• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та утилізації біовідходів)

Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, а документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами.

Торги не відбулися

295 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2020 15:55 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Номер: 027633fc8b194bea86f5674cdd320e10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002322-a.b3
Назва: Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Вимога:
1. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-07-002322-a. 3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року. Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше. Прописавши вимогу про надання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними відходами та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2020 14:09
Підтвердження вирішення: Доброго дня, Замовник зазначає, що додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 додатку 6 зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок». На виконання зазначеного вище під час підготовки тендерної документації тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, що у жодному разі не може вважатись порушенням. Порядок проведення державної санітарно-епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 року № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», яким встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв'язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об'єкті учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Замовник звертає увагу, що встановленням вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, передусім мав на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження. На додаток, вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Вимога
Відхилено

Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Номер: 116d7d5a516b46d4bdf71690ecad5855
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002322-a.b2
Назва: Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Вимога:
1. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-07-002322-a. 3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO ДСТУ ISO 9001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (та додатків до неї).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2020 13:37
Підтвердження вирішення: Доброго дня, Замовник зазначає, що підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 проводиться для впевненості в тому, що послуги, що надаватимуться, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів. При цьому, завдяки здійсненню щорічного технічного нагляду органом сертифікації, всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість наданих послуг, знаходяться під контролем, а учасник постійно приймає заходи щодо запобігання неналежного надання послуг робіт і поліпшення задоволеності замовників. Отримання такого сертифікату є доступною процедурою для будь-яких учасників, тому вимога Замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції. Вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Вимога
Відхилено

Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Номер: 563d4e0c9ab4438283920d1a9c71479e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002322-a.b1
Назва: Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Вимога:
1. Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-07-002322-a. 3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (та додатків до неї).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2020 13:24
Підтвердження вирішення: Доброго дня, Замовник повідомляє, що надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 є гарантією спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Наявність даного сертифікату в учасника підтверджує відповідність запропонованих послуг екологічним вимогам, встановленим у тендерній документації, а саме підтверджує мінімізацію негативного впливу діяльності учасника на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і наданих послуг. Замовник повідомляє, що необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що предмет закупівлі передбачає діяльність учасника з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. На додаток, вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.