• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

меблі для нової української школи

Торги відмінено

788 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 944.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2020 15:59 - 21.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація Рівненського НВП УТОГ

Номер: 0feb35b224e4428887330183978273a0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-004030-b.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація Рівненського НВП УТОГ
Скарга:
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (скорочена назва – Рівненське НВП УТОГ) відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти: Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (код ЄДРПОУ 03972749), адреса: 33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 29, тел.: (03622) 5-23-73, електронна пошта: mebli-utog@ukr.net Найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, дії або бездіяльність яких оскаржується: Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39402835, адреса: 59200, Чернівецька область, м.Вижниця, вул. Українська, 88 а. Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-07-004030-b Закупівля на prozorro.gov.ua Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (надалі – Скаржник, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - код ЄЗС ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі ( меблі для нової української школи ), що зазначено у оголошенні та ТД. На вищевказані торги були подані пропозиції наступних учасників та оголошено наступні результати аукціону 26 травня 2020 року. - Рівненське НВП УТОГ - 658 880,00 грн.; - ФОП Камінська Катерина Олегівна – 765 600,грн.; - ФОП Єленюк Юрій Іванович – 778 592,00 грн.; - ФОП «Бабух Ігор Васильович» - 788 000,00 грн. Пропозиції всіх вищевказаних учасників брали участь в аукціоні 26 травня 2020 року. Замовник – Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації ( ЄДРПОУ 39402835) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу від 29.05.2020 року. Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника. У протоколі від 29.05.2020 року Замовник зазначає, що за результатами розгляду пропозиції РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ встановлено наступне: Учасником не надано паспорт виробу на стілець, чим порушено вимоги п.9 Додатку 1 до тендерної документації. Також Учасником надано паспорт виробу на стіл без зазначення розмірів стола та інших характеристик столу які визначені в Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином Учасник не підтвердив відповідність товару технічним та якісним характеристикам, чим порушено вимоги Додатку 1 до тендерної документації. Рівненське НВП УТОГ повідомляє, що згідно вимог п.9 Додатку 1 тендерної документації Замовника Учасник надає копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, яка включає інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, гарантійні зобов’язання від виробника. Рівненським НВП УТОГ у складі тендерної пропозиції було надано документи «22 Паспорт на стілець Т-подібний.pdf» та «22 Паспорт на стіл учнівський.pdf», що містять в собі всю інформацію, яка вимагалася Замовником, а саме: - інструкцію по збиранню стола учнівського та стільця Т-подібного відповідно; - комплектність товару; - інформацію з експлуатації, - гарантійні зобов’язання від виробника – Рівненського НВП УТОГ. Отже, Учасником повністю виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник також вказує, що за результатами розгляду пропозиції Учасником надано відгуки про співпрацю від 17.07.2019 та 30.07.2019, чим порушено вимоги пп.2.1 п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», яким визначено, що у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, витягів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами, такі документи повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про торги, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації. Рівненське НВП УТОГ повідомляє, що згідно вимог частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: «2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:..... сканований оригінал відгуку про виконаний аналогічний договір» Учасником було надано скановані оригінали відгуків про виконання аналогічних договорів («2.1 КОНЗ ЗОШ м.Рожище, дого., накл., плат.доруч., відгук.pdf», «2.2 ЛВНК Гімназія 14, догов., накл., плат.доруч., відгук.pdf». Відповідно до вимог пп.2.1 п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», визначено, що у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, витягів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами, такі документи повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про торги, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації. Проте, тендерною документацією Замовника не встановлено жодних обмежень щодо дати видачі відгуку (оскільки, це не є лист, довідка, витяг чи відомості). Окрім того, поняття «відгук» фігурує в українському законодавстві, зокрема у контексті - документ, в якому висловлюються думки спеціаліста (колективу) з приводу будь-якої роботи. Отже, Учасником повністю виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст.3 та ст.5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Відповідно до п.9 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документації у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 19.06.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2020 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2020 00:52
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2020 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможця торгів ФОП Єленюка Ю.І. та скасувати рішення про відхилення пропозиції Рівненське НВП УТОГ
Автор: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, Віктор +380969335310 mebli-utog@ukr.net