• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2020 13:10 - 21.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 22615709bf174fcda663b580d6922d46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-06-000651-c.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Вих. № 51 10.06.2020 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» 02660, м. Київ, вул. Крайня,1 206-26-26, yurist@auto-life.com.ua Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Юридична адреса: Україна 04107, м.Київ, Багговутівська, 1 тел. (044) 489-34-26, 489-12-91 тел/ факс 8 (044) 489-34-08, E-mail: kocemdmk@meta.ua Скарга на рішення Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» від 01.06.2020 р. ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» бере участь у Відкритих торгах: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; ДК 021:2015 (CPV) -50110000-9. Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/5558730 Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-06-000651-c ID 2d0bd5e6fb824242a6adc315e52f4c54 01.06.2020 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника: «через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31) ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не погоджується із таким рішенням Замовника з наступних підстав: Згідно п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: …не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.» Згідно п. 3 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно ч.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Зазначаємо, що електронна система закупівель не визначила пропозицію ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» як аномально низьку! За таких обставин у ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не виникає обов’язку надати обгрунтування щодо цін або вартості послуг пропозиції. Окремо звертаємо увагу, що електронна система закупівель ПРОЗОРО (навіть на момент подачі цієї скарги) не надає можливості учасникам підзавантажувати документи на стадії розгляду пропозиції, тобто у ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не було технічної можливості для надання належного обгрунтування своєї ціни, визначеної аномально низькою (якби таке визначення відбулось системою). Отже, Замовник прийняв незаконне рішення про відхилення тендерної ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», на підставі п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» електронною системою закупівель ПРОЗОРО не визначена, як аномально низька, більше того, електронна система закупівель ПРОЗОРО не надає технічних можливостей учасникам підзавантажувати документи (обгрунтування) на стадії розгляду пропозиції. Отже, Замовник прийняв незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» повністю відповідає вимогам законодавства України та Тендерної документації Замовника та, у зв’язку із прийняттям незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», Замовник перейшов до розгляду більш дорожчої пропозицій іншого учасника, чим порушив права і законні інтереси ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР». Відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» може бути захищено шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР». З огляду на вищевикладене, прошу: - Прийняти скаргу до розгляду; - Прийняти рішення про встановлення порушення Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» процедури закупівлі у відкритих торгах: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; ДК 021:2015 (CPV) -50110000-9. - Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР». - Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" продовжити (поновити) проведення закупівлі у відкритих торгах: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; ДК 021:2015 (CPV) -50110000-9 у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника. ДОДАТКИ: 1. Доказ внесення оплати за подачу Скарги. Генеральний директор Водолага В.В.
Дата розгляду скарги: 23.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2020 19:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.06.2020 19:08
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2020 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання вимоги Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівельна,замовником було вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ Автолайф Центр «через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31).
Автор: ТОВ Автолайф Центр, Слободянюк Валентина Володимирівна +380442062626 tender@auto-life.com.ua http://www.auto-life.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 08ec864d8e2f4b42ae248bb7d37d256c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-06-000651-c.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» 02139, м. Київ, вул. Крайня,1 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Скарга щодо бездіяльності Замовника ВИМОГА Щодо дій Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-06-000651-c Товариство з обмеженою відповідальністю «Автолайф Центр» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (рішення про відхилення тендерної пропозиції від 01.06.2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне: «через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – В п.1 ч.1 статті 31 зазначено «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Згідно Закону, Учасник, що надав аномально низьку ціну, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Тут важливо також зазначити, що найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Тобто найбільш економічно вигідна пропозиція є пропозиція, яка була найдешевшою в аукціоні. І тоді днем визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції буде день аукціону. Відповідно від нього відраховується 1 робочий день протягом якого постачальник має надати обгрунтування. Повідомляємо, що Підприємство, фізично, не мало можливості надати обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, так як система Прозоро не дає можливості Учасникам підзавантажувати документи на стадії розгляду пропозиції. В той же час, яке обгрунтування ми мали надати, якщо згідно закону аномально низька ціна після аукціону це ціна, що є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Але ціна нашої пропозиції, за результатами аукціону, нижча від наступної на одну грн. А ні в якому разі не на 30 або більше відсотків. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозиції Учасників. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Автолайф Центр» З повагою Генеральний директор Водолага В.В.
Пов'язані документи: Учасник