-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами 44170000-2 за ДК 021:2015 (Полікарбонат та супутні матеріали)
Завершена
108 026.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 540.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 540.15 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 13:57 - 14.05.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Звернення-вимога 2
Номер:
415a50d9bb284e81ab00de445d9574b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-000822-c.c2
Назва:
Звернення-вимога 2
Вимога:
Звернення-вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Інформуємо Вас, що норми статті 23 й статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у частині висунення технічних вимог, різняться.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку зроблене посилання у нашому звернені, розповсюджуються й на процедури спрощених закупівель, але з урахуванням вимог ст.14 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у пункті 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», поміж з іншим, вказано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Слід зазначити, що Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва у технічних вимогах до предмету закупівлі, зазначених у додатку №3 до документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи № 18 від 08 травня 2020 року, зазначило, що полікарбонат має бути виготовлений саме з гранули «BAYER Makrolon» торгової марки «SUNLITE».
КП по УЗН Дніпровського району м. Києва, зробивши вказане посилання, фактично вказали на конкретний процес виробництва продукту.
Зазначене посилання, можливо, є необхідним, з точки зору замовника, але воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Також наголошуємо, що відповідно до вимог пункту 3 частини 2
статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, якою в свою чергу передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При зазначенні КП по УЗН Дніпровського району м. Києва посилання на те, що полікарбонат має бути виготовлений шляхом використання гранули «BAYER Makrolon» торгової марки «SUNLITE», містить ознаки дискримінаційних вимог до учасників, продукція яких матиме виробничий процес, відмінний від використання гранули «BAYER Makrolon» торгової марки «SUNLITE».
Просимо Вас прийняти до уваги наші аргументи та внести зміни до технічних вимог документації відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внесення відповідних змін до тендерної документації просимо оприлюднити на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- звернення-вимога2.pdf 13.05.2020 17:40
- Протокол_на_звернення-2.docx 14.05.2020 10:49
Дата подачі:
13.05.2020 17:40
Вирішення:
Відповідно до п.1 ст.13 Процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог..» Тобто, Спрощені закупівлі не входять до ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» та не являються процедурами закупівлі.
У Законі України «Про публічні закупівлі» окремо виділено ст. 14 для Спрощених закупівель, де відповідно до абзацу 2 п.4 ст.14 Спрощені закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Тобто, Замовник «може», але не зобов’язаний вказувати аналоги та/або еквіваленти.
Таким чином, Уповноваженою особою КП УЗН Дніпровського району прийнято рішення відхилити дану вимогу щодо усунення порушення, так як згідно Закону України «Про публічні закупівлі» порушення відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Звернення-вимога
Номер:
ed6a58b2b03f4b30b8c0726cdd95883e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-000822-c.b1
Назва:
Звернення-вимога
Вимога:
Звернення-вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва (далі - КП УЗН Дніпровського району
м. Києва, ЄДРПОУ 03359813, 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6) оголосило проведення спрощеної закупівлі полікарбонату та супутніх матеріалів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-08-000822-c).
У технічних вимогах до предмету закупівлі, зазначених у додатку №3 до документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи КП УЗН Дніпровського району м. Києва № 18 від 08 травня 2020 року, зазначено, що полікарбонат має бути виготовлений саме з гранули «BAYER Makrolon»,
ТМ «SUNLITE».
Крім того, в технічних вимогах вказано, що ущільнювач має бути торгової марки «Адопен».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог пункту 3 частини 2
статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо технічна специфікація (технічні вимоги) містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то така специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Технічні вимоги КП УЗН Дніпровського району м. Києва, у частині, що стосується надання інформації про матеріал, з якого виготовлений полікарбонат, поряд із посиланням на конкретну торгову марку
(«SUNLITE»), а також в частині надання інформації про ущільнювач, поряд із посиланням на конкретну торгову марку («Адопен»), не містять такого виразу.
Таким чином, технічна документація КП УЗН Дніпровського району
м. Києва від 08.05.2020 року суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та містить ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
З урахуванням викладеного та керуючись правом, передбаченим статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу керівництво КП УЗН Шевченківського району м. Києва надати роз’яснення щодо виявлених порушень в тендерній документації та внести до неї відповідні зміни.
Роз’яснення та інформацію про внесення відповідних змін до тендерної документації прошу оприлюднити на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- звернення-вимога.pdf 13.05.2020 12:43
- Протокол_на_звернення.docx 13.05.2020 15:34
Дата подачі:
13.05.2020 12:43
Вирішення:
"Відповідно до абзацу 2 п.4 ст.14 Спрощені закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Тобто, Замовник «може», але не зобов’язаний вказувати аналоги та/або еквіваленти.
Таким чином, Уповноваженою особою КП УЗН Дніпровського району прийнято рішення відхилити дану вимогу щодо усунення порушення, так як згідно Закону України «Про публічні закупівлі» порушення відсутні.
Крім того, зазначимо, що керівництво КП УЗН Шевченківського району м. Києва ніякого відношення до КП УЗН Дніпровського району не має"
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні