-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пішохідної доріжки на алеї Небесної Сотні по набережній р. Стрипа (ділянка від вул. Л. Українки до вул Галицької ) в м.Бучач Тернопільської області. (CPV ДК 021:2015– 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Капітальний ремонт пішохідної доріжки на алеї Небесної Сотні по набережній р. Стрипа (ділянка від вул. Л. Українки до вул Галицької ) в м.Бучач Тернопільської області. (CPV ДК 021:2015– 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
2 490 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 453.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 453.45 UAH
Період оскарження:
06.05.2020 11:23 - 21.05.2020 00:00
Скарга
Скасована
Оскарження рішення тендерного комітету про обрання переможця
Номер:
e1141236a2d94faa970484156a75cbac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-001164-b.b3
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету про обрання переможця
Скарга:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Бучацької міської ради оформлене протоколом №14 від 01.06.2020 року, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК ВСЯ УКРАЇНА» та визнано переможцем торгів ТОВ "ЯСТРЕМ".
2. Визнати переможцем торгів по об’єкту «Капітальний ремонт пішохідної доріжки на алеї Небесної Сотні по набережній р. Стрипа (ділянка від вул. Л. Українки до вул.. Галицької) в м.Бучач Тернопільської області. (CPV ДК 021:2015– 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» - ТОВ «БК ВСЯ УКРАЇНА», як учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну ціну за виконання вищевказаних робіт.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №14 від 01.06.2020.pdf 11.06.2020 11:36
- Скарга.pdf 11.06.2020 11:36
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо виправлення невідповідностей
Номер:
77b59b0fc6ec47069b1d07aea9394e54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-001164-b.b2
Назва:
Щодо виправлення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику, відверто здивовані Вашою реакцією на нашу вимогу, та наголошуємо, що п.9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель.
Таким чином, просимо дозвоилити уточнення нашої тендерної пропозиції, шляхом дозавантаження необхідного документу, який стосується ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Також наголошуємо, що відповідно до роз'яснень на даних в системі PROZORRO ІНФОБОКС: Замовник розглядає тендерну пропозицію Постачальника та виявляє невідповідність в тендерній пропозиції.
Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, очікуємо на Вашу відповідь і розраховуємо на дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з Вашої сторони.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 15:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах , що ПОДАНІ ним у своїй тендерній пропозиції. Отже, виправлення невідповідності в інформації або документах допускаються в інформації чи документах, які були подані в тендерній пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо виправлення невідповідностей
Номер:
323b68d8bc45431a9626aedb3bfd1306
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-06-001164-b.b1
Назва:
Щодо виправлення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що відповідно до внесених змін у Закон України "Про публічні закупівлі", що набули чинності 19 квітня 2020 року, передбачено можливість виправлення невідповідностей учасником закупівлі, а саме п.9 ст. 26 передбачає - Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Дана вимога законодавства також передбачена у Вашій тендерній документації, у п.8 Розділу 3.
Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо надати можливість учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю "Будівельному підприємству "Будкомфорт" виправити виявлену невідповідність шляхом дозавантаження на електронний майданчик документу, а саме договору оренди техніки, керуючись даним нам правом відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2020 21:56
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до внесених змін у Закон України «Про публічні закупівлі», що набули чинності з 19 квітня 2020 року, передбачено можливість виправлення невідповідностей учасником закупівлі, а саме п.9 ст. 26 передбачає - Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель.
В останньому абзаці сказано «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ...». Також абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 говорить, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Мова йде про документи та інформацію які/ яку було ПОДАНО, мова не йде про те, що в повідомленні можна вимагати дозавантаження не наданих документів.
Статус вимоги:
Відхилено