-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 за адресою: вул. Київська 3, м. Жмеринка
Завершена
884 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 430.00 UAH
Період оскарження:
05.05.2020 16:05 - 17.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо необ'єтивного і упередженого визначення Замовника переможця процедури
Номер:
58b396894a654a52bf14e0051350cf48
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003329-b.c4
Назва:
Щодо необ'єтивного і упередженого визначення Замовника переможця процедури
Скарга:
СКАРГА
05.05.2020 Управління освіти Жмеринської міської ради (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2020-05-05-003329-b про проведення процедури закупівлі – Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 за адресою: вул. Київська 3, м. Жмеринка (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( UA-2020-05-05-003329-b).
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено до 00:00 год. 21.05.2020. Початок аукціону – 11:06 год. 21.05.2020.
У вказаній процедурі закупівлі приймали участь наступні Учасники:
1. Приватне підприємство «ПЕГАЗ» (код ЄДРПОУ 30005626);
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія будівельних технологій" (код ЄДРПОУ 36243786).
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "БЦ ЕЛЕКТРОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 37865890);
4. Приватне підприємство "ВОК-ПЛЮС"(код ЄДРПОУ 37261827);
5. Фірма "Сфера"-приватне багатопрофільне мале підприємство (код ЄДРПОУ 13302754);
6. Комунальне підприємство "Вінницький обласний молодіжний центр праці" (код ЄДРПОУ 34886970);
7. Фізична особа-підприємець Кузнєцова Олена Сергіївна (ІПН 2839901841)
8. ТОВ Тріумф-СП (код ЄДРПОУ 43577730);
02.06.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення Замовника, яке оформлено протоколом Б/Н засідання тендерного комітету Управління освіти Жмеринської міської ради (надалі – Протокол Б/Н від 02.06.2020), відповідно до якого Учасника Приватне підприємство "ВОК-ПЛЮС" визнано переможцем процедури закупівлі.
08.06.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Учасником Комунальне підприємство "Вінницький обласний молодіжний центр праці" оприлюднено вимогу "Щодо невідповідності ТП Учасника умовам і вимогам ТД Замовника" (UA-2020-05-05-003329-b.b3 (Додаток 1), на яку Замовником була надана поверхнева і не повна відповідь, а сама вимога відхилена як недійсна (Додаток 2).
Отже рішення Замовника, яке оформлено протоколом № Б/Н засідання тендерного комітету Управління освіти Жмеринської міської ради, залишилось не змінним
Вважаємо вказане рішення Замовника необгрунтованим, упередженим, таким що не відповідає дійсності та суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" з наступних підстав.
1. Відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника» Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, залучення субпідрядника не передбачено для закупівлі даних послуг.
Водночас, Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» надав у складі тендерної пропозиції файл «Довідка про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» (Довідку № 5 від 19.05.2020). у якій зазначається, що ПП «ВОК ПЛЮС» використовує екскаватори одноковшеві - 2 шт (відповідно до договору № 2 від 10.01.2020 про надання послуг з Гусаком В.І.), загальний вантажний самоскид - 1 шт (відповідно до договору № 1 від 09.01.2020 про надання послуг з Шевченком П.Ю.), автокран до 10 Т-С (відповідно до договору № 3 від 13.01.2020 про надання послуг з Оленичем В.І.) тощо.
Надання послуг в сенсі виконання робіт з поточного ремонту, а також визначених у відповідних договорах про надання послуг №№ 1, 2, 3 є залученням субпідрядної організації чи субпідрядника, який не повинен бути залучений відповідно до умов тендерної документації Замовника.
Варто також зазначити, що файл «Довідка про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» завантажений в систему електронних торгів 18.05.2020 року, у той час як сам фай містить відомості про те що документ вих № 5 датований 19.05.2020 року, що само по собі викликає сумнів у його достовірності.
Крім того, датовані 19.05.2020, а завантажені 18.05.2020 наступні файли, що містить само по собі ознаки недостовірності:
«Довідка про виконання Аналогічних договорів.pdf»;
«Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf»;
«Календарний графік виконання робіт.pdf»;
«Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок.pdf»;
«Локальний кошторис.pdf»;
«Підсумкова Відомість ресурсів.pdf»
В свою чергу Замовником надана відповідь: «Щодо договорів про надання послуг чинним законодавством не передбачений контроль з боку замовника за процесом надання йому послуги виконавцем, хоча він і є можливим за наявності згоди сторін, вираженої в конкретних умовах договору; - юридичним завершенням договору підряду є підписання сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт, і ця процедура, на відміну від договору про надання послуг, також врегульована чинним законодавством.»
Однак відповідно до проекту договору у вказаній процедурі закупівлі:
5.6. Підрядник має право, виключно за погодженням із Замовником, залучати до виконання Робіт субпідрядників без збільшення Договірної ціни, погіршення якості та подовження строків виконання Робіт, залишаючись відповідальним перед Замовником у повному обсязі за результати виконаних Робіт.
5.6.1. Субпідрядники, що залучаються Підрядником (за погодженням із Замовником) до виконання Робіт, повинні відповідати вимогам, встановленим до Підрядника у межах, необхідних для надання відповідних робіт/послуг.
5.6.2. Погодження залучення субпідрядників Замовником здійснюється на основі письмової інформації Підрядника, яка надається Замовнику за 10 (десять) календарних днів до початку виконання субпідрядником робіт/послуг.
Крім того, Замовник у відповіді на вимогу відокремлює договори про надання послуг від договорів про виконання робіт (договорів підряду), зазначаючи що результат роботи підрядника виражається в тій чи іншій матеріальній формі. Основним результатом при надання послуг є результат нематеріального характеру, який не втілюється у жодну з матеріальних форм. Однак, відповідно до договорів про надання послуг на залучення будівельної техніки результатом є матеріальна форма - виконання будівельних робіт і будівництво об’єкту.
Саме визначення договору про надання послуг не передбачене Цивільним кодексом України, однак відповідно до поняття «аналогія закону», «аналогія права», визначених ст. 8 Цивільного кодексу України договір надання послуг в будівництві тотожній договору підряду
Але фактично Замовник підмінює поняття. Оскільки відповідно до ст. 837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Більш того, відповідно до ст. 875 ЦК України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Саме виконання послуг будівельними машинами і є виконання будівельних робіт екскаватором одноковшевим (земляні роботи), загальним вантажним самоскидом (перевезення будівельного сміття) та автокраном до 10 Т-С тощо (вантажно підйомні роботи).
Замовник також у відповіді на вимогу зазначає, що вказана в довідці спец.техніка – не вважається Обов’язковою для використання учасником під час надання послуги з Поточного ремонту внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 за адресою: вул. Київська 3, м. Жмеринка. Однак відповідно до файлів «Локальний кошторис. pdf» та «Підсумкова Відомість ресурсів.pdf», які Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» подав у складі тендерної пропозиції, для виконання будівельних робіт вказаний Учасник планує використовувати, наступне відсутнє у нього власне обладнання та будівельну техніку, яка є у «надавачів послуг» і вартість якої визначена в локальному кошторисі:
1. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т (арк. 3, 21)
2. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т (арк.6)
Крім того Замовник щодо твердження вимоги про завантаження Учасником ПП «ВОК ПЛЮС» 18.05.2020 документів датованих 19.05.2020 зазначив, що розбіжність в даті реєстрації документу відносно дати подання не впливає на зміст тендерної пропозиції. При цьому Замовник упустив що фактично Учасник в документації посвідчив відомості і подію які ще фактично не настали, а тому не мав права так вчиняти, оскільки в сенсі Закону України «Про публічні закупівлі» це не є формальною помилкою, а фактично є службовим підробленням – кримінально караним діянням, відповідальність за яке передбачена ст. 366 КК України.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
2. Крім того, у файлі «Локальний кошторис. pdf» та «Підсумкова Відомість ресурсів.pdf», які Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» подав у складі тендерної пропозиції зазначено, що для виконання будівельних робіт вказаний Учасник планує використовувати, наступне обладнання та будівельну техніку, вартість якої визначена в локальному кошторисі:
3. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т (арк. 3, 21)
4. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т (арк.6)
5. Вібратори поверхневі (арк.6)
6. Пилка дискова електрична (арк. 7),
7. Дрилі електричні (арк. 7),
8. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т (арк.8)
9. Фарборозпилювачі ручні (арк.12, 16, 20, 23) тощо.
Однак, у файлі «Довідка про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» серед обладнання (ПП «ВОК ПЛЮС» «ВОК ЛЮКС» відсутні пилка дискова електрична, вібратори поверхневі та фарборозпилювач, які Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» зазначив, як обладнання необхідне для проведення будівельних робіт і розрахував вартість використання такого обладнання та витратних матеріалів для нього.
В свою чергу Замовник у відповіді на вимогу зазначив щов тендерній пропозиції Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» є допис: «В разі потреби для виконання робіт буде заучено додаткове обладнання». Однак вказаний допис і означає, що на теперішній час у такого Учасника не має такого обладнання (матеріально-технічної бази) для виконання вказаних робіт і воно буде залучатись, що в свою чергу створює ризик не залучення обладнання і результат невиконання або не вчасного виконання предмету закупівлі. А це в свою чергу прямо протирічить основними засадам Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» завантажив файл «Договори ЦПХ - працівники, залучені за робочими професіями.pdf». відповідно до вказаних у файлі договорів ПП «ВОК ПЛЮС» уклало 04.05.2020 цивільно-правові договори з:
1. Шадеєм М.М. (термін дії договору№ 4 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
2. Горбанєм В.С. (термін дії договору№ 5 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
3. Десною А.С. (термін дії договору№ 6 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
4. Бесарабом А.В. (термін дії договору№ 7 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
5. Білостенєм Є.Ю. (термін дії договору№ 8 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
6. Романовичем Д.В. (термін дії договору№ 9 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
7. Прокопчуком С.В. (термін дії договору№ 10 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
8. Батаєвим О.М. (термін дії договору№ 11 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
9. Коряком В.М. (термін дії договору№ 12 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
Водночас перевіркою документації Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» у процедурі закупівлі (UA-2020-04-06-001961-b) оголошеної цим самим Замовником, у складі тендерної пропозиції Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» надав файл «ЦПД - працівники, залучені за робочими професіями.pdf» (дата завантаження 21.04.2020 о 13:53 год) відповідно до якого ПП «ВОК ПЛЮС» уклало 01.04.2020-02.04.2020! цивільно-правові договори з:
1. Шадеєм М.М. (термін дії договору№ 4 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
2. Горбанєм В.С. (термін дії договору№ 5 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
3. Десною А.С. (термін дії договору№ 6 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
4. Бесарабом А.В. (термін дії договору№ 7 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
5. Білостенєм Є.Ю. (термін дії договору№ 8 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
6. Романовичем Д.В. (термін дії договору№ 9 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
7. Прокопчук ом С.В. (термін дії договору№ 10 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
8. Батаєвим О.М. (термін дії договору№ 11 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
9. Коряком В.М. (термін дії договору№ 12 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
Отже як бачимо, Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» надав у складі тендерної пропозиції документи, які мають однакову нумерацію, предмет договору а також сторону договору, однак які відрізняються тільки датою укладання. Таким чином з кожним із перелічених вище осіб ПП «ВОК ПЛЮС» фактично уклало два договори на виконання одних тих самих робіт, які на теперішній момент діють одночасно. При чому, що потреби укладати такі договори повторно не має, оскільки вони були укладені на тривалий термін, у т.ч. який охоплює і виконання робіт у вказаній закупівлі.
Вищевказане викликає сумнів у достовірності завантажених Учасником даних. Крім того, вказані дії містять ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст. 358 КК України та ч.4 ст. 358 КК України. Вказана інформація є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі
Відповідно до п.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
В свою чергу Замовник у відповіді на вимогу зазначив, що «Відповідно до Частини 2 Розділу 5 - Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Відтак, при наявності порушення трудового законодавства Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» самостійно несе відповідальність за дії вчинені в результаті своєї господарської діяльності. ЗАМОВНИК відповідно до тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі» не уповноважений та не зобов’язаний перевіряти трудові відносини учасника».
Таке твердження можна розцінювати як пряме нехтування вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до ч.2 п.15 ст. 29 вказаного Закону. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Наявність укладених трудових договорів чи цивільно-правових договорів з особами перевіряється через можливості Пенсійного фонду України та Державної податкової служби України.
Наявність укладених трудових відносин учасника є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, оскільки вона вказує на підтвердження у Учасника критерію передбаченого ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. З урахуванням вищевикладеного, ТП Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Жмеринка ЗОШ 4.pdf 12.06.2020 12:20
- Вимога Жмеринка ЗОШ 4.docx 12.06.2020 12:20
- Відповідь на вимогу.docx 12.06.2020 12:20
- Договори ЦПХ - працівники, залучені за робочими професіями квітень 2020.pdf 12.06.2020 12:20
- Протокол рішення відхилення.pdf 12.06.2020 12:20
- Доповнення до скарги.pdf 12.06.2020 14:42
- Скарга АМКУ Жмеринка ЗОШ 4.docx 12.06.2020 14:49
- Скарга АМКУ Жмеринка ЗОШ 4 доповнення.docx 12.06.2020 14:49
- Скарга АМКУ Жмеринка ЗОШ 4 доповнення2.docx 17.06.2020 13:52
- відповідь на додаток до скарги.doc 16.06.2020 12:57
- Антимонопольному.docx 18.06.2020 18:09
- Пояснення по суті Скарги.pdf 18.06.2020 18:09
- Рішення від 16.06.2020 № 11850 + лист Замовнику .pdf 17.06.2020 11:28
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-05-003329-b.c4.pdf 23.06.2020 22:33
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-05-003329-b.c4.pdf 25.06.2020 01:40
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-05-003329-b.c4.pdf 26.06.2020 12:07
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-05-003329-b.c4.pdf 02.07.2020 12:03
- Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-05-003329-b.c4.pdf 06.07.2020 22:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2020 № 13228.pdf 08.07.2020 18:34
- рішення від 07.07.2020 № 13228.pdf 10.07.2020 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2020 14:32
Дата розгляду скарги:
23.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2020 11:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.07.2020 20:47
Вимога
Є відповідь
Щодо невідповідності ТП Учасника умовам і вимогам ТД Замовника
Номер:
df19387946e54a8d9dad293a36d53deb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003329-b.b3
Назва:
Щодо невідповідності ТП Учасника умовам і вимогам ТД Замовника
Вимога:
ВИМОГА
Розглянувши пропозицію Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» у процедурі закупівлі Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 за адресою: вул. Київська 3, м. Жмеринка (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( UA-2020-05-05-003329-b), нами виявлено упереджене і необ’єктивне ставлення тендерного комітету Замовника до вказаного Учасника, що виразилось неправомірному визнанні вказаного Учасника переможцем.
1.Зокрема, відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника» Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, залучення субпідрядника не передбачено для закупівлі даних послуг.
Водночас, Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» надав у складі тендерної пропозиції файл «Довідка про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» (Довідку № 5 від 19.05.2020). у якій зазначається, що ПП «ВОК ПЛЮС» використовує екскаватори одноковшеві - 2 шт (відповідно до договору № 2 від 10.01.2020 про надання послуг з Гусаком В.І.), загальний вантажний самоскид - 1 шт (відповідно до договору № 1 від 09.01.2020 про надання послуг з Шевченком П.Ю.), автокран до 10 Т-С (відповідно до договору № 3 від 13.01.2020 про надання послуг з Оленичем В.І.) тощо.
Надання послуг в сенсі виконання робіт з поточного ремонту, а також визначених у відповідних договорах про надання послуг №№ 1, 2, 3 є залученням субпідрядної організації чи субпідрядника, який не повинен бути залучений відповідно до умов тендерної документації Замовника.
Варто також зазначити, що файл «Довідка про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» завантажений в систему електронних торгів 18.05.2020 року, у той час як сам фай містить відомості про те що документ вих № 5 датований 19.05.2020 року, що само по собі викликає сумнів у його достовірності.
Крім того, датовані 19.05.2020, а завантажені 18.05.2020 наступні файли, що містить само по собі ознаки недостовірності:
«Довідка про виконання Аналогічних договорів.pdf»;
«Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf»;
«Календарний графік виконання робіт.pdf»;
«Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок.pdf»;
«Локальний кошторис.pdf»;
«Підсумкова Відомість ресурсів.pdf»
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
2. Крім того, у файлі «Локальний кошторис. pdf» та «Підсумкова Відомість ресурсів.pdf», які Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» подав у складі тендерної пропозиції зазначено, що для виконання будівельних робіт вказаний Учасник планує використовувати, наступне обладнання та будівельну техніку, вартість якої визначена в локальному кошторисі:
1. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т (арк. 3, 21)
2. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т (арк.6)
3. Вібратори поверхневі (арк.6)
4. Пилка дискова електрична (арк. 7),
5. Дрилі електричні (арк. 7),
6. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т (арк.8)
7. Фарборозпилювачі ручні (арк.12, 16, 20, 23) тощо.
Однак, у файлі «Довідка про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» серед обладнання (ПП «ВОК ПЛЮС» «ВОК ЛЮКС» відсутні пилка дискова електрична, вібратори поверхневі та фарборозпилювач, які Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» зазначив, як обладнання необхідне для проведення будівельних робіт і розрахував вартість використання такого обладнання та витратних матеріалів для нього.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» завантажив файл «Договори ЦПХ - працівники, залучені за робочими професіями.pdf». відповідно до вказаних у файлі договорів ПП «ВОК ПЛЮС» уклало 04.05.2020 цивільно-правові договори з:
1. Шадеєм М.М. (термін дії договору№ 4 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
2. Горбанєм В.С. (термін дії договору№ 5 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
3. Десною А.С. (термін дії договору№ 6 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
4. Бесарабом А.В. (термін дії договору№ 7 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
5. Білостенєм Є.Ю. (термін дії договору№ 8 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
6. Романовичем Д.В. (термін дії договору№ 9 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
7. Прокопчуком С.В. (термін дії договору№ 10 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
8. Батаєвим О.М. (термін дії договору№ 11 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
9. Коряком В.М. (термін дії договору№ 12 з 04.05.2020 до 31.12.2020 включно)
Водночас перевіркою документації Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» у процедурі закупівлі (UA-2020-04-06-001961-b) оголошеної цим самим Замовником, у складі тендерної пропозиції Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» надав файл «ЦПД - працівники, залучені за робочими професіями.pdf» (дата завантаження 21.04.2020 о 13:53 год) відповідно до якого ПП «ВОК ПЛЮС» уклало 01.04.2020-02.04.2020! цивільно-правові договори з:
1. Шадеєм М.М. (термін дії договору№ 4 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
2. Горбанєм В.С. (термін дії договору№ 5 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
3. Десною А.С. (термін дії договору№ 6 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
4. Бесарабом А.В. (термін дії договору№ 7 з 01.04.2020 до 31.12.2020 включно)
5. Білостенєм Є.Ю. (термін дії договору№ 8 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
6. Романовичем Д.В. (термін дії договору№ 9 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
7. Прокопчук ом С.В. (термін дії договору№ 10 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
8. Батаєвим О.М. (термін дії договору№ 11 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
9. Коряком В.М. (термін дії договору№ 12 з 02.04.2020 до 31.12.2020 включно)
Отже як бачимо, Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» надав у складі тендерної пропозиції документи, які мають однакову нумерацію, предмет договору а також сторону договору, однак які відрізняються тільки датою укладання. Таким чином з кожним із перелічених вище осіб ПП «ВОК ПЛЮС» фактично уклало два договори на виконання одних тих самих робіт, які на теперішній момент діють одночасно. При чому, що потреби укладати такі договори повторно не має, оскільки вони були укладені на тривалий термін, у т.ч. який охоплює і виконання робіт у вказаній закупівлі.
Вищевказане викликає сумнів у достовірності завантажених Учасником даних. Крім того, вказані дії містять ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст. 358 КК України та ч.4 ст. 358 КК України. Вказана інформація є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі
Відповідно до п.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
4. Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
В свою чергу, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будів¬ництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення (далі - будівництво) будинків, буді¬вель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єкти будівництва).
Додаткові вимоги до організації виробництва при будівництві об'єктів, що мають галузеву специфіку, можуть встановлюватися галузевими будівельними нормами та нормативними документами.
Відповідно до Додатку Л ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» затверджена форма Л.1 Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, який повинен мати наступну форму:
Найменування робіт Обсяг робіт Затрати праці, люд/дн Тривалість робіт. дн Кількість змін Склад бригади Чисельність працюючих у зміні Роки, квартали, місяці
Одиниця вимірювання кількість
1 2 3 4 5 6 7 8 9
В свою чергу, Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав файл «Календарний графік виконання робіт. pdf», який не відповідає ДБН А.3.1-5:2016 та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
5. Крім того, відповідно до п. 5 «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Замовника,:
У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасник надає в складі пропозиції письмову гарантію щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» на виконання вказаного пункту Тендерної документації Замовника не надав письмову гарантію щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині.
На підставі вищевикладеного, вважаючи що є неодноразові підстави відхилити тендерну пропозицію Учасника, а також те що строк їх усунення сплинув,
ВИМАГАЄМО:
скасувати протокол б/н Управління освіти Жмеринської міської ради від 02.06.2020 року про визнання Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» переможцем закупівлі «Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 за адресою: вул. Київська 3, м. Жмеринка (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) ( UA-2020-05-05-003329-b);
дискваліфікувати тендерну пропозицію Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» як таку що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника;
скасувати повідомлення про намір укласти договір з ПП «ВОК ПЛЮС».
Повідомляємо, що залишаємо за собою право оскарження рішення Уповноваженої особи управління освіти Жмеринської міської ради до АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Жмеринка ЗОШ 4.docx 08.06.2020 07:40
- Договори ЦПХ - працівники, залучені за робочими професіями квітень 2020.pdf 08.06.2020 07:40
- Відповідь на вимогу Зош№4.pdf 11.06.2020 15:25
Дата подачі:
08.06.2020 07:40
Вирішення:
У К Р А Ї Н А
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Управління освіти
23100, м. Жмеринка, вул. Київська, 1а, тел.+380 (4332)2 –14 –68, факс + 380 (4332)2–27 – 62
Шановний учаснику, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА детально розглянувши Вашу вимогу (UA-2020-05-05-003329-b.b3)щодо скасування протоколу б/н Управління освіти Жмеринської міської ради від 02.06.2020 року про визнання Учасника ПП «ВОК ПЛЮС» переможцем закупівлі «Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 та дискваліфікувати тендерну пропозицію Учасника ПП «ВОК ПЛЮС», повідомляємо:
1. Шановний учаснику, Згідно із ст.837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Відповідно до ч.1 ст.901 ЦК України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності.
Відокремлення договорів про надання послуг від договорів про виконання робіт (договорів підряду) можливо здійснити за наступними критеріями:
- предмет договору підряду є завжди індивідуалізованим, тобто являє собою упредметнений (матеріалізований) результат зусиль (робіт) підрядника. Результат роботи підрядника виражається в тій чи іншій матеріальній формі. Основним результатом при надання послуг є результат нематеріального характеру, який не втілюється у жодну з матеріальних форм, однак, попри відсутність матеріальної форми, має економічну цінність та корисний ефект для замовника такої послуги;
- виконуючи взяту на себе роботу за договором підряду, підрядник зберігає певну самостійність, яка виражається в тому, що він сам організовує свою роботу, визначає способи її виконання, черговість виконання окремих операцій. Щодо договорів про надання послуг чинним законодавством не передбачений контроль з боку замовника за процесом надання йому послуги виконавцем, хоча він і є можливим за наявності згоди сторін, вираженої в конкретних умовах договору;
- юридичним завершенням договору підряду є підписання сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт, і ця процедура, на відміну від договору про надання послуг, також врегульована чинним законодавством.
Таким чином, основний критерій відмінності роботи від послуги, на який найчастіше звертається увага при розгляді господарських справ(встановлення дійсних правовідносин між сторонами спору) - майновий результат роботи і відсутність такого у послуги.
Тобто, наявність у Довідці про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази.pdf» (Довідку № 5 від 19.05.2020)., відомостей про можливість залучення вантажного автотранспорту за відповідними договорами про надання послуг (зокрема – асвальтоукладача АВG, катка дорожнього, екскаватора одноковшевого, загального вантажного самоскиду, автокрану), не свідчить про факт залучення СУБПІДРЯДНИКІВ для виконання робіт. Оскільки договори про надання послуг не є тотожним договорам про залучення субпідрядників для виконання робіт.
Під час розгляду довідки про наявність-матеріально технічної бази учасника ЗАМОВНИКОМ враховано наявність обладнання необхідного для надання послуг (виконання робіт), що є предметом САМЕ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ – ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ. Отже, вказана в довідці спец.техніка – не вважається Обов’язковою для використання учасником під час надання послуги з Поточного ремонту внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4 за адресою: вул. Київська 3, м. Жмеринка.
Вважаю, не допустимим враховувати, факт залучення субпідрядків лише з підстав наявності договорів про надання послуг № 2 від 10.01.2020 про надання послуг з Гусаком В.І., договору № 1 від 09.01.2020 про надання послуг з Шевченком П.Ю, договору № 3 від 13.01.2020 про надання послуг з Оленичем В.І.
Варто наголосити, що п. 6 Розділом 5 - тендерною документацією передбачено, що Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів та інформації.
2. Щодо документів, які датовані 19.05.2020 року, з урахуванням кінцевого строку подання тендерних пропозицій у зазначеній закупівлі, повідомляємо, що на веб-порталі встановлено: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій -21 травня 2020 року до 00:00 год. Тому необхідно наголосити, що учасником подано документи до закінчення строку їх подання, За умовами тендерної документації, а саме п.1 Розділу 4 - Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи вище викладене, Звертаємо Вашу увагу, що Учасником дотримано вимогу: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер», тому невідповідність дати реєстрації до дати подання документу тендерної пропозиції, відповідно п.1 Розділу 3 тендерної документації віднесено до формальних. формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням уповноваженої особи не впливають на зміст тендерної пропозиції. Отже розбіжність в даті реєстрації документу відносно дати подання не впливає на зміст тендерної пропозиції.
3. Щодо відсутності пилки дискової електричної, вібратора поверхневого та фарборозпилювача, які Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» не зазначив у Довідці про наявність обладнання та Мат.-Тех. Бази., повідомляєм, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для використання при виконанні робіт №5 міститься Допис: «В разі потреби для виконання робіт буде заучено додаткове обладнання». Тобто, Учасник гарантує наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт.
4. Замовник вимагав надати Довідку (складену учасником в довільній формі) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі. Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» завантажив файл «Договори ЦПХ - працівники, залучені за робочими професіями.pdf». відповідно до вказаних у файлі договорів ПП «ВОК ПЛЮС» уклало 04.05.2020 цивільно-правові договори. Відповідно до Частини 2 Розділу 5 - Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Відтак, при наявності порушення трудового законодавства Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» самостійно несе відповідальність за дії вчинені в результаті своєї господарської діяльності. ЗАМОВНИК відповідно до тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі» не уповноважений та не зобов’язаний перевіряти трудові відносини учасника. Проте, вимогу Замовника в частині документального підтвердження в учасника працівників відповідної кваліфікації Учасником ПП «ВОК ПЛЮС» - Виконано.
5. Щодо форми Календарного графіка виконання робіт на об’єкті будівництва, з дотриманням Додатку Л ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» затверджена форма Л.1, повідомляю, що відповідно до п. 3 Розділу 4 - тендерної документації учасник повинен подати з проектом договору про закупівлю робіт Додаток 2 (Календарний графік виконання робіт). Будь-яких вимог щодо форми Календарного графіку під час подання тендерних пропозицій Замовником не встановлювалось, оскільки Календарний графік буде узгоджено під час підписання договору з урахуванням суми в результаті аукціону проведення процедури закупівлі. Тому, поданий календарний графік без дотримання затвердженої форми під час подання тендерної пропозиції не суперечить вимозі тендерної документації та не слугує підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
6. Учасник ПП «ВОК ПЛЮС» на виконання вказаного пункту Тендерної документації Замовника не надав письмову гарантію щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
За умовами тендерної документації, відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням уповноваженої особи не впливають на зміст тендерної пропозиції. В даному випадку відсутність зазначеної довідки не впливає на зміст тендерної пропозиції, крім того, за умови відсутності зазначеної згоди, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Наголошуємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та за умовами тендерної документації – «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків)». Тому, враховуючи вище викладене ПП «ВОК ПЛЮС» правомірно визначено переможцем закупівлі «Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗОШ І-ІІІ ст. №4.
Уповноважена особа Черемисін С.В
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
8fda9080788c4bdea0694dd6661b04c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003329-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Потрібно зробити зміни в тендерній документації про вимогу надання довідки : Дозвіл управління Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Так як види робіт вказані Замовником не підпадають до робіт підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу..pdf 12.05.2020 14:24
Дата подачі:
08.05.2020 19:54
Вирішення:
Порядок видачі дозволів та декларацій Держпраці регламентується Постановою КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року. Однак 03.03.2020 р. Постановою КМУ № 207 цей порядок було змінено: так, було розширено перелік робіт та обладнання, виконання та експлуатація яких підпадає під декларування, і, як наслідок, було скорочено перелік, що потребує обов’язкової видачі дозволів Держпраці. Так, перелік видів робіт було скорочено до 6 видів, а перелік устаткування (обладнання) – до 4 позицій. Проте, згідно Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) передбачено ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що включає - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Тому, у випадку відсутності Дозволу на Управління Держпраці у Вінницькій області виконувати роботи з підвищеної небезпеки, обов’язково повинно бути надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що включає - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
b656456c59ec46a1929f5da9111fbcb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-003329-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внести зміни в умови тендера
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 07.05.2020 17:02
- Відповідь.pdf 08.05.2020 14:21
Дата подачі:
07.05.2020 17:02
Вирішення:
Задовільненно частково
Статус вимоги:
Задоволено