-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти дитячого харчування Р-Ама
Завершена
65 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2020 11:29 - 12.05.2020 11:40
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
59ebd6e802f44892b15d82740dce2aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-000757-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас із вимогою скасувати своє рішення – ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02.06.2020р. (надалі – Протокол) щодо визнання переможцем учасника ТОВ Дельта Медікел із наступних підстав:
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів Вами вказано предмет закупівлі Р-АМА/ф-АМ2. Учасник ТОВ Дельта Медікел запропонував у складі своєї пропозиції товар Comida- PKU B/ Коміда ФКУ В.
Ознайомившись із Comida- PKU B/ Коміда ФКУ В, було встановлено, що даний продукт не відповідає за своїми властивостями товару, який був предметом закупівлі - Р-АМА/ф-АМ2, про що свідчить таблиця.
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
складу продуктів Р-АМА/ф-АМ2 та Comida- PKU B/ Коміда ФКУ В
Склад Р-АМА/ф-АМ2, на 100 г продукту, у грамах Comida- PKU B/ Коміда ФКУ В, на 100 г продукту, у грамах
Енергетична цінність, на 100 г продукту 300 ккал 422 ккал
Білковий еквівалент 75 г 31,1
Вуглеводи 0 40,6
Жири 0 15,0
Амінокислоти 90 37,3
L-Аланин, г 4,7 1,7
L-Аргинин, г 4,5 1,4
L-Аспарагиновая кислота, г 10 3,0
L-Цистин, г 1,2 1,0
L-Глютаминовая к-та, г 15,6 3,1
Глицин, г 4,1 1,3
L-Гистидин, г 2 1,0
L-Изолейцин, г 4,5 2,0
L-Лейцин, г 6,8 3,2
L-Лизин, г 5,5 2,9
L-Метионин, г 1,6 0,7
L-Фенилаланин, г -
L-Пролин, г 7,4 2,8
L-Серин, г 5 2,2
L-Треонин, г 3,9 1,9
L-Триптофан, г 1,3 0,8
L-Тирозин, г 6,2 2,5
L-Валин, г 5,7 2,1
Крім того, при формуванні технічних вимог до продукту, який планується закупити, Замовником обов’язково враховуються висновки лікаря для кожного окремо взятого пацієнта, якому закупляється спеціальне харчування (суміші). Всі ці призначення містяться в історії хвороби таких пацієнтів. Вони являються обґрунтованою підставою того, що Замовнику необхідна закупівля саме продукції з конкретними технічними вимогами, оскільки саме лікарем призначається спец. харчування із тими необхідними характеристиками та розрахунками, які максимально дозволяють забезпечити можливість відновлення функцій, втрачених за рахунок зміненого стану на фоні захворювання.
Замовник немає законного права, окрім лікаря, який проводив огляд пацієнта та призначав лікування, замінювати останньому призначені спеціальні продукти харчування (суміші) з конкретно визначеними медичними характеристиками та необхідним розрахунком в тій чи іншій кількості необхідних компонентів у вмісті продукту.
Цьому є ряд законодавчих підстав:
1. Відповідно до ЗУ «Про Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19.11.1992 року, статтею 74 передбачено медичною діяльністю можуть займатися особи, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам.
2. Відповідно до Конвенції про права осіб з інвалідністю від 13.12.2006 року, статтею25 передбачено:
- держави – учасниці надають послуги у сфері охорони здоров'я, які необхідні особам з інвалідністю безпосередньо з причини їхньої інвалідності, зокрема послуги з ранньої діагностики, а в підхожих випадках – корекції та послуги, покликані звести до мінімуму та запобігти подальшому виникненню інвалідності.
3. Відповідно до ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19.11.1992 року, передбачено:
-медична допомога діяльність професійно підготовлених медичних працівників, спрямована на профілактику, діагностику, лікування та реабілітацію у зв'язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами.
4. Відповідно до Конституції України, стаття 3 передбачає -
- Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
стаття 49 передбачає -
- Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування.
5. Відповідно до ЗУ «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 року.
Стаття 6. Право на життя та охорону здоров’я Держава гарантує дитині право на охорону здоров’я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров’я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.
