• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Завершена

56 721.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 283.61 UAH
Період оскарження: 08.05.2020 14:23 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 84c18896543d4399b5ac67cd81aa48ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-001878-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
08.05.2020 року Замовник оголосив закупівлю: 33190000-8 (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 58490 Система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії, 47588 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з К3ЕДТА,IVD, 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий). Ознайомившись з тендерною документацією ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію: Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації предмет закупівлі складається з наступних медичних виробів: №1- Пробірка з активатором згортання для забору крові,з червоною кришкою, 4,0мл, 13x75мм, стерильна або аналог; №2- Система для взяття крові з люер-адаптером розміром 25G x0.75" (0.5x19 мм); довжина катетера 7" (178 мм); № 3- Пробiрка з К3ЕДТА для забору крові , з бузковою кришкою, 3,0 мл, 13x75мм або аналог; № 4- Ланцет безпечний 23G. Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби - №2 Система для взяття крові з люер-адаптером розміром 25G x0.75" (0.5x19 мм); довжина катетера 7" (178 мм), які відповідають всім вимогам Замовника, зареєстровані лише в одного виробника – Becton, Dickinson Caribe Ltd США. Інші медичні вироби (позиції №1;3-4), які складають предмету закупівлі, зареєстровані у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (№2 Система для взяття крові з люер-адаптером розміром 25G x0.75" (0.5x19 мм); довжина катетера 7" (178 мм), які зареєстровані лише в одного вищезгаданого виробника), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Таким чином, наявність в переліку закупівлі медичних виробів, які зареєстровані лише в одного виробника, суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші медичні вироби з переліку предмету закупівлі зареєстровані в декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників. Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 3, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби (№2 Система для взяття крові з люер-адаптером розміром 25G x0.75" (0.5x19 мм); довжина катетера 7" (178 мм),) в окремий лот предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Державної установи «Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України» розглянув Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації та відокремити медичні вироби (№2 Система для взяття крові з люер-адаптером розміром 25Gх0,75’’(0,5х19мм), довжина катетера 7”(178мм)) в окремий лот предмету закупівлі , яка, на вашу думку, зареєстрована лише в одного виробника, повідомляє наступне: У клініці функціонує 3 лабораторії, в яких налагоджено більше 100 методів досліджень, серед яких: визначення загально-клінічних та біохімічних показників (загальний білок, глюкоза, сечовина, креатинін та інше), ферментів, ліпідного профілю (холестерин та його фракції, тригліцериди), показники гемостазу, імунологічні дослідження, та ін. У практиці відділень радіаційної гематології, онкології, відділення анестезіології та інтенсивної терапії, а також дослідження у пацієнтів з невідкладними станами, катетеризація периферичних і центральних вен є пріораитетною маніпуляцією для діагностики та лікування. З урахуванням специфіки нашого закладу, для надання кваліфікованої допомоги пацієнтам з важкодоступними венами, використовуються такі вироби, як система для забору крові з люер-адаптером. У пацієнтів з невідкладним станом система використовується для забору біоматеріалу та інфузійного введення лікарських засобів для стабілізації стану упродовж 2 годин. Згідно рекомендацій ВОЗ, для отримання біологічної проби і проведення діагностики необхідно використовувати єдину вакуумну систему відбору біоматеріалу. Акцентуємо увагу, що вироби, заявлені для закупівлі, є складовими єдиної вакуумної системи. Кожний окремий елемент системи є невід’ємним елементом системи для забезпечення точних результатів дослідження. Несумісність складових системи може призвести до спотворення результатів тестів. Стосовно зауваження «…зареєстровані лише в одного виробника-Becton Dickinson…» надаємо роз’яснення, що вироби «Система для взяття крові з люер-адаптером розміром 25G x0.75" (0.5x19 мм)» доступні для використання на території України виробництва інших виробників, наприклад: Система для взяття крові з люер-адаптером Safety-Multifly, уповноважений представник та імпортер - Товариство з обмеженою відповідальністю «БІО ТЕСТ МЕД» http://sarstedt.com.ua/sistemy-vzyatiya-krovi/venoznaya-krov/item/igly-babochki-dlya-zabora-krovi. В ч. 2 п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі вказано: «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі вказано «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 2 ст. 22 та ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником торгів були виконані усі вимоги. Таким чином, за вищевказаними позиціями Тендерної документації та технічними характеристиками до них, можуть подати свої пропозиції всі бажаючі Учасники, отримавши від виробника (офіційного представника, дилера, дистриб’ютора) відповідну, підтверджуючу якість, технічну документацію, згідно вимог тендерної документації. Голова тендерного комітету Ж. Ярошенко
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.05.2020 09:04