• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт системи освітлення частини приміщень Ожидівської ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Ожидів Буського району Львівської області"

Завершена

1 044 594.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 222.97 UAH
Період оскарження: 06.05.2020 16:20 - 12.05.2020 22:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 69deab7ac1704d10bdd6aa2628a70724
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-06-002388-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником, Сектор освіти Буської районної державної адміністрації, проводиться спрощена закупівля предметом якої є "Капітальний ремонт системи освітлення частини приміщень Ожидівської ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Ожидів Буського району Львівської області" (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)", 18.05.2020 р. відбувся електронний аукціон. По даній закупівлі протокольним рішенням уповноваженої особи №15 від 20.05.2020 року, переможцем визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД". Проте аналізуючи тендерну пропозицію та рішення уповноваженої особи , зазначимо, що рішення про визначення переможця, прийнято з порушеннями. У складі пропозиції вищевказаного учасника не було подано всіх необхідних документів згідно із вимогами, які передбачені в документації, а саме: 1)Відповідно до вимог п. 3.2 Розділу 3 до оголошення, під час проведення спрощеної закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). В той же час, частина наданих трудових книжок працівників Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" надано російською мовою. Окрім того, єдиний диплом наданий учасником, Сохан З.С., також виданий російською мовою. Прошу звернути Вашу увагу на те, що саме за недотримання вимог п. 3.2 Розділу 3, було відхилено пропозицію учасника ПП "Львівелектросервіс" згідно протокольного рішення уповноваженої особи №14 від 20.05.2020. В таких діях вбачаються ознаки попередніх домовленостей замовника з одним з учасників процедури закупівлі, що призводить до упередженого ставлення до інших учасників торгів. Вимагаємо надати роз'яснення щодо прийнятих рішень та привести їх у відповідність до нори чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

лист відповідь до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника № 13 від 20.05.2020р.

Номер: fbb3e870a28e4ab4ab44d5ba60300bf5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-06-002388-a.c1
Назва: лист відповідь до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника № 13 від 20.05.2020р.
Вимога:
Згідно протоколу зауважень замовника вважаємо, що зауваження є неправомірні і ТзОВ ЮЛМАКСБУД дискваліфікували безпідставно
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно, всебічно, об’єктивно та неупереджено вивчивши пояснення, викладені у Вашій Вимозі, повідомляємо, що вона підлягає відхиленню виходячи з наступного. Відповідно до частини першої пункту 4.2 Розділу 4 «Інструкція з підготовки пропозицій» Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема – «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Додатком №3 до Тендерної документації встановлено «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у документації, кваліфікаційним критеріям». Згідно з Розділом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №3 до Тендерної документації передбачено надання учасниками наступних документів: - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що подається у вигляді заповненої форми Таблиці «А». При цьому, учасник не повинен відступати від даної форми; - для підтвердження інформації, зазначеної у довідці за формою Таблиці «А», у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки учасник повинен надати документ, що підтверджує підстави залучення зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Керуючись наведеними вище положеннями Тендерної документації, Замовником було проаналізовано надану Вами у файлі «Довідка Обладнання тамат.тех.база.pdf» довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі – довідка), на предмет її відповідності вимогам Тендерної документації, викладеним вище. Внаслідок аналізу встановлено, що Вами не вказано інформації про термін експлуатації (років) щодо одного з механізмів, як цього вимагає форма Таблиці «А», а саме – крану автомобільного КТА-25. Таким чином, даний факт є порушенням вимог Тендерної документації і не може бути віднесений до формальних (несуттєвих) помилок, оскільки у Вашій пропозиції відсутні будь-які інші документи, які б містили таку інформацію (термін експлуатації крану автомобільного КТА-25). Звертаємо увагу, що інформація про використання крану автомобільного КТА-25 для виконання робіт по закупівлі «Капітальний ремонт системи освітлення частини приміщень Ожидівської ЗОШ І-ІІІ ст. в с. Ожидів Буського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (далі – закупівля) подана Вами самостійно і лише Ви несете відповідальність за її достовірність. Крім того, жодних пояснень щодо невикористання для виконання робіт по закупівлі частини обладнання чи механізмів, інформація про яке наведена Вами у довідці, Вами у складі пропозиції не подавалось. До того ж, виникає логічне питання: для чого у довідці на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зазначати інформацію про обладнання чи механізм, якщо, як випливає з Ваших пояснень, Ви не плануєте їх використовувати? Крі того, у разі залучення машин, механізмів та техніки, інформація про які наведена у довідці, Ви повинні були надати документ, що підтверджує підстави такого залучення – діючий договір оренди крану автомобільного КТА-25 у ФОП Дубас О.Л., а також оригінал листа-підтвердження від орендодавця ФОП Дубас О.Л. щодо не заперечення використання його крану автомобільного КТА-25 для виконання Вами робіт по даній закупівлі. Таких документів у складі свої пропозиції Ви не надали і таким чином знову порушили вимоги Тендерної документації. Додатково повідомляємо, що завантаження Вами договору №01/03/20 від 01.03.2020 р. оренди крану автомобільного КТА-25 у ФОП Дубас О.Л. разом з Вимогою не може кваліфікуватися як виконання вимог Тендерної документації належним чином, оскільки такий документ мав бути завантажений у складі Вашої пропозиції і виключно на етапі подачі пропозицій. До того ж, такі Ваші дії підтверджують факт визнання Вами необхідності завантаження такого документа (договору оренди крану автомобільного КТА-25 у ФОП Дубас О.Л.) у складі пропозиції, відтак – правомірність дій Замовника щодо відхилення Вашої пропозиції через невиконання такої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено