• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне обладнання та приладдя (Дидактичний матеріал для початкових класів Нової української школи)

Предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри та визначається як ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі. Як уточнюючі виступають: за показником 6-ї цифри ДК 021:2015:39162100-6 - Навчальне обладнання та 7-ї цифри ДК 02162015: 39162110-9 - Навчальне приладдя

Торги не відбулися

286 861.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 434.31 UAH
Період оскарження: 07.05.2020 16:56 - 20.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

копію протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

Номер: f4587546144e4aa7a61f745fd2341a20
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-004607-b.b4
Назва: копію протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
Вимога:
Шановний Замовнику коли Ви прописали в ТД данну вимогу, щодо надання "копію протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент" та "• копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, та танграм"; Ви мабуть довго думали,сперечались на засіданні чи законна ця вимога чи ні, потрібно її прописувати в ТД чи ні?Вірно?Ви же думали самі і Вам не хто не приносив готову тендерну документацію вірно? Обгрунтуйте Вашу вимогу законом,нормативним актом,наказом тощо.Надайте будь ласка обгрунтовану відповідь згідно якого закону,наказу або іншого нормативного документа Ви вимагаєте цей документ? У Вас є наказ МОН з типовим переліком продукції,згідно якого Ви закуповуєте товар. Учасник закупівлі може бути як виробником так і дистрибьютором або представником виробника. Учасник закупівлі не зобов язаний ні чим мати ці документи.Тому з вищевикладеного прошу видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерна документація розробляється відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на підставі типової тендерної документації, форма примірної тендерної документації затверджена згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від № 680 від 13.04.2016 р. Ось таким чином розробляється тендерна документація, затверджується вона, відповідно, протоколом засідання тендерного комітету. Щодо встановлення вимоги, про надання відповідних документів повідомляємо. Керуючись ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частинами 5-6 статті 23 Закону встановлено те, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Відповідно до п.4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи затверджених Наказом МОН України від 07.02.2020р. №143 засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Тому, вимогу щодо надання документів, які ми вимагаємо та ви зазначаєте у даній вимозі вважаємо не дискримінаційною та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

• копію протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент;

Номер: 3bdeaab9c97c46f1924c0a6640291e33
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-004607-b.b3
Назва: • копію протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент;
Вимога:
щодо вимоги надати "• копію протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент;",ну по-перше якщо Ви плануєте придбати цей контент,то будь-ласка по людськи напишіть технічні,якісні та кількісні вимоги. Дуже добре, що потрібний Вам учасник знає, що саме Вам потрібно,але ж всі інші учасники також мають бажання узнати про Ваш "секрет",а саме ,що ж входить і зякий має склад - "дидактичний мультимедійний контент"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З вашою вимогою, про склад дидактичного мультимедійного контенту, не погоджуємося та вважаємо її не обґрунтованою. Оскільки, додаток 2 тендерної документації (технічні, функціональні, якісні та кількісні характеристики) від 07 травня 2020 року, а саме підпункт 25 пункту 7 чітко містить кількість (5 штук) та опис його технічних характеристик. Замовник прагне закупити сучасний дидактичний матеріал. Дидактичний мультимедійний контент для перших класів НУШ є тому прикладом. Щодо надання копії протоколу про надання грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на дидактичний мультимедійний контент повідомляємо, що в процесі перегляду всіх вимог та задля того, щоб не обмежувати (хоча, Замовник прагнучи закупити дійсно те, що потрібно та те, що відповідає сучасним вимогам і рекомендаціям для НУШ не обмежує ніяких прав та не дискримінує учасників, а лише вимагає підтвердження якісності продукції) учасників у поданні тендерних пропозицій надання даного документу вимагатися не буде.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 60da6f8cff09456c814d23be27fc03f8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-004607-b.b2
Назва: Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація щодо закупівлі Шкільні меблі ДК 021:2015 – 39160000-1 містить вимогу, яка саме обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до Тендерної документації Ви вимагаєте копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, та танграм;, виданих відповідним органом МОН України, завірених виробником,Вказану вимогу суб’єктам господарської діяльності неможливо виконати, адже період отримання вказаного свідоцтва відповідно до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» складає не менше ніж 45 днів, а строк на подачу пропозицій є на порядок меншим . Для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва . Також, при отриманні Свідоцтва передбачається зазначення чітких характеристик товару, при їх зміні – вимоги стають нікчемні, що свідчить про можливість їх отримання під конкретного виробника. Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики товару, що будуть предметом закупівлі. Інститут модернізації змісту освіти надає роз’яснення про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Вимоги про обов’язкову наявність таких свідоцтв у виробників не встановлено жодним нормативним актом чинного законодавства України та суперечить європейським нормам, які взяла на себе Україна в рамках Зони вільної торгівлі. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Рішенням Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації) було встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені. Тому, вважаємо, що вимога про наявність в учасників Свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства, а саме виключити із тендерної документації вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вашу вимогу та керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення задовільнити вашу вимогу та внести зміни в тендерну документацію шляхом відміни надання в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу та танграм (абз. 4 п.5 додатку 2 до тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам

Номер: cb97aec7952e4817975ce4c3043f28ca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-004607-b.b1
Назва: щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовнику,щодо Вашої вимоги"• копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу, та танграм;;"звертаю Вашу увагу на наступне: Згідно Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»,а саме: п.1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". Тобто є гриф "затверджено" або "рекомендовано",гриф "щодо визнання педагоічним вимогам"-відсутній. Також згідно п 2.3. Для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, що МАЮТЬ ВИКЛЮЧНІ ПРАВА на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту. За проханням автора (виробника) навчально-наочних ігрових посібників на підставі рішення Міжвідомчої художньо-технічної ради з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників лист-клопотання до Інституту може подавати Державний музей іграшки. Тому згідно вище зазначеного прошу Вас видалити данну вимогу з тендерної документації або дати обгрунтоване пояснення чому саме Ви встановили цю вимогу тільки до пункту набори лічильного матеріалу, та танграм З чим пов язана така вибірковість? Якщо Вам так кортить отримати данний документ, який не має ніякого відношення до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» то чому би не встановити цю вимогу до всіх позицій,що плануються до закупівлі? Шановний Замовнику,перед тим как оголошувати Закупівлю і опубліковувати тендерну документацію,явно не Вами підготовлену рекомендую її (тендерну документацію)уважно читати,тому що якщо би Ви самі готували ТД та як цього вимагає закон та дійсно затверджували її(ТД) на засіданні тендерного комітету,то Ви би зрозуміли які там прописані дискримінаційні вимоги та які там наявні безглузді вимоги,щодо надання тих чи інших документів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вашу вимогу та керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення задовольнити вашу вимогу та внести зміни в тендерну документацію шляхом відміни надання в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на набори лічильного матеріалу та танграм (абз. 4 п.5 додатку 2 до тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено