-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для класів НУШ (ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, БФП)
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 08:41 - 14.05.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін
Номер:
9cee40eab90f44969578fc6f2ba9fd33
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-000123-b.a2
Назва:
Внесення змін
Вимога:
У Додатку 2 Ви вимагаєте надання Учасниками у складі пропозицій Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс, Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс, Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів. До інтерактивного комплексу, що є предметом цієї закупівлі входять інтерактивна дошка, проектор, ноутбук. Ці товари виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому і документи, що підтверджують їх якість, авторизаційні листи видаються окремо на дошку, проектор, ноутбук від різних виробників. Об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення, тобто дій, що пов’язані з виробництвом. Це означає, що не можна вважати виробником комплексу того, хто просто змонтує Вам обладнання різних виробників і назве це комплексом або ж просто здійснить продаж цього ж різного обладнання і напише, що це «комплекс». Саме тому, надання Учасниками усіх необхідних документів на інтерактивний комплекс в цілому або ж на кожну з його складових окремо жодним чином не впливає на якість запропонованого товару та не вказує на наявність переваг в кожному з випадків. У зв’язку з цим, вимагаємо встановити вимогу щодо надання усіх необхідних документів на інтерактивний комплекс або на кожну з його складових.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2020 21:24
Вирішення:
Шановний учасник!
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо Вам, що наявність авторизаційного листа від виробника або представника спеціалізованого програмного забезпечення, засвідчує його ліцензійність та жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки будь-яка організація може звернутися до виробника спеціалізованого програмного забезпечення, або його офіційного предсатвницва, та в разі наявності партнерських відносин отримати даний лист, який підтвердить ліцензійність спеціалізованого програмного забезпечення, що пропонується до постачання. З повагою.Замовник.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
f6c74563cb954a0a9fbaa65d366db60e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-000123-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Дадатком 2 передбачено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України. Розглянувши вимоги до програмного забезпечення нами було встановлено, що на ринку України таким вимогам відповідає лише програмне забезпечення "Lifeliqe", яке імпортується в Україну компанією ТОВ "Бі-Про". Враховуючи Ваші вимоги до ПЗ, підібрати аналог в Учасників немає можливості. Придбати вищезазначене ПЗ можна через сайт офіційного дистриб'ютора без будь-яких перешкод та авторизацій. Звертаємо Вашу увагу, що дистриб'ютор надає авторизацію лише ОДНОМУ постачальнику в одну й ту ж саму закупівлю, що позбавляє можливості інших Учасників взяти участь у Вашій закупівлі зі своїм обладнанням, тобто дискримінує їх. Крім цього, по-перше, наявність авторизаційного листа від виробника в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору; по-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні. Тому, вимагаємо не порушувати законодавства України, прибрати дискримінаційні вимоги щодо необхідності надання Авторизаційного листа, наданого виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2020 21:15
Вирішення:
Доброго дня. Тендерний комітет уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляє наступне. Тендерна документація та її технічна частина не містить посилань на конкретну марку товару або виробника. Ви як потенційний учасник можете Запропонувати еквівалент що відповідає встановленим вимогам або краще обладнання. Тендерний комітет розгляне всі пропозиції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIII, зокрема в статті14 визначається обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 2 статті 18 Закону В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися і інша інформація.. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Стосовно вимог авторизаційних листів від виробника або дистриб’ютора то даною вимогою тендерний комітет хоче отримати підтвердження поставки дійсно ліцензійного продукту, Тому дана вимога не може бути дискримінаційною так як під час покупки дійсно ліцензійного програмного забезпечення виробник або дистриб’ютор може без проблем надати авторизаційні листи або інші підтверджуючі документи що підтверджують поставку якісного товару
Статус вимоги:
Відхилено