-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Відповідно документації
Завершена
99 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 14:29 - 19.05.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Настав час змінювати постійних Ольховиків та Атлантисів!
Номер:
408148da98f24f2491a825d635f8c09c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-003379-b.c2
Назва:
Настав час змінювати постійних Ольховиків та Атлантисів!
Вимога:
На протязі не одного року спостерігається планування вимог під учасника, не важко подивитись минулі укладені договори, де для інших учасників немає жодних перспектив на перемогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2020 08:33
Вирішення:
Замовник при проведенні СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ закупівлі залишає за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважає доцільнимии, а саме можливість вибрати добросовісних учасників, які зарекомендували себе на ринку надання цих послуг. В законі не обумовлено конкретну кількількість аналогічних договорів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зміна пункту 11
Номер:
ec718b847f3646b3964ff6c88a55749a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-003379-b.c1
Назва:
Зміна пункту 11
Вимога:
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону пункту 11 Перелік документів, Замовник Вимагає підтвердження на Спроможність учасника надати запропоновані послуги , а саме:
- довідка, яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічних договорів (для різних Замовників) укладених на протязі 2017-2019 років (з них не менше 8-ми за результатами державних закупівель через систему електронних закупівель в 2017-2019 році) , складену в довільній формі із зазначенням індентифікаційного коду закупівлі, предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору;
- копії договорів, специфікації, акти про надання послуг зазначених в довідці;
- оригінали листів-відгуків про хід виконання вищевказаних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ми вважаємо дану умову дискримінаційною, так як Замовник встановлює кількість аналогічних договорів у кількості 8-ми штук, а Згідно Закону України Про публічні закупівлі статті Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі (Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.), у цій статті не має жодного посилання на кількість договорів, а також згідно статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому ми вимагаємо змінити пункт 11 Перелік документів на Спроможність учасника надати запропоновані послуги, а саме прибрати посилання на кількість аналогічних договорів, 8 штук . А чому не 40 ? Ця умова є дуже складною до виконання тому що за 3 роки багато чого змінилося, Ви можете собі уявити знайти людину яка працювала 3 роки тому та попрохати її написати відгук про нашу співпрацю? Вона навіть нас не згадає. Яка ціль проведення відкритих торгів ? Економія та прозорість , але якщо будуть такі умови то до Вас крім Ольховика ніхто не прийде , бо минулого року було теж саме і нікто крім нього не зміг виконати Ваші завдання. Для підтвердження достатньо 1-2 аналогічних договорів, які підтвердять нашу спроможність виконувати роботи згідно Вашого ТД . Якщо умови дискримінаційні змінено не буде , ми будемо змущені звернутися до вищого органу оскарження . Нагадуємо що з 19 квітня 2020 року , змінено законодавство про публічні закупівлі , та згідно ст 18 Закону України про публічні закупівлі № 922 –V||| від 25.12.2015 на посадові особи які порушують законодавство , може бути складено протокол про адміністративне правопорушення за 164-14 КупАП України , санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу у розмірі від 17 000 грн за перше порушення , та до 25000 тис у разі повторення порушення .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2020 12:48
Вирішення:
Замовник при проведенні СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ закупівлі залишає за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважає доцільнимии, а саме можливість вибрати добросовісних учасників, які зарекомендували себе на ринку надання цих послуг. В законі не обумовлено конкретну кількількість аналогічних договорів
Статус вимоги:
Відхилено