• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт систем теплоспоживання та водопостачання в межах підготовки будівлі КМАЕЦМ по вул. Жилянській, 88 до опалювального сезону 2016/2017 років.

Закупівля: Поточний ремонт систем теплоспоживання та водопостачання в межах підготовки будівлі КМАЕЦМ по вул. Жилянській, 88 до опалювального сезону 2016/2017 років. Максимальна очікувана вартість товару, роботи чи послуги: 49000,00 (сорок дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Класифікатор ДКПП: 43.22.1 – Монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, вентиляції та кондиціювання повітря; класифікатор CPV: 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення Строк поставки товару, виконання робіт або надання послуг – протягом місяця після визначення переможця. Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг - Замовник проводить розрахунки шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі, що надається Виконавцем. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 5 — ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. В разі виникнення зауважень до виконаних Виконавцем робіт, підписання акта виконаних робіт Замовником відкладається. В такому випадку Сторони складають та підписують двосторонній протокол із зазначенням зауважень та недоліків, які необхідно усунути Виконавцю. Усунення таких зауважень та недоліків не оплачуються Замовником і здійснюється за рахунок Виконавця. Визначення вартості виконання робіт здійснюється на основі Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013; 3а несвоєчасне виконання робіт за цим Договором, Виконавець зобов'язаний сплатити Замовнику пеню, в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несвоєчасно виконаних робіт за кожен день прострочення. Вимоги до кваліфікації учасників: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - статут (у ФОП відсутній); - свідоцтво про державну реєстрацію /виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - свідоцтво про сплату податку (єдиного) або реєстрацію платника податків на додану вартість, у разі, якщо підприємство не є платником податку надати власну довідку. - документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору (у разі якщо договір укладає не директор); - документальне підтвердження права на зайняття даним видом економічної діяльності; - ліцензія на ведення господарської діяльності (за видами робіт). - документи, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме довідка, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт; - документи, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг). - власну довідку з інформацією про раніше укладені та стан виконання договорів аналогічним даній закупівлі (досвід надання послуг аналогічним даній закупівлі не менше трьох років). - довідку у довільній формі, в якій зазначені контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ/ІНН, місцезнаходження/реєстрації, юридичної, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)); - обов’язково (!) перелік контрагентів учасника, які фінансуються з державного або місцевого бюджету (не менше трьох), якими учасник працює більше 3 років та контактні дані осіб, які можуть надати рекомендації (із зазначенням контактних номерів телефону, посад). - обов’язково (!) повний та детальний кошторисний розрахунок вартості закупівлі. Надання неповного комплекту документації є підставою для відхилення кандидатури учасника. Замовник залишає за собою право перевіряти інформацію щодо контрагента (рекомендації отримувачів послуг; державні реєстри; інформацію, розміщену в мережі Інтернет і т.п.). Також Замовник залишає за собою право зв’язуватись з представниками учасників, їх контрагентів з метою обговорення умов надання послуги. У разі виявлення Замовником неможливості якісного та своєчасного надання послуг, пропозиція кандидата відхиляється (зокрема, наявність у учасника податкової застави, відкритих виконавчих проваджень, негативних відзивів від контрагентів і т.п.). У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю (укладання договору про надання послуг). Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом 2 (двох) робочих днів з дати оприлюднення інформації про обрання його переможцем, надає замовнику: - в паперовому вигляді завірені печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи документи необхідні для підписання договору; - договір з додатками у 2 (двох) примірниках підписаний уповноваженою особою Учасника та завірений печаткою. Особливі кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі (не виконання кваліфікаціїних вимог є підставою для відхилення кандидатури учасника): - попередній безкоштовний виїзд спеціаліста (до початку подання пропозицій) для ознайомлення та визначення детального обсягу надання послуг для розроблення кошторисної документації; - роботи виконуються у відповідності до приписів РТМ " СВП "КТМ" ПАТ "Київенерго", ДБН, закону України «Про охорону праці», ПТБ ТУ і теплових мереж, ПТЕ ТУ і теплових мереж; - роботи виконуються в присутності уповноваженого представника замовника, обслуговуючої організації та представника РТМ "Центр "СВП "КТМ" ПАТ Київенерго"; - наявність у учасника закупівлі необхідних ліцензій та дозволів для виконання робіт; - фактичне місцезнаходження учасника закупівлі – м. Київ; - досвід роботи за даним напрямком роботи не менше 10 років; - гарантійний термін на виконані роботи та обладнання 1 рік. Обов’язкові обсяги робіт щодо підготовки до опалювального сезону 2016/2017 р.: № п/п Найменування Одиниця виміру Кіль- кість 1. Виконати демонтаж та монтаж водомірного вузла холодного водопостачання, Ду водоміра 32 мм шт. 1 2. Виконати прокладання трубопроводів Ду 32 мм м 12 3. Виконати демонтаж та монтаж трубопроводів Ду 25 мм м 22 4. Виконати демонтаж та монтаж ізоляції трубопроводів Ду 25 мм м 22 5. Виконати демонтаж трубопроводів Ду 20 мм м 4 6. Виконати аварійне заглушення трубопроводу Ду 20 мм шт 1 7. Виконати встановлення запірної арматури холодного водопостачання до Ду 32 мм шт. 3 8. Виконати ревізію та відключення засувок в ТК Ду 80 мм шт. 2 9. Виконати заміну засувок № 1, 2 в ІТП Ду 80 мм шт. 2 10. Виконати ревізію запірної та регулювальної арматури арматури індивідуальних теплових пунктів із заміною дефектної до Ду 80мм шт. 9 11. Виконати заміну запірної арматури індивідуальних теплових пунктів до Ду 25 мм шт. 8 12. Виконати розбирання монолітних бетонних підлог м2 1 13. Виконати улаштування дренажного приямку з гратами шт 1 14. Виконати фарбування, (поновити) написи та показчики напрямку обертання відкриття та закриття арматури, трубопроводів. система 1 15. Виконати повірку, ремонт, чистку та підготовку до опалювального сезону приладів обліку теплової енергії (ЛВТЕ) та отримати акт готовності приладів обліку теплової енергії до опалювального сезону у відповідному підрозділі енергопостачальної організації вузол обліку 1 16. Виконати перевірку технічного стану, ремонт, налагодження та ревізію систем автоматичного регулювання опалення (КИАРМ комбінований 63023) та ГВП (АПГВ на базі УРД) система 2 17. Виконати перевірку технічного стану, ревізію, метрологічну повірку приладів КВП та теплотехнічного обладнання теплопункту шт 15 18. Виконати відновлення теплової ізоляціїї трубопроводів система 1 19. Виконати заміну циркуляційного насосу WILLO Ду 25 мм шт 1 20. Виконати встановлення автоматичних вимикачів шт 2 21. Виконати монтаж кабелів м 25 22. Виконати прочищення, ревізію насосного устаткування шт 1 23. Виготовити комплект дросельних шайб компл. 2 24. Виконати ревізію та встановити розрахункові звужувальні пристрої на вводах систем теплоспоживання. Для виконання ревізії звужувальних пристроїв та їх опломбування викликати представника енергопостачальної організації. шт. 2 25. Виконати прочищення, промивку терлообмінника шт. 1 26. Виконати очищення грязовиків шт. 2 27. Провести промивання системи теплоспоживання водопровідною водою до повного освітлення протитечиєю з подаванням більшого в 4-5 разів об’єму води ніж при експлуатації системи, з випусканням її через подавальний стояк (кожного стояка окремо). Роботи оформлюються відповідним актом. система 1 28. Виконати промивання та прочищення опалювальних приладів та трубопроводів. система 1 29. Заповнити систему теплоспоживання теплоносієм після промивання. система 1 30. Виконати опресування трубопроводів теплових мереж та теплообмінника. При виявленні дефектів, їх усунути, та провести повторне опресування. Роботи оформлюються відповідним актом. система 1 31. Забезпечити тепловий пункт технологічною схемою теплових мереж системи теплоспоживання, експлуатаційним журналом. шт. 1 32. Не пізніше 1 вересня, отримати в енергопостачальної організації акт готовності об’єкта теплоспоживання до опалювального сезону. система 1

Завершена

49 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2016 12:29 - 07.07.2016 18:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на кваліфікаційні вимоги

Номер: 8fdcd73caba145039edc688be0f09827
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-06-000095-b.b1
Назва: Скарга на кваліфікаційні вимоги
Скарга:
Вважаємо, що пункт "досвід роботи за даним напрямком роботи не менше 10 років" особливих кваліфікаційних вимог до предмету закупівлі, не виконання яких є підставою для відхилення кандидатури учасника, є дискримінаційною вимогою і порушує права учасників проведення електронних торгів, процедури відкритих торгів. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - вільного переміщення товарів; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Основним показником діяльності любого підприємства є - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - досвіду виконання аналогічних договорів (не скільки років підприємству, а кількість і якість виконаних робіт); Чому дана кваліфікаційна вимога не менше 10 років? Вважаємо, що застосування певної цифри даної кваліфікаційної вимоги зроблено під певних надавачів послуг. Просимо Вас видалити вказаний пункт кваліфікаційної вимоги, що є дискримінаційним.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.07.2016 14:15
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010", Мазко Лариса Олександрівна 380442097749 ik.energo2010@gmail.com