• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів

Торги відмінено

250 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2020 14:01 - 17.05.2020 00:00
Скарга
Скасована

Невідповідність переможця вимогам тендерної документації та ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: 63c316f286724062afa91b42233947e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000707-c.b5
Назва: Невідповідність переможця вимогам тендерної документації та ЗУ Про публічні закупівлі
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА» не погоджується з прийнятим рішенням замовника про акцепт пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" з ціною пропозиції 60 000,00 грн без ПДВ, виходячи з наступного. По перше, відповідно до п. 3 Додатку 1 Тендерної документації, всі учасники надають «Згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких надаються в складі тендерної пропозиції (зразок у Додатку 8 Тендерної документації);» Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА", не надав згоду на обробку персональних даних відносно власника Колос Л.Б., персональні дані якого містяться у Протоколі № 1 від 29.08.2018 та Протоколі № 2020/19/05 від 19.05.2020, що є порушенням вимог тендерної документації, та на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». По друге, відповідно до п. 5 Додатку 6 Тендерної документації, всі учасники надають «Копія ліцензії на провадження охоронної діяльності». Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА", не надав копію такої ліцензії, а також обгрунтування ненадання такої ліцензії з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, що є порушенням вимог тендерної документації, та на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». По третє, відповідно до ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Наступна ціна/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону є більшою на 41% від ціни пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА", та учасник не надав обгрунтування аномальної ціни, враховуючи викладене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" порушив норми ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений на підставі п. 6 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо відхилити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 06.06.2020 00:01
Автор: ТОВ "ОФ "ОМЕГА"", Віктор Тургай +380989399465 omega_security_company@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Невідповідність учасника вимогам Закону та Тендерної документації

Номер: 230ad3abaf5b4a26a8bb9f4b2a00f0a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000707-c.b4
Назва: Невідповідність учасника вимогам Закону та Тендерної документації
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА» не погоджується з прийнятим рішенням замовника про акцепт пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" з ціною пропозиції 60 000,00 грн без ПДВ, виходячи з наступного. По перше, відповідно до п. 3 Додатку 1 Тендерної документації, всі учасники надають «Згоди на обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких надаються в складі тендерної пропозиції (зразок у Додатку 8 Тендерної документації);» Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА", не надав згоду на обробку персональних даних відносно власника Колос Л.Б., персональні дані якого містяться у Протоколі № 1 від 29.08.2018 та Протоколі № 2020/19/05 від 19.05.2020, що є порушенням вимог тендерної документації, та на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». По друге, відповідно до п. 5 Додатку 6 Тендерної документації, всі учасники надають «Копія ліцензії на провадження охоронної діяльності». Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА", не надав копію такої ліцензії, а також обгрунтування ненадання такої ліцензії з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, що є порушенням вимог тендерної документації, та на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». По третє, відповідно до ч. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Наступна ціна/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону є більшою на 41% від ціни пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА", та учасник не надав обгрунтування аномальної ціни, враховуючи викладене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" порушив норми ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений на підставі п. 6 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо відхилити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" та прийняти пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «ОМЕГА», як переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! 1.Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" надала згоду на обробку персональних даних відповідно до п.3 Додатку 1 Тендерної документації на директора Коновала Володимира Васильовича, який зг.протоколу №2020/19/05 від 19.05.2020р.уповноважили на підпиисання усіх необхідних документів для участі у закупівлі зг. оголошення та в подальшому, саме він буде підписувати договір за результатами вказаної закупівлі та всіх необхідних документів під час виконання договору. 2.Копія наказу Мінистерства внутрішніх справ №785 від 25.09.2018р. "Про видачу ліцензій на провадження охоронної діяльності" надана. Наявність діючої ліцензії підтверджено реєстром ліцензій на провадження охороної діяльності на единому порталі органів системи МВС України. По третьє, стосовно аномально низької ціни відповідно до ч.14 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі".Система визначає аномально низьку ціну автоматично. Тому враховуючи вищенаведеного підстав для відхилення пропозиції від Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КИЇВЩИНА" підстави відсутні. З повагою Уповноважена особа
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення діючого законодавства учасників в частині сплати обов’язкових податкових платежів

Номер: ed5c028eeb9a46d393b4bf0269622cc9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000707-c.b3
Назва: порушення діючого законодавства учасників в частині сплати обов’язкових податкових платежів
Вимога:
Просимо привести у відповідність до норм чинного законодавства проведену оцінку тендерних пропозицій Учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Враховуючи ст.15 та відповідно ст.17 закону України "Про публічні закупівлі",порушення чинного законодавства щодо визначення переможця з боку уповноваженої особи відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: dbbd9c4a834e4540b4d578859b62ca72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000707-c.b2
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Вами (Замовником) встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», на підтвердження Учасник має надати копії свідоцтв державного зразку з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче 4 розряду працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору (згідно з наданим списком). Дана вимога є дискримінаційною виходячи з наступного: У відповідності до п.15 Кадрових вимог Ліцензійних умов, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.». В свою чергу Державний стандарт професійно-технічної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.10.2014р. №1209 ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014, встановлює кваліфікаційні вимоги до (професія Охоронник, код-5169, кваліфікація – Охоронник 4-го розряду), а саме: «Завдання та обов'язки: охороняти об’єкти з високим ризиком для життя, здоров’я та майна, відповідно до укладеного договору про надання охоронних послуг приймати під охорону та здає об’єкт (майно, вантажі тощо), із відповідним документальним оформленням.». Тобто, якщо об’єкт не має високого ступеню ризику, до його охорони можливо залучати охоронників із кваліфікаційним розрядом нижче 4-го, наприклад 1-им або 2-им розрядами для об’єктів із низьким і середнім ступенем ризику відповідно. Відповідно до Постанови КМУ від 5 вересня 2018 р. № 715 Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій об’єкт Замовника КП «Вишегір» не відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику. Тобто бачимо, що в межах даної закупівлі послуги можуть надавати охоронники 1-го, 2-го розряду та 3-го розряду, а не 4-го розряду. Крім того, звертаю вашу увагу, що дана вимога порушує конституційне та трудове законодавство. Зокрема ст. 43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Також, ст.2-1 Кодексу Законів про працю України визначає: Рівність трудових прав громадян України, забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, тощо. Тобто, встановлюючи таку вимогу, Замовник обмежує права працівників, які вже працюють у штаті учасника, і виходить, що для надання послуг за даним договором, учасник повинен звільнити працівників, які мають робітничу кваліфікацію охоронник 1-го, 2-го, 3-го розрядів. Вважаємо, що ваша вимога про надання копій свідоцтв державного зразку з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче 4 розряду - є неправомірною, безпідставною та дискримінаційною, яка не має жодного законодавчого обґрунтування і є такою, що порушує основоположні принципи, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі. З огляду на вищезазначене, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційну вимогу, щодо надання копій свідоцтв державного зразку з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче 4 розряду, прибравши її з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день.Ми врахуємо Ваші зауваження. Найближчим часом очікуйте на оновлення тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги у ТД

Номер: c7e1dbf963764fa68269c95aba30a54b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000707-c.c1
Назва: дискримінаційні вимоги у ТД
Вимога:
Тендерною документацією встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник, зокрема, повинен надати в складі своєї пропозиції копію акту, складеного за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання (Учасником) вимог законодавства у сфері охоронної діяльності, складеного органом ліцензування не раніше 2018 року. З цього приводу виникає запитання про обов’язковість надання такого акту. Адже, в результаті діяльності суб’єкта охоронної діяльності (учасника), державний нагляд за додержанням ним законодавства у сфері охоронної діяльності та ліцензійних вимог здійснюється відповідним структурним підрозділом апарату МВС України, визначений Наказом цього ж Міністерства від 18.12.2015 № 1596. Даним підрозділом визначається періодичність проведення планових та позапланових перевірок ліцензіатів в залежності від ступеню його ризику, визначеного Постановою КМУ № 825 від 10.10.2018р. «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ». Періодичність проведення державного нагляду складає: не частіше одного разу на два роки для ліцензіатів з високим ступенем ризику; не частіше одного разу на три роки із середнім ступенем ризику та не частіше одного разу на п’ять років відповідно з незначним ступенем ризику. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що законодавством встановлена певна черговість та порядок проведення планових заходів державного нагляду (контролю) за діяльністю ліцензіатів. При цьому періодичність проведення таких заходів залежить від ступеню ризику. Слід звернути увагу, що на момент участі в торгах та подачі відповідних документів, планові заходи державного нагляду щодо учасника могли не проводитись. Крім цього, суб’єкт господарювання, тобто потенційний учасник торгів не може впливати на підрозділи, що здійснюють нагляд за додержанням ліцензійних вимог, тобто така вимога є дискримінаційною, оскільки не залежить від учасника. При описаних умовах, відсутність акту не свідчить про неможливість учасника забезпечити надійну охорону об’єктів замовника. Тому, кваліфікаційна вимога щодо учасника торгів про надання такого акту є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників. Це фактично виключає можливість участі у торгах суб'єктів господарювання, щодо яких перевірка не проводилась не раніше 2018 року, або ж, не проводилась взагалі. Зазначеною вимогою Вами відверто порушується принцип добросовісної конкуренції серед учасників, передбачений ст.5 Законом України «Про публічні закупівлі». Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окрім того, відповідно до Закону України від 17 березня 2020 року № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19» на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. На підставі викладеного, вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни до Додатку 6 тендерної документації та забезпечити рівні умови учасникам з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день.Ми врахуємо Ваші зауваження. Найближчим часом очікуйте на оновлення тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено