-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Системні блоки та ноутбуки згідно додатку 4 тендерної документації
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2020 12:31 - 18.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
b8b06ebb134140d18219481d0bb7e561
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-001081-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника про визначення переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Луцьк.pdf 12.06.2020 17:18
- Доповнення до скарги.pdf 22.06.2020 15:56
- рішення від 17.06.2020 № 11972 + лист Замовнку.pdf 17.06.2020 21:00
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-06-001081-a.c2.pdf 23.06.2020 22:36
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-06-001081-a.c2.pdf 25.06.2020 01:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2020 № 12631.pdf 26.06.2020 13:08
- Рішення від 25.06.2020 № 12631.pdf 01.07.2020 21:45
- антимонопольний.pdf 24.06.2020 11:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2020 17:43
Дата розгляду скарги:
23.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2020 21:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.07.2020 21:45
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування неправомірно прийнятого рішення замовника про визначення переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів
Номер:
b9bd389023bc4276a4228240937f9c0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-001081-a.b1
Назва:
Вимога про скасування неправомірно прийнятого рішення замовника про визначення переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2020-05-06-001081-a від 06.05.2020 р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Луцьким національним технічним університетом (далі - Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товарів Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина).
Участь у процедурі відкритих торгів взяли:
1. ТОВ «АІХ»;
2. ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ»;
3. ТОВ «АСАП ПРО»;
Відповідно до Протоколу засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 68 від 04.06.2020 р. Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «АІХ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем.
Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, своїми незаконними діями Замовник порушує статтю 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: « Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АІХ» Замовником було розміщено вимогу щодо підвантаження відсутнього документу, що вимагався у Додатку 6 п. 3. тендерної документації: Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з метою підтвердження права підпису.
Однак, детально ознайомившись з вимогами тендерної документації у п. 7 Додатку 6 тендерної документації зазначено вичерпний перелік документів, які Замовник вимагав для підтвердження повноважень щодо підпису: «7. Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору.»
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у жодному випадку не підтверджує право підпису тендерної пропозиції, адже відображає відомості виключно про засновників (учасників) юридичної особи та її керівника. Така правова позиція підтверджується рішенням Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №800-р/пк-пз від 30.01.2018р.
Вищезазначене дає підстави вважати, що своїми діями Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, детально ознайомившись з документами поданими у складі пропозиції Учасника ТОВ «АІХ», які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу, виявлено, що Замовником незаконно визнано даного Учасника переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. А саме в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АІХ» є наступні порушення умов Тендерної документації:
Так, Тендерною документацією (надалі - ТД) Замовника, а саме у Додатоку № 7 до ТД встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних. Виходячи з положень Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АІХ» відсутній лист-згода на обробку персональних даних Іщенка Сергія Віталійовича та Федорової Валентини Сергіївни, персональні дані яких знаходяться у відкритому доступі на веб-порталі Уповноваженого органу.
Отже, пропозиція подана Учасником ТОВ «АІХ» для участі у процедурі закупівлі № UA-2020-05-06-001081-a не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підставі Ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність хоча б однієї з підстав зазначених у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є достатнім для відхилення пропозиції учасника. Проте, не зважаючи на очевидні підстави для відхилення тендерної пропозиції на підставі ст. 31 Закону Замовник, порушуючи принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, визнав ТОВ «АІХ» переможцем.
Таким чином, аналізуючи вищевикладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ», рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «АІХ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним Учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не була розглянута і ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не був визначений переможцем Процедури закупівлі, з ним не було укладено Договору про закупівлю, і як наслідок протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку.
З огляду на усе вищезазначене, вимагаємо від вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АІХ», оформлене протоколом засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 68 від 04.06.2020 р.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень, вибору й застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2020 23:16
Вирішення:
Тендерним Комітетом Замовника опрацьовано вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» про скасування неправомірно прийнятого рішення замовника про визначення переможцем відкритих торгів та про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів подану 10 червня 2020 року.
За результатами опрацювання повідомляємо.
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
З огляду на зазначене, керуючись Законом, наразі законодавчо не передбачено обов’язку щодо розгляду вимог учасників після оцінки тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено