• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

дидактичне обладнання для початкових класів «Нової української школи»

процедура проводиться для задоволення потреби; місцезнаходження - 67000, Одеська обл., Миколаївський р-н, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22А

Торги не відбулися

327 815.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2020 14:16 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ПП "УКРДИДАКТИК"

Номер: ce8ec88ec1534ab99c6b3727a59355d4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-003261-b.b2
Назва: Щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ПП "УКРДИДАКТИК"
Вимога:
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 01.06.2020 року, Замовник торгів фактично ВИГАДАВ підстави для відхилення пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» та відхилив нашу тендерну пропозицію ігноруючи норми Закону України «Про публічні закупівлі» та зловживаючи своїм службовим становищем. 1.Так, у своєму протоколі Замовник стверджує, що «Відповідно до п.7 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції оригіналу або копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» зазначеного вище документу виявлено не було». Заявляємо, що вказане ствердження Тендерного комітету Замовника не відповідає дійсності. Так, у документах ПП «УКРДИДАКТИК» по вказаним торгам міститься файл під назвою «Установчі документи.pdf 2816838». Саме у цьому файлі міститься Статут ПП «УКРДИДАКТИК», ВИТЯГ з ЄДРПОУ та інші документи. Більш того, будь-хто може зайти на сайт Міністерства юстиції України та побачити цей саме ВИТЯГ з ЄДРПОУ станом на момент розгляду. Таким чином, ствердження Тендерного комітету про відсутність у ПП «УКРДИДАКТИК» у складі тендерної документації відомостей з ЄДРПОУ є брехливим та юридично нікчемним. Ствердження про ВІДСУТНІСТЬ відомостей з ЄДРПОУ при їх наявності та можливості негайної самостійної перевірки є навмисним зловживанням службовим становищем з боку Тендерного комітету Замовника торгів. 2. У протоколі Замовник також зазначає, що Учасник закупівлі повинен надати довідки в добровільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів ст. 17 (частина 1, 2) Закону… Заявляємо, що вказане ствердження Тендерного комітету Замовника є брехливим, свідчить про зловживання владою та не вірне розуміння норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у документах ПП «УКРДИДАКТИК» по вказаним торгам міститься файл під назвою «Кваліфікаційні документи.pdf 2816832». Саме у цьому файлі міститься документ за вих № 83 від 22.05.2020 р. під назвою – «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У цьому листі, що засвідчений підписом Директора підприємства та круглою печаткою, саме у добровільній формі викладені ВСІ ПІДСТАВИ, що свідчать про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, відповідно до умов ст.17 Закону. Ствердження Замовника про необхідність «окремих довідок» про теж саме є юридично нікчемним та сміхотворним, тому що Учасник закупівлі виконав усі вимоги ст. 17 Закону про що склав відповідну довідку саме у добровільній формі та у встановленому Законом порядку. Замовник торгів зловживає своїми правами та навмисно йде на порушення закону у вигляді ствердження щодо порушення Учасником торгів вимог Закону, там де фактично не було такого порушення. 3. Вимога Замовника торгів щодо наявності у Учасника сертифіката ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданого на виробництво засобів навчання взагалі є дискримінаційною та не законною, що було раніше визнано АМК України. Згідно чинного законодавства України, Сертифікати ISO не мають жодного відношення до товару і не підтверджують ні безпечності товару, ні його екологічності. Як визначив законодавець, стандарт ISO встановлює вимоги до системи управління якістю і це означає, що стандарт стосується лише системи управління якістю і аж ніяк не стосується безпосередньо товару, не визначає його якість та безпеку. Жодний Закон України не передбачає обов’язкову наявність у Продавця товару Сертифіката ISO. Не передбачають цього і норми Закону України «Про публічні закупівлі», що чітко бачимо зі змісту ст. 16 Закону, де у п.4. зазначено, що «Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті». Цей перелік є вичерпаним. Таким чином, вимагання Замовником Сертифікатів ISO на товар суперечить Закону, а сама система ISO не має жодного відношення до самого товару ! Таким чином, вимоги тендерної документації Замовника торгів суперечать Законодавству, а підстави відхилення тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» не законні, свідчать про зловживання посадовими особами Замовника своїми правами та підлягають негайному скасуванню. Прошу тендерний комітет детально розглянути ці доводи та скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне. 1. Відповідно до п.п. 7 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції оригіналу або копії відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» зазначеного вище документу виявлено не було. Слід зауважити про те, що Замовник даною умовою вимагає надання документу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) для отримання статистичної інформації про суб’єкта господарювання (Учасника), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року №118. Формує та веде зазначений реєстр Державний комітет статистики України, що додатково підтверджується нормами Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) згідно з запитом користувача надаються відомості з ЄДРПОУ. В складі тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) від 21.05.2020 року, що регулюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та ведеться Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва. Таким чином, наданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є документом з іншого реєстру, що не відповідає умовам, зазначеним у тендерній документації, і як наслідок є порушенням вимог тендерної документації. Таким чином жодних порушень під час прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції у цій частині допущено не було. 2. Відповідно до п.п. 5.5. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У свою чергу, пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що крім того, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містити посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті. Однак, всупереч встановленій вище вимозі у складі тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» довідки, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містити посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті виявлено не було, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої інформації вимогам тендерної документації. Так, дійсно у файлі «Кваліфікаційні документи» міститься довідка №83 від 22.05.2020, однак дана довідка не містить посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, що і стало підставою для прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції. 3. Виходячи з вимог п.п. 3) та 4) Додатку 2 до тендерної документації передбачалось, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена, зокрема, копією чинного на дату проведення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, сертифікатом відповідності чи сертифікатом якості, який підтверджує якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції та сертифікатом ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданого на виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» було встановлено, що даний учасник пропонує мікроскоп SIGETA, виробником якого є ФОП Петренко Ігор Олексійович. При цьому, сертифікату відповідності чи сертифікату якості, який підтверджує якість та відповідність продукції, а саме мікроскопу чинний на момент подання пропозиції виявлено не було. Решта продукції запропонована ПП «УКРДИДАКТИК» є їх власного виробництва. Однак, у складі тендерної пропозиції надано сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, видані на виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів ТОВ «Науковий центр «Європейська дидактика» та ТОВ «БІ-ПРО» продукція, яких загалом не запропонована даним учасником, що свідчить про їх відсутність, і як наслідок порушення. Ваші аргументи в частині дискримінаційності даної умови є безпідставними, оскільки рішення про відхилення виходячи з норм чинного законодавства є не правом, а обов’язком Замовника. Що стосується Ваших коментарів в частині навмисного зловживання службовим становищем з боку Тендерного комітету Замовника торгів звертаємо Вашу увагу, що тендерний комітет під час проведення процедур закупівель діє виключно в межах правового поля та жодним чином не зловживає своїм становищем, у тому числі під час прийняття рішення про відхилення поданої Вами з порушенням вимог тендерної документації тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: def7b35a71ff4706a86ce018a2f5d68a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-003261-b.b1
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. В додатку 2 до Тендерної документації міститься наступна вимога: “Під час розгляду тендерної пропозиції, Замовник залишає за собою право вимагати від Учасника надання зразків запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Учасник повинен протягом 2 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки. У складі пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист згоду з даною умовою документації. У разі ненадання зразків товару, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється.” Наданя зразків взагалі не передбачено чинним законодавством, адже така процедура згідно Ваших вимог відбувається після розкриття тендерних пропозицій, а враховуючи що Ви вважаєте це частиною "технічних вимог Замовника", то Ви ініціюєте подання технічного документального підтвердження у вигляді зразків поза межами системи Прозорро, їх не можуть побачити та оцінити всі учасники закупівлі. Зразки продукції не можуть вважатись частиною тендерної пропозиції, оскільки вони можуть бути надані лише поза системою, а отже їх ненадання чи невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації. Це прямо заборонено законом, а саме Стаття 25 Закону. Порядок подання тендерних пропозицій, де зазначено, що "Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали" та "Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій". Отже, подання будь-яких документів чи зразків поза електронною системою та після закінчення строку подання пропозиції - заборонено. Також, у Замовника не має права вести переговори із учаником під час розкриття та оцінки тендерних пропозицій, це прямо закріплено в Статті 28 Закону. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, де зазначено, що "Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції", а подання "нової технічної документації у вигляді зразків" є нічим іншим, як внесенням змін до раніше поданих документів. Законом закріплене право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, але не УЧАСНИКА. Також в ч.7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі. Зазначена мета Замовника надання зразка продукції (підтвердження відповідності та отримання експертного висновку за рахунок постачальника) суперечить чинному законодавству. Отже, Ви зобов'язані внести відповідні зміни у тендерну документацію та прибрати вимоги, що прямо суперечать нормам закону "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що вимога щодо надання взірців Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі не має жодного відношення до тендерної пропозиції. При цьому, виходячи з вимоги тендерної документації Замовник залишає за собою право, але не зобов’язує у будь-який спосіб надавати взірці Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі, а тому жодних порушень під час встановлення даної вимоги тендерним комітетом не було.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.05.2020 18:00