• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (поводження з медичними відходами)

Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 78Г, 33007. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2; (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи, у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою Вид закупівлі - відкриті торги

Завершена

1 104 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 520.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2020 12:14 - 23.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a18bc850fdb145bfaacf1615a7da4eb3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-002119-b.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо порушення Замовником процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику, як зазначалось раніше, Законом України "Про публічні закупівлі" визначений вичерпний перелік випадків, коли нам, як замовнику, потрібно надавати учаснику 24 години для виправлення помилок. Про ці підстави зазначено також і в попередньому протоколі відповіді на вимогу. Замовником ні в якому разі не проведена вибіркова перевірка Ваших документів, додаткові неточності у Вашій тендерній пропозиції, були виявлені при проведенні повторної перевірки Вашої тендерної пропозиції, з метою встановити наявність підстав зазначених Вами у вимозі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 953e3231c364476c8fc9e35f2143ead0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-002119-b.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Крім не відповідності вашої пропозиції кваліфікаційним критеріям передбаченими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», протоколом № 444, було також зафіксовано не відповідність вашої тендерної пропозиції вимогам до учасника відповідно до тендерної документації, в частині не зазначення в довідці про залучення субпідряника/субвиконавця , обсягу такого залучення (становить більше чи менше 20%). Окрім того, Протоколом № 444 зафіксовано не було, однак також наявні невідповідності вашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині: у разі залучення співвиконавців Замовник вимагає копії ліцензій або дозволів, або довідки з електронним посиланням на оприлюднене органом ліцензування на його офіційному веб сайті рішення про видачу ліцензії (дозволу). Ви як учасник не надали відповідних документів, а надано було лише копія наказу та додатку (було надано копії наказу та додатку роздрукованих с сайту мінекології). Оскільки невідповідність вашої тендерної пропозиції полягала не лише у невідповідності кваліфікаційним критеріям (про що і заначено в протоколі № 444), необхідність замовнику надавати вимогу про усунення порушень – відсутня, так як навіть після усунення порушень, ваша тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Замовник порушує основні принципи закупівель, що визначені в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Номер: 051c529da0e24f9d8a4379fe7ce5904e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-002119-b.b2
Назва: Замовник порушує основні принципи закупівель, що визначені в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
1. Замовник: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-08-002119-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання копії дійсного на дату подачі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками копії дійсного на дату подачі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» видалити із тендерної документації Замовника та в графі 7. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) зазначити - не вимагається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року № 114-IX.

Номер: 2391f66182334329bd81083069057448
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-08-002119-b.b1
Назва: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року № 114-IX.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради; код ЄДРПОУ 02000010.Адреса 33007, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Київська, 78г 2.Номер повідомлення про проведення оголошення: UA-2020-05-08-002119-b ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (поводження з медичними відходами) 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року № 114-IX (далі-Закон) 4.Обгрунтування вимоги: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради (код ЄДРПОУ 02000010) (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення тендерної закупівлі за процедурою відкриті торги, предмет закупівлі згідно UA-2020-05-08-002119-b Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (поводження з медичними відходами). Обсяг медичних відходів – 46 000 кг. Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» зазначено, що Учасник подає складі пропозиції наступні документи: • 1. Копія відповідного дозволу (ліцензії на поводження з небезпечними відходами, а саме клінічних та подібних їм відходів, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт) за операціями збирання, перевезення, зберігання та/або утилізації або довідка з електронним посиланням на оприлюднене органом ліцензування на його офіційному веб сайті рішення про видачу Учаснику відповідної ліцензії (дозволу). Замовник в електронній системі Прозорро зробив уточнення, що медичні відходи, що зазначені в тендерній документації відносяться до категорії B, С. Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено: «17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. «18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. 1. До відходів категорії С, що можуть становити загрозу хімічного характеру, належать: лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби; елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення тощо. 2. Зазначені у пункті 1 цього розділу відходи збирають у марковані ємності з кришками, які щільно прилягають, та зберігають у спеціально виділених приміщеннях. 3. Збирання, тимчасове зберігання відходів цитостатиків і генотоксичних препаратів, а також всіх видів відходів, що утворюються в результаті приготування їх розчинів (флакони, ампули тощо), без дезактивації не допускається. Медичні відходи підлягають негайній дезактивації на місці утворення із застосуванням відповідних засобів. Також необхідно провести дезактивацію робочого місця. Роботи з такими відходами повинні проводитись із застосуванням відповідних засобів індивідуального захисту та здійснюватись у витяжній шафі. 4. Вимоги до приміщень для тимчасового зберігання медичних відходів викладені у додатку 2 до цих Правил. 5. Медичні відходи категорії С передаються спеціалізованим підприємствам, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»: 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів: збирання та сортування відходів; маркування відходів; знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); захоронення відходів (лише для відходів категорії А). До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом. Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни: оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення; транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави; {Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010} утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси, а для можливого використання енергії, що виділяється при їх спалюванні, як енергетичних ресурсів, з аналізу документів ліцензіатів, що приймають участь в публічних закупівлях, у них немає такого обладнання, що здійснює утилізацію, використовуючи енергію спалювання, як енергетичні ресурси. Тобто, всі ліцензіати, що приймають участь в закупівлях, мають обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів категорії В і цим здійснюють саме знешкодження, а не утилізацію. Крім того, зауважуємо, що згідно Постанови КМУ від 02.12.2015 р. № 1001 «.Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», ліцензування перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів покладено на Державну службу України з безпеки на транспорті (УКТРАНСБЕЗПЕКА). Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності: - Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення); - Ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та відходів, виданої Уповноваженим органом. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник нічого не втратить, прописавши вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції, забезпечивши при цьому дотримання принципу максимальної економії та ефективності та рівних умов, недискримінації Учасників щодо участі в закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо: 1. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» пункт 1 вимог до учасників викласти в наступній редакції: 1. Копія відповідного дозволу (ліцензії на поводження з небезпечними відходами, а саме клінічних та подібних їм відходів, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт) за операціями збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення, або довідка з електронним посиланням на оприлюднене органом ліцензування на його офіційному веб сайті рішення про видачу Учаснику відповідної ліцензії (дозволу). 2. Доповнити вимоги до учасників в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» пунктом 2 в наступній редакції: 2. Копія Ліцензії (або витягу про видачу ліцензії) на перевезення небезпечних вантажів та відходів, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА)) або довідку з електронним посиланням на оприлюднене органом ліцензування на його офіційному веб сайті рішення про видачу Учаснику відповідної ліцензії (дозволу). 3. Пункту 2 вимог до учасників в Додатку 1 до тендерної документації присвоїти порядковий номер 3 та викласти його в наступній редакції: 3. Копії відпрацьованих технологічних процесів/техрегламентів (Витяг з технологічного процесу/техрегламенту) Учасника зі збирання, тимчасового зберігання, знешкодження або утилізації або видалення відходів згідно заявленого предмету закупівлі, оформлені відповідно до діючих НТД; 4. Пункту3 вимог до учасників в Додатку 1 до тендерної документації присвоїти порядковий номер 4 та викласти його в наступній редакції: 4. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує здійснити знешкодження або утилізацію або видалення у необхідній кількості, в установлені строки та в екологічно безпечний спосіб; 5. Пунктам 4 та 5 Додатку 1 до тендерної документації присвоїти відповідно порядкові номери 5 та 6. Детальна інформація зазначена у файлі.
Вирішення: Доброго дня, інформація зазначені у вимозі буде прийнята замовником до уваги, а також необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено