту iso 9001:2015 який виданий саме йому».Учасник категорично не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що грубо порушують його права та законні інтереси, зокрема право на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Також ці дії Замовника порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 3 якого проголошує одним з принципів здійснення закупівель – об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Ознайомившись із оприлюдненим протоколом розгляду тендерної пропозиції, вважаємо дані підстави такими, що суперечять дійсності з огляду на наступне: ФОП Дубовой Антон Вiкторович не надав дсту iso 9001:2015 оскiльки запропонована продукцiя не є його виробництвом! НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. ДСТУ ISO 9001:2015. (ISO 9001:2015, IDT) видається безпосередньо виробнику . Системи управління якістю на запропонований товар є у складi нашої пропозицiї.Більше того, Замовник, враховуючи положення частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В загальній сукупності дії та бездіяльність Замовника грубо порушують принципи здійснення закупівлі, передбачені статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», що в подальшому можуть потягнути за собою невідворотні втрати до Бюджету України. Беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник упереджено оцінив пропозицію ФОП Дубовой Антон Вiкторович, зазначивши про порушення вимог, встановлених в тендерній документації та Законі України «Про публічні закупівлі», тому відхилення пропозиції учасника є безпідставним та необґрунтованим. Такими своїми рішеннями та діями Замовник порушив право Учасника на об’єктивне та неупереджене оцінювання поданої пропозиції у чіткій відповідності з критеріями та принципами, встановленими Законом України «Про публічні закупівлі». Вищенаведені незаконні дії Замовника мали наслідком неправомірне відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, обґрунтоване тим фактом, що ФОП Дубовой Антон Вiкторович є учасником відповідної процедури та прийнявши участь у проведеній процедурі надав найбільш економічно вигідної пропозиції та реально претендував (та претендує) на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому. Однак, Замовник, використовуючи формальні підстави необґрунтовано з порушенням вимог встановлених тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі» було вiдхилено пропозицiю Учасника. Вищевказаний підхід Замовника до розгляду тендерних пропозицій наводить до висновку про ймовірну наявність в діях останнього корупційної складової, тобто кримінально караного діяння. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,- ПРОСИМО: скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Дубовой Антон Вiкторович, зазначене у протоколі від 02.06.2020р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 10:38
Вирішення:
Учасник повинен надати документи відповідно тендерної документації Замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Умови
Номер:
3387ef3fdf5344edafda5ed6f8a6fd42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-003462-b.a1
Назва:
Умови
Вимога:
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Поставка товару здійснюється транспортом постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника, а не кур'єрами НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо.»
Заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте не володіють власними транспортними засобами, а користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2020 17:20
Вирішення:
При доставці кур'єром немає можливості перевірити операційну систему Windows10Pro
Статус вимоги:
Відхилено