-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
азотні добрива
карбамід
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2020 14:45 - 18.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність документів пропозиції переможця вимогам ТД Замовника
Номер:
183f47f7e1104d618fe167fa7896e914
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-001790-a.b2
Назва:
Невідповідність документів пропозиції переможця вимогам ТД Замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
По закупівлі азотні добрива (карбамід) переможцем був визнаний ТОВ Алькор – Ексім на суму 1 608 000 грн з ПДВ, в той час як документи пропозиції цього учасника-переможця не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - фінансова спроможність не підтверджена належним чином, оскільки будь яка звітність в тому числі фінансова звітність малого підприємства вважається дійсною лише із наявністю разом із нею квитанції №1 (про відправлення звітності) та квитанції №2 (про прийняття звітності контролюючим органом), або у випадку здачі такої звітності у паперовому вигляді до контролюючого органу на самій звітності має бути проставлений штам контролюючого органу про отримання такої звітності, дата отримання, підпис уповноваженої особи, але ТОВ «Алькор-Ексім» надало лише підписану фінансову звітність підписану керівником і головним бухгалтером в оригінальному вигляді (підписом ручкою та проставленням фактичної синьої печатки, тобто без електронного підпису) та без будь яких квитанцій про відправлення та / або отримання контролюючим органом. Отже фінансова спроможність учасника-переможця не була належним чином підтверджена;
- Всупереч статті ЗУ «Про публічні закупівлі» в учасника- переможця – відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи – ТОВ «Алькор-Ексім» у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є прямою підставою та обов’язком замовникам відхилити таку пропозицію учасника;
- У пропозиції Учасника переможця не вірно вказана назва країни виробника товару- Китай замість правильної назви «Китайська народна республіка».
- В документах пропозиції учасника відсутній Статут та опис державного реєстратора про реєстрацію змін до установчих документів із кодом доступу на сайті Мінюсту до чинної редакції Статуту ТОВ «Алькор-Ексім», що не підтверджує повноваження як учасника на здійснення відповідної господарської діяльності передбаченої предметом закупівлі так і не підтверджує наявність чи відсутність повноважень уповноваженої особи від учасника на визначення ціни пропозиції у закупівлі, так як наданий протокол за 20 травня 2020 року лише надає право підпису документів, але не надає повноважень на самостійне визначення ціни пропозиції для уповноваженої особи від імені юридичної особи Учасника.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "Алькор-Ексім", скасувати рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ "Алькор-Ексім".
Пов'язані документи:
Учасник
- Фінансова спроможністЬ Алькор.pdf 01.06.2020 18:48
Дата подачі:
01.06.2020 18:48
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу Вимогу (скаргу) повідомляємо наступне:
1. Стосовно підтвердження фінансової спроможності та квитанцій про відправлення та / або отримання контролюючим органом повідомляємо наступне.
Квитанції, про які йде мова, передбачені Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженому Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557.
При цьому в преамбулі Наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зазначено, що Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами затверджується «з метою нормативно-правового врегулювання обміну електронними документами з контролюючими органами».
Крім того, відповідно п. 1 розділу І «Загальні положення» Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами він визначає «основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб’єктами електронного документообігу», якими є «автор, підписувач, та адресат, які набувають передбачених законодавством та Договором прав і обов’язків у процесі електронного документообігу» (п. 2 розділу І Порядку).
Таким чином, квитанції, про які йдеться в скарзі, є технічними документами, які використовуються виключно з метою реалізації прав та виконання обов’язків у процесі електронного документообігу між платником податків та зборів та контролюючим органом. У будь-яких інших відносинах юридична сила поданої фінансової звітності жодною нормою чинного законодавства не ставиться в залежність від факту додавання до неї квитанцій, передбачених Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами. При цьому варто зазначити, що тендерна документація теж не містила вимог про необхідність надання Учасниками зазначених квитанцій.
2 Стосовно «Всупереч статті ЗУ «Про публічні закупівлі» в учасника- переможця – відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи». Доводимо до Вашого відома, що жодна стаття ЗУ «Про публічні закупівлі» не згадує кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Стаття 17 містить лише посилання на п. 9 частини частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Додаток 3 ТД містить сформовані вимоги щодо подання інформації на відповідність ст 17, де вказано : «Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання).» Зокрема Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа можна перевірити у відкритому доступі, де наявна інформація стосовно ТОВ «АЛЬКОР-ЕКСІМ» https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Крім того учасник як переможець надав пояснення стосовно кінцевого бенефіціара, що в повній мірі задовольняє Замовника, та Замовник не вбачає жодної суперечності.
3. Стосовно «У пропозиції Учасника переможця не вірно вказана назва країни виробника товару- Китай замість правильної назви «Китайська народна республіка»», повідомляємо, що фактично правильною назвою є «Китайська Народна Республіка», проте в енциклопедичних джерелах https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 словосполучення Кита́йська Наро́дна Респу́бліка, КНР та Китай вживаються паралельно. Проте дещо незрозуміло яким чином це стосується пропозиції Учасника переможця, адже Учасником ТОВ «АЛЬКОР-ЕКСІМ» не надавалося подібної інформації. Крім того Роділ 5 п. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій зазначає - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
4. Стосовно «відсутності в документах пропозиції учасника Статуту та опису державного реєстратора про реєстрацію змін до установчих документів» просимо звернути увагу на Розділ 3 п. 1.6. Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
5. Щодо зауваження «від відсутність повноважень уповноваженої особи від учасника на визначення ціни пропозиції у закупівлі», ТД розділ 3, п.1.5 вимагає Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів. Жодних вимог щодо встановлення повноважень учасника на визначення ціни пропозиції не містить та Замовником не встановлювались.
Крім того, акцентуємо Вашу увагу, розділ 5 п. 1,2 1.2.: - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)., далі за текстом «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує учасник).»
Тому Замовник не вбачає підстав на відхилення пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Алькор - Ексім
Номер:
4827b7fdae82482db4791f28df77cda7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-07-001790-a.a1
Назва:
Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Алькор - Ексім
Вимога:
Добрий день! Рішенням тендерного комітету від 26.05.2020 року визначено ТОВ "Алькор - Ексім". Але з даним Рішенням Замовника не можна погодитись з наступної підстави.
Так, відповідно до п. 1 Додатку 2 ТД, на підтвердження факту виконання аналогічного договору (за предметом закупівлі) – учасник надає копію виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з усіма додатками, якщо такі були (які є невід’ємною частиною договору) за один з таких періодів 2019-2020 роки та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінал позитивного відгуку від контрагента, з яким укладено договір, (відгук на фірмовому бланку з відбитком печатки та підпису замовника товару у даного учасника)документ повинен мати реєстраційний номер та дату видачі, та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо.
Учасником ТОВ "Алькор - Ексім" в складі тендерної пропозиції відсутня копія акта звірки або копія податкової накладної (документи, що підтверджують виконання договору).
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "Алькор - Ексім" має бути відхилена Замовником на підставі абз. 1 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону).
З цієї причини (відсутня копія акта звірки або копія податкової накладної) Замовником Державне підприємство «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» вже прийняте відповідне Рішення за процедурою № у ЦБД: UA-2019-06-18-000626-c.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відхилення вимоги.pdf 29.05.2020 16:27
Дата подачі:
28.05.2020 22:28
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 28.05.2020 ПП «Нафтатранссервіс»
по закупівлі код за ДК 021:2015 – 24410000-1 – Азотні добрива (Карбамід), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-07-001790-а
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного в електронній системі закупівель.
Пункт 32 частини 1 статті 1 Закону визначає, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Так, по суті предмету вимоги про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Алькор Ексім»:
на виконання статті 16 Закону, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та п. 1 Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження факту виконання аналогічного договору (за предметом закупівлі) – учасник надає копію виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з усіма додатками, якщо такі були (які є невід’ємною частиною договору) за один з таких періодів 2019-2020 роки та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінал позитивного відгуку від контрагента, з яким укладено договір, (відгук на фірмовому бланку з відбитком печатки та підпису замовника товару у даного учасника) документ повинен мати реєстраційний номер та дату видачі, та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо.
Вираз «та/або» передбачає надання будь якого одного або декількох документів, які б могли підтвердити дійсний факт поставки товару.
Так, на вищезазначену вимогу, ТОВ «Алькор Ексім» надав скановану копію договору №07/19 від 21.08.2019р. (зі специфікацією, що є невід’ємною частиною договору) з ПП «Бергиль» на поставку Карбаміда у кількості 30 тон на суму 263000,00 грн. з ПДВ;
На підтвердження факту виконання даного договору ТОВ «Алькор Ексім» надав:
- Оригінал позитивного відгуку від контрагента ПП «Бергиль», з яким укладено договір, (відгук на фірмовому бланку з відбитком печатки та підпису замовника товару у даного учасника) документ має реєстраційний номер №181/05-20 та дату видачі – 18.05.2020р., а також
- Видаткову накладну №98 від 22.09.2019р. на поставку Карбаміду у кількості 30 тон на суму 263000,00 грн. з ПДВ з підписами та відбитками печаток обох сторін, що цілком підтверджує поставку товару.
Таким чином, тендерний комітет Замовника вважає: що поданої ТОВ Алькор Ексім» інформації на підтвердження факту виконання аналогічного договору цілком достатньо для доказу фактичного постачання Товару за предметом закупівлі.
Отже, відхилити Учасника ТОВ «Алькор Ексім» на вимогу ПП «Нафтатранссервіс» через невідповідність кваліфікаційним критеріям чи умовам тендерної документації не має жодних з підстав, оскільки всі умови (вимоги), встановлені на підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відхилення за частиною 2 статті 16 Закону, учасник ТОВ «Алькор Ексім» виконав у повному обсязі.
Разом з цим, під час прийняття рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ "Алькор Ексім" переможною і такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, Замовник керувався такими принципами публічних закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та максимальна економія та ефективність, оскільки пропозиція переможця є не тільки найбільш економічно вигідною, але забезпечує значне заощадження коштів Замовника.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Алькор Ексім» є найбільш економічно вигідною, тендерний комітет Замовника вважає, що відхилення переможця за таких підстав, призведе до перевитрачання грошових коштів.
Вирішено:
Вимогу від 28.05.2020р. ПП «Нафтатранссервіс» - ВІДХИЛИТИ
Статус вимоги:
Відхилено