З огляду на вищезазначене,
ВИМАГАЄМО:
1. скасувати своє рішення – ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02.06.2020р. щодо визнання переможцем учасника ТОВ Дельта Медікел та відхилити тендерну пропозицію ТОВ Дельта Медікел, як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами, або до суду, на підставі ч.20 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА Володимирець (оскарження переможця).docx 03.06.2020 22:01
Дата подачі:
03.06.2020 22:01
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу про скасування рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Дельта Медікел» повідомляємо, що відповідно до пункту 6 Інша інформація Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів «У разі подачі аналогу/еквіваленту пропозиція розглядається замовником та приймається рішення чи відповідає такий аналог/еквівалент потребі замовника. Якщо замовник приймає рішення, що не відповідає, пропозиція відхиляється.». З наведеного виходить, що замовник має право розглянути пропозицію учасника у разі подачі аналогу/еквіваленту на відповідність його вимогам. Безумовно, таке рішення уповноважена особа замовника не в змозі прийняти без консультацій зі спеціалістом з відповідною медичною освітою, тобто лікуючим лікарем пацієнта, якому призначається закуповуваний товар. Так, згідно з консультацією лікуючого лікаря-генетика товар Comida- PKU B/ Коміда ФКУ В відповідає вимогам до призначеного продукту для пацієнта. Наведене також підтверджується даними з раніше оголошеної закупівлі UA-2020-04-14-001422-a, яку, на жаль, довелося відмінити. У наведеній закупівлі замовнику було задано запитання чи підійде аналог Комида В, на яке було надано ствердну відповідь. Перевірити цю інформацію можна на сайті уповноваженого органу за ідентифікатором закупівлі, вказаним вище, або ж за зображенням екрану, доданим до цієї відповіді. Таким чином, уповноваженою особою замовника правомірно та з дотриманням прав пацієнта і вимог законодавства про охорону здоров’я визнано переможцем ТОВ «Дельта Медікел».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
неправомірна дискваліфікація
Номер:
d377b7bc8c5c4b459b085d97efc4fbdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-000757-a.b1
Назва:
неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас із вимогою скасувати своє рішення – ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 28.05.2020р. (надалі – Протокол) щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777» із наступних підстав:
1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Продукти дитячого харчування Р-Ама», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15881000-7 Гомогенізовані продукти харчування - Товариства з обмеженою відповідальністю «Б-777» відповідно до вимог п. 1 ч, 13 ст, 14 Закону у зв’язку з тим, що відповідно до поданого учасником Сертифікату аналізу на продукт Р-АМ2 термін закінчення строку передбачений до 04 липня 2020 року, з чого виходить висновок, що й термін придатності предмета закупівлі, що пропонується обмежується таким самим строком. Одночасно, проаналізувавши документ «маркування Р-АМ.Ф-АМ2.р, було встановлено, що термін придатності повинен становити 24 місяці з дати виробництва. Оскільки цей продукт закуповується тільки для однієї дитини з розрахунку на рік, тому спожити 25 банок спецхарчування у межах строку придатності продукції, на яку поширюється наданий Сертифікат аналізу, видається неможливим (в Сертифікаті аналізу зазначено, що його дія стосується лише отриманих зразків, які пройшли перевірку). Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «Б-777» є такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Ознайомившись із Протоколом, повідомляємо Вас про нижченаведене.
Сертифікат аналізу – це товаросупроводжувальний документ, що підтверджує відповідність товару показникам якості, технічним характеристикам, вимогам безпеки для життя й здоров'я людей, природної навколишнього середовища, передбаченим умовами договору; звичайно видається підприємством-виробником або експортером. При імпорті товарів, митниця розглядає сертифікат аналізу (якості) як довідковий документ, що дає інформацію про якісні й кількісні характеристики імпортованого товару. Сертифікат аналізу видається виробником на кожну партію імпортного товару, що поставляється транспортом за одним актом приймання-передачі протягом строку, необхідного для переміщення цього товару в обсязі, зазначеному в акті.
Згідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Крім того, в ОГОЛОШЕННІ про проведення закупівлі через систему електронних торгів, Вами не вказано до якої дати повинен бути дійсний Сертифікату аналізу.
Тому, надання Сертифікату аналізу на продукт Р-АМ2 термін дії якого до 04 липня 2020 року, не є таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Оскільки він дійсний на кінцеву дату подання тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Б-777».
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО, скасувати своє рішення – ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 28.05.2020р. (надалі – Протокол) щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Б-777».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами, або до суду, на підставі ч.20 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 16:11
Вирішення:
Цим, повідомляємо що відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Продукти дитячого харчування Р-Ама», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15881000-7 Гомогенізовані продукти харчування - Товариства з обмеженою відповідальністю «Б-777» відповідно до вимог п. 1 ч, 13 ст, 14 Закону ми були змушені з метою запобігання розтрати бюджетних коштів у зв’язку з тим, що відповідно отриманої від Вас усної інформації, в процесі телефонної розмови з представником, кінцевий строк придатності залишків продукту Р-АМ2 передбачений до 25 січня 2021 року. Вказаний строк придатності є недостатнім для споживання продукту пацієнтом Замовника, оскільки вказана кількість розрахована виходячи з річної потреби та кількості одного пацієнта. На підтвердження вказаного зазначаємо, що минулого року остання поставка закупленого аналогічного товару була здійснена згідно з видатковою накладною 05.08.2019 року, відповідно продуктом пацієнт забезпечений по серпень 2020 року. Цьогоріч закупівля UA-2020-05-06-000757-a продукту дитячого харчування була здійснена з розрахунку забезпечення пацієнта даним товаром з серпня 2020 року по серпень 2021 року. Отже, КНП "Володимирецька ЦРЛ", яка є відповідальною за збереження здоров'я пацієнта, не має права ставити під загрозу його ж здоров'я та повинна вживати всіх належних для цього заходів. При цьому, замовник не має на меті дискримінувати жодного учасника, а виходить лише з інтересів пацієнта.
Таким чином, запропонована Вами продукція не відповідає потребам Замовника, а її закупівля призведе до додаткових витрат, а фактично розтрат, бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено