-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Заготовки дорожніх знаків
місцезнаходження замовника:вул. Ярослава Мудрого 5, м. Хмельницький. Категорія: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» .Мова, якою готується тендерна документація: українська.
Завершена
810 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 100.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2020 17:21 - 20.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА 1. Дискримінаційні умови тендерної документації. 2. Неправомірна дискваліфікація учасника №1 аукціону з мінімальною ціною закупівлі, що є ознакою корупційних дій.
Номер:
c38ef431a9544f7c9ba2da2519b09e3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-001336-c.b1
Назва:
СКАРГА
1. Дискримінаційні умови тендерної документації.
2. Неправомірна дискваліфікація учасника №1 аукціону з мінімальною ціною закупівлі, що є ознакою корупційних дій.
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: Приватне виробничо-комерційне підприємство “Гранд-К” (код ЄДРПОУ 14152707)
Адреса:м.Хмельницький, вул.Шевченка41, 29000,
електронна пошта: grandk2000@ukr.net
телефон(0382)72-08-40, 0503761840.
Замовник:
Комунальне підприємство по будівництву та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської Ради
код ЄДРПОУ 03335445
Адреса: м.Хмельницький, вул.Ярослава Мудрого, 5;
електронна пошта: asfalt-bred@ukr.net.
телефон: +380382641875
Інформація про закупівлю
Предмет закупівлі ДК 021:2015 код 34920000-2 Дорожнє обладнання ( заготовки дорожніх знаків).
Очікувана вартість : 810000,00 грн
ID: c81e6e3e20f24a3384da946166507501
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-05-07-001336-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
29.05.2020 року.
Плата за подання скарги – __________ грн. Без ПДВ
СКАРГА
щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі .
І.Підстави подання скарги.
1. Дискримінаційні умови тендерної документації.
2. Неправомірна дискваліфікація учасника №1 аукціону з мінімальною ціною закупівлі, що є ознакою корупційних дій.
ПВКП “Гранд-К” взяло участь у відкритих торгах, в процесі підготовки тендерної документації виявлені дискримінаційні вимоги, що суперечать вимогам у сфері публічних закупівель.
А саме, згідно технічним вимогам замовника п.п.1.2 Предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 4100:2014. Згідно ДСТУ 4100:2014 усі деталі та складові частини дорожнього знака повинні бути виготовлені з антикорозайних металів , або мати захисне покриття. Покриття повинно відповідати вимогам ГОСТ 9.032; ГОСТ 9.401. Корпус знака і зворотніїй бік , а також усі елементи кріплення на стояк повинні бути сірого кольору.
Відповідно до п.п.1.3 технічних вимог замовника вони є такими, що виписані під одного учасника (виконавця) згідно його технологічного устаткування, що мають ознаки дискримінації . А саме : кріплення оцинковані без фарбування, зворотній бік фарбований порошковою фарбою, форма загину повинна давати можливість приєднати уінверсальний оцинкований кронштейн. Предмет закупівлі має відповідати ДСТУ 4100:2014 або ТУ замовника. Зазначені вимоги відповідають виробам тільки ТОВ “ЮСТ” , м.Київ, Святошинський р-н, вул.Трублаїні, буд.2, тел. (044) 502-00-42.
Статтею 5 Закону “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників , відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимог тендерної документації , якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України про доступ до публічної інформації.
Суб”єкт оскарження ПВКП “Гранд-К” незважаючи на вищевикладене , подав тендерну пропозицію і погодився поставити товари на умовах , визначених в тендерній документації та 21.05.2020 року подав документи в електронному вигляді для участі у відкритих торгах. Аукціон відбувся 25.05.2020 р. де суб”єкт оскарження (ПВКП “Гранд-К”) запропонував мінімальну ціну, а саме 614700,00 грн з ПДВ, що на 15097,00 грн нижча від учасника №2 ТОВ “ЮСТ”.
Відповідно до частини 3 ст.22 Закону замовник не відхиляє пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній документації.
27.05.2020 о 13 год 15 хв. Замовник в системі електронних закупівель Prozorro розмістив вимогу про усуненння порушення .
Суб”єкт оскарження 27.05.20 о 17 год.50 хв. подав копії документів в електронному вигляді на вимогу про усунення порушень, а саме:
1. Копія договору № 24 від 25.01.19 р з комунальним підприємством по будівництву , ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської Ради, це є замовник відкритих торгів на закупівлю.
2.Копії накладних РН 000125 від 29.01.19 — на суму 4200,00 грн та РН 000139 від 28.02.19 на суму 91100,00 грн де одержувачем є замовник .
3. Лист-відгук № 577 від 27.06.2019 р КП БРЕД виконавчого комітету Хмельницької міської Ради, в якому замовник підтверджує ,що ПВКП “Гранд-К” вчаско виконав усі зобов”язання , продемонстрував високий рівень сервісу при постачанні товару згідно договору № 24 від 25.01.2019 р.
4.Копія договору б/н від 02.01.2020 р з ТОВ “ДОРТРАФІК”.
5.Копії накладних РН-0000016 від 24.04.2020 р, РН-0000018 від 08.05.2020 р., РН-0000022 від 13.05.2020р.
Але в Протоколі № 79 засідання тендерного комітету КП “БРЕД” виконавчого комітету Хмельницької міської Ради від 29.05.2020 р., де були присутні :
голова тендерного комітету : Шваєнко В.В.
секретар тендерного комітету : Костюк А.М.
члени тендерного комітету : Горбунова О.О.
1.Слухали секретаря тендерного комітету Костюк А.М., яка повідомила , що при детальному розгляді тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 34920000-2 Дорожнє обладнання (Заготовки дорожніх знаків) , яка надійшла від Приватного виробничо-комерційного підприємства “Гранд-К”, виявлено:
1.1 Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям (критерію), установленим статею 16 цього Закону, а саме:
В договорі не зазначено найменування товару, його вартість та вказано, що вся ця інформація міститься у накладних, за якими здійснювалась передача товару. Натомість видаткові накладні, що надані учасником на підтвердження виконання аналогічного договору не містять посилання на договір , тому неможливо встановити виконання саме зазначеного договору ( невідповідність п.2 Додатку 2 до ТД). Крім того, видаткові накладні не підписані із сторони отримувача.
2.Голова тендерного комітету , Шваєнко В.В., який вказав, що згідно ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1)учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним ( кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першої статті 17 цього Закону.
Не відповідає встновленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимог до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури заукпівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3.Член тендерного комітету Горбунова О.О. Запропонувала відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абз.2п.1ч.1 ст.31 Закону ПВКП “Гранд-К”, та перейти до наступної пропозиції -ТОВ “ЮСТ”.
ІІ.Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб”єкта оскарження.
Згідно з ч.1 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” скарга на порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дій замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право і законні інтереси ПВКП “Гранд-К”.
Закон наділяє учасника закупівлі такими правами:
-правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції;
-правом на рівні умови для всіх учасників, об”єктивний та чесний вибір переможця;
-правом на визначення переможцем та укладання договору про закупівлі.
Замовник на етапі складання тендерної документації включив до неї дискримінаційні вимоги, які істотно обмежують можливість участі у процедурі закупівель значної частини потенційних учасників - обмежують конкуренцію.
Дії замовника в частині встановлених вище вимог порушують норму статті 5 Закону.
В протоколі № 79 ТК від 29.05.2020 р членами тендерного комітету порушено права скаржника, так як було відхилено пропозицію учасника №1 з мінімальною ціною аукціону, що відбувся 25.05.2020 р, вказавши неправдиву інформацію про копії документів, з яких не можливо встановити виконання зазначеного договору, а це договір № 24 від 25.01.2019 р, що укладався між скаржником і замовником, і лист відгук №577 від 27.06.2019 р з позитивним висновком теж наданий замовником, в якому зазначено, що ПВКП “Гранд-К” вчаско виконав усі зобов”язання , продемонстрував високий рівень сервісу при постачанні товару згідно договору № 24 від 25.01.2019 р.
Суб”єкт оскарження Приватне виробничо-комерційне підприємство “Гранд-К” вважає, що замовник відхилив тендерну пропозицію відкритих торгів , дискваліфікувавши учасника, що запропонував мінімальну ціну , діяв всупереч Закону України “Про публічні закупівлі”. Знаючи , що ПВКП “Гранд-К” протягом багатьох років співпрацювало з замовником, приймає рішення про невідповідність скаржника кваліфікаційним критеріям.
В діях замовника скаржник вбачає дискримінаційні та корупційні дії.
Ш. Вимоги суб”єкта оскарження.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3.5.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Встановити факт порушення Комунальним підприємством по будівництву та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської Ради процедури закупівлі .
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-07-001336-c .
3.Зобов”язати замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію, зазаначену у Протоколі №79 від 29.05.2020 р ТК.
Додатки :
1.Копія протоколу засідання ТК № 79 від 29.05.2020 р.
2.Копія договору № 24 від.25.01.19
3.Ксерокопії накладних № РН-0000139 від 28.02.19, РН-000125 від 29.01.2019.
4.Копії договору № 58 з додатком та специфікацією від 17.04.19 та ксерокопії накладної РН-0000145 від 17.04.2019 та довіреності з замовником КП “БРЕД”.
5.Копія листу-відгуку від 27.06.2019 № 577.
Пов'язані документи:
Учасник
- 4200.pdf 02.06.2020 17:50
- 91100.pdf 02.06.2020 17:50
- дог 58.pdf 02.06.2020 17:50
- дог 91100.pdf 02.06.2020 17:50
- дог №24.pdf 02.06.2020 17:50
- Лист відгук5.jpg 02.06.2020 17:50
- протокол 79 відхилення заготовки(1).pdf 02.06.2020 17:50
- СКАРГА.pdf 02.06.2020 17:50
- 91100 +1.pdf 03.06.2020 09:51
- Рішення від 05.06.2020 № 11162 + лист Замовнику .pdf 05.06.2020 20:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2020 №12008.pdf 18.06.2020 19:13
- на заміну помилково оприлюдненої Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2020 № 12008.pdf 22.06.2020 19:55
- рішення від 16.06.2020 № 12008.pdf 22.06.2020 22:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2020 11:40
Дата розгляду скарги:
17.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 20:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.06.2020 22:02
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради погоджується виконати рішення Антимонопольного комітету України, прийняте на підставі скарги дискваліфікованого учасника Приватного виробничо-комерційного підприємства "Гранд К" та перейти до повторного розгляду тендерної пропозиції