-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Шевченківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради, Одеської області по вул. 8 березня, будинок 3 в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області». Корегування.
Завершена
12 397 454.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 987.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 987.27 UAH
Період оскарження:
05.05.2020 16:34 - 25.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
56efe8561bd94808a4005cafaecbdd65
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003572-b.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 15.06.2020 17:59
- рішення від 18.06.2020 № 12047+лист Замовнику.pdf 18.06.2020 18:35
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15 червня 2020 № UA-2020-05-05-003572-b.a4 .pdf 23.06.2020 22:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 №12548 .pdf 25.06.2020 17:01
- рішення від 24.06.2020 №12548 .pdf 01.07.2020 00:18
- Запит UA-2020-05-05-003572-b.docx 22.06.2020 08:47
- SCAN0010.PDF 23.06.2020 15:07
- пояснення_на_скаргу_школа_Шевченко 987.docx 23.06.2020 15:07
- Звіт про виконання рішення АМКУ Школа.pdf 03.07.2020 14:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.06.2020 20:10
Дата розгляду скарги:
23.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2020 18:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2020 00:18
Дата виконання рішення Замовником:
03.07.2020 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації звітує про виконання рішення АМКУ №12548-р/пк-пз від 24.06.2020 року
Вимога
Є відповідь
1-ДФ належить іншої компанії
Номер:
c6045d561af8413eacb81c2234dabe74
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003572-b.c3
Назва:
1-ДФ належить іншої компанії
Вимога:
надана копія звіту 1-ДФ належить іншої компанії, ТОВ «Інтер Норм» , що не відповідає Тендерному завданню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2020 12:03
Вирішення:
відповідно до вимог тендерної документації копія звіту 1-ДФ надається на підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до положень цього закону та вимог тендерної документації відповідність кваліфікаційним критеріям може підтверджуватись як безпосередньо учасником, так і залученим субпідрядником. Компанія ТОВ "Інтер-Норм" залучена учасником як субпідрядна, що підтверджується відповідною довідкою, тому надання копії звіту 1-ДФ цієї компанії відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Вимоги Замовника
Номер:
bdb009fac23e4dcfbf9f91955d3bcbe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003572-b.a2
Назва:
Вимоги Замовника
Скарга:
Шановний замовнику!
Вивчивши Вашу затверджену тендерну документацію (зміни до тендерної документації) встановлено низку дискримінаційних вимог до учасників та невідповідність її Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка діє з 19 квітня 2020 року). Нижче наводимо обґрунтування та аргументи, якими ми як потенційний учасник керувався:
1. Щодо працівників: Вами встановлена вимога у наявності робітників у кількості 50 осіб. Перш за все просимо Вас надати документальне підтвердження, яким Ви керувалися під час встановлення даної вимоги (наприклад – розрахунок чи додаток до експертного звіту, або лис від проектної організації). Крім того, яка професія/спеціальність повинна бути працівників: чи влаштує Вас 4 бухгалтера + 15 менеджерів з продажу а розвитку підприємства + 1 виконроб + 5 водіїв + 1 директор + 1 головний бухгалтер + 4 газоелектрозварника. Загальна кількість даних працівників буде відповідати Вашій вимозі. Чи за даних підстав тендерна пропозиція буде відхилена уповноваженою особою Замовника?
2. Вами вимагається те, що учасник повинен здійснити розрахунки в програмному комплексі АВК. Інформуємо, що на сьогоднішній день існує інші програмні комплекси, які здійснюють розрахунки та взаємодіють з програмним комплексом АВК. Таким чином Ви спонукаєте учасника на здійснення додаткових фінансових витрат стосовно закупівлі іншого програмного комплексу такого як АВК. Вам потрібно внести зміни в цій частині з метою приведення її у відповідність. Наголошуємо, що встановлення дискримінаційних вимог до учасників карається штрафом згідно статті 164-14 КУАПа. У разі ігнорування даної вимоги вимушені будемо звернутися до державної аудиторської служби (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи)
3. Просимо Вас зазначити до якого класу наслідків (відповідальності) належить даний об’єкт?
4. Згідно Вашого технічного завдання зазначені роботи як близкавкозахист, який підлягає ліцензуванню. Просимо Вас повідомити чи потрібно учаснику в складі його тендерної пропозиції надати ліцензію щодо даного виду робіт. Ми розуміємо, що ліцензія в будівництві не передбачає цього.
5. Просимо Вас повідомити чому у додатку №8 до тендерної документації Вами наведені підстави для внесення змін до істотних умов договору з посиланням на норму статті 36 Закону, який втратив чинність?
6. Вами встановлена вимога щодо наявності матеріально – технічної бази, зокрема у наявності автокрану та навантажувача. Просимо Вас конкретизувати масу даних транспортних засобів шляхом внесення змін до тендерної документації.
7. Щодо досвіду у виконанні аналогічного договору. Інформуємо, що на сьогоднішній день нами виконано капітальний ремонт приватної школи. Таким чином Вами встановлено дискримінаційні вимоги. Наголошуємо, що встановлення дискримінаційних вимог до учасників карається штрафом згідно статті 164-14 КУАПа. У разі ігнорування даної вимоги вимушені будемо звернутися до державної аудиторської служби (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи).
8. Звертаємо Вашу увагу на те, що на сьогоднішній день пунктом 11 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діє з 19.04.2020) в оголошенні замовник зазначає розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Чому в оприлюдненому оголошенні UA-2020-05-05-003572-b зазначено крок пониження 0,10%. Чи не вбачаєте і в цьому порушення.
Шановна уповноважена особа звертаємося до Вас щодо приведення Вашої тендерної документації у відповідність діючому законодавству та вилучення дискримінаційних вимог. Додатково зазначаємо, що документація містить інші порушення. Дякуємо. Перепрошуємо за надані незручності. Зробимо закупівлі вдалими.
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний замовнику.docx 19.05.2020 21:02
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
25.05.2020 00:01
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
bf84d355f90e4998b05642608a3aea1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003572-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вымога.pdf 08.05.2020 15:16
Дата подачі:
08.05.2020 15:17
Вирішення:
Вимогу ТОВ Строй Імперія задовільнити частково.
А саме, ч.1 вимоги залишити без розгляду. Згідно ч.6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" , переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно у п.2 ч.1 ст.17 Закону України "Про закупівлю" зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедури закупівлі та зобов язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу , яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов язані з корупцією правопорушення. Тому, вимога Замовника, яка зазначена у ч.5 р.ІІІ тендерної документації "надання ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу-ПЕРЕМОЖЦЯ торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні абопов язані з корупцією правопорушеня", є законною, не суперечить вимогам чинного законодавства України та не порушує вимог ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі".
Частини 2,3,4,5 та 7 даної вимоги задовільнити та внести зміни у тендерну документацію.
Частину 6 даної вимоги залишити безрозгляду та залишити без змін, оскільки дана вимога Замовника не порушує вимоги чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Задоволено