• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

997 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 977.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2020 12:19 - 17.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішень Замовника

Номер: e598fecf58dd473289c902ddbb1ed627
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-001499-b.c3
Назва: Оскарження рішень Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Скаржник: Приватне підприємство «Реламакс» Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169 Юридична адреса: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 Адреса для листування: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 тел.: 0463125450, +380674616661 Електронна адреса: relamaks@ukr.net Замовник: Прокуратура Чернігівської області Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114 вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів, 14000 тел.: +380673176810 Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (процедура закупівлі UA-2020-05-05-001499-b) 05 травня 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони), закупівля UA-2020-05-05-001499-b, очікуваною вартістю 997 700.00 грн з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-UA-2020-05-05-001499-b (наді - веб-портал)). Учасниками закупівлі UA-2020-05-05-001499-b були наступні суб’єкти охоронної діяльності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронний холдинг Балу» (ідентифікаційний номер 42586964), Приватне підприємство «Реламакс» (ідентифікаційний номер 34383169), Товариство з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» (ідентифікаційний номер 36362973) та Товариство з обмеженою відповідальністю «Князь Ігор» (ідентифікаційний номер 38053792). Переможцем означеної закупівлі Замовником визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронний холдинг Балу» (надалі за текстом – ТОВ «Охоронний холдинг Балу»), хоча цінова пропозиція Приватного підприємства «Реламакс» (надалі за текстом – ПП «Реламакс») є нижчою за цінову пропозицію ТОВ «Охоронний холдинг Балу» за однакових кваліфікаційних критеріїв. Таке рішення Замовника про обрання переможцем ТОВ «Охоронний холдинг Балу» є протиправним і безпідставним. Так., при розгляді тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» Замовник в особі тендерного комітету прийняв рішення про її відхилення, яке оформлене протоколом № 74 від 06 липня 2020 року засідання Тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області, з тією аргументацією, що вказаний учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Так, Замовник вказав, що вивченням тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» ним виявлено ряд недоліків, а саме: - ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 33/05 від 18.05.2020 про наявність груп швидкого реагування. У вказаній довідці зазначено, що підприємство має достатню кількість нарядів реагування, що будуть задіяні у разі надходження на ПЦС сигналу при одночасному спрацюванні охоронної сигналізації, встановленої на кожному з об’єктів охорони. З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно уточнити інформацію зазначену у довідці № 33/05 від 18.05.2020 та вказати конкретну кількість нарядів реагування, які дислокуються у м. Чернігові та задіяні на чергуванні; - ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 35/05 від 18.05.2020 про наявність службового автотранспорту обладнаного кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами. У довідці зазначено, що до довідки додаються скан-копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору. При цьому надано скан-копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору серія АВ № 007332 та серія АВ № 007331, виданих суб’єкту охоронної діяльності ТОВ «РИСЬ». З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно надати копії на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, виданих суб’єкту охоронної діяльності який є учасником тендерної закупівлі. На виконання вимоги Замовника ПП «РЕЛАМАКС» надало до тендерної документації копію договору позички транспортних засобів № 04/2020 від 13.02.2020 року, укладеного між ПП «РЕЛАМАКС» та ТОВ «РИСЬ». Але Замовник не прийняв таке обґрунтування ПП «Реламакс» і визнав це як порушення кваліфікаційних критеріїв. Оцінюючи ж тендерну пропозицію ТОВ «Охоронний холдинг Балу» за цим же кваліфікаційним критерієм Замовник не звертає уваги, що дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору серія АВ № 007301 виписаний на ТОВ «Охоронна фірма Балу», а дозвіл серія АВ № 007302 - на Приватне підприємство «СПО ВІТЯЗЬ», та не визнає це як недолік для такого переможця закупівлі. Умовами Додатку 2 тендерної документації «Опис предмету закупівлі» пункт 6 передбачено: обов’язковою умовою є наявність транспортних засобів, які знаходяться на його балансі з дотриманням вимог законодавства щодо обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності кольорографічними схемами (написами). Згідно змісту протоколу № 74 від 06 липня 2020 року Замовник вбачає як недолік для ПП «Реламакс» наявність двох груп швидкого реагування у м. Чернігів, у зв’язку з чим, на думку Замовника, при виникненні нештатної ситуації підприємство не зможе своєчасно відреагувати на сигнал тривоги. Але ж у обраного Замовником переможця - ТОВ «Охоронний холдинг Балу», у довідках також зазначено про наявність двох груп швидкого реагування в м. Чернігів. Натомість ТОВ «Охоронний холдинг Балу» подає довідку про залучення ПП «РУТІЛ» за договором про взаємодопомогу № 007/01 від 01.01.2020 року. Згідно тендерної документації Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 7 передбачено: Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Але у пропозиції ТОВ «Охоронний холдинг Балу» відсутня інформація про залучення субпідрядника, на що Замовник не звертає уваги. Згідно повідомлення про усунення невідповідностей Замовник просив у ПП «Реламакс» зазначити періодичність проходження психіатричних та профілактичних наркологічних оглядів. Але, відповідно до умов тендерної документації надання таких довідок не вимагалось. З такого питання ПП «Реламакс» надало пояснення, що проходження працівниками підприємства періодичного психіатричного і наркологічного оглядів здійснюється відповідно до приписів «Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000р. № 1465, та постанови Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1997р. № 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення». В повідомленні про усунення невідповідностей Замовник не вимагав надати копії довідок. Окремо слід зазначити, що у відповіді Замовнику ПП «РЕЛАМАКС» вказало про надання таких довідок за вимогою. Але замовник дійшов неправомірного висновку, що ПП «Реламакс» не надало будь-яких документів, які б гарантували проходження співробітниками періодичного психіатричного і наркологічного оглядів. Також Замовник при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Охоронний холдинг Балу» і прийнятті рішення про обрання даного товариства переможцем спірної закупівлі проігнорував факт відсутності у цього учасника ряду документів, які були передбачені тендерною документацією як обов’язкові, а саме: - Відсутність Листа-згоди з проектом договору про закупівлю; - Відсутність Документа, який підтверджує повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. З огляду на викладене вбачається упереджена і не об’єктивна оцінка тендерних пропозицій учасників з наданням невиправданих і необґрунтованих переваг індивідуально визначеному учаснику-переможцю, за умов, що жодна тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «РЕЛАМАКС» до розгляду. 2. Скасувати рішення тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області про відхилення тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, оформлене протоколом № 74 від 06 липня 2020 року. 3. Скасувати рішення тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області про обрання переможцем ТОВ «Охоронний холдинг Балу» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, оформлене протоколом № 76 від 09 липня 2020 року. Директор ПП «РЕЛАМАКС» Костриця Р.І.
Дата розгляду скарги: 24.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2020 18:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.08.2020 00:02
Автор: ПП Реламакс, Костриця Руслан Іванович +380463152450 relamaks@ukr.net http://relamaks.com
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 7b8ba4f63c20459ca4daeaba17c53088
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-001499-b.c2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніжинська недержавна служба охорони" Ідентифікаційний код юридичної особи 36362973 Юридична адреса: вул. Франка, 143 а, кв. 4., м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 Адреса для листування: вул. Франка, 143 а, кв. 4., м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 тел.: 093 836 20 52 Електронна адреса: nnso@ukr.net Замовник: Прокуратура Чернігівської області Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114 вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів, 14000 тел.: +380673176810 Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (процедура закупівлі UA-2020-05-05-001499-b) 05 травня 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони), закупівля UA-2020-05-05-001499-b, очікуваною вартістю 997 700.00 грн з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-UA-2020-05-05-001499-b (наді - веб-портал)). Цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» (надалі скорочено - ТОВ «ННСО») за результатами проведених торгів є найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу № 70 від 12 червня 2020 року засідання тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області тендерна пропозиція ТОВ «ННСО» відхилена у зв’язку з невідповідністю: - кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону; - тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, та не виправленням виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції. Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ННСО» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b є неправомірним, оскільки за визначальними умовами тендерної документації від 05.05.2020 року, сформованими Замовником, є Єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію 100%), а цінова пропозиція скаржника є найнижчою. Згідно ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» до розгляду. 2. Визнати у тендерній документації Замовника наявність вимог, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель. 3. Скасувати рішення тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, оформлене протоколом № 70 від 12 червня 2020 року. 4. Зобов’язати Прокуратуру Чернігівської області розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони). Директор ТОВ «ННСО» Т.В. Постол
Дата розгляду скарги: 24.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2020 22:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.07.2020 20:52
Автор: ТОВ "ННСО", Постол Тетяна Володимирівна +380938362052 nnso@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 3676c9e26b514396b0a3e5fafa5a41ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-001499-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Скаржник: Приватне підприємство «Реламакс» Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169 Юридична адреса: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 Адреса для листування: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 тел.: 0463125450, +380674616661 Електронна адреса: relamaks@ukr.net Замовник: Прокуратура Чернігівської області Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114 вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів, 14000 тел.: +380673176810 Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (процедура закупівлі UA-2020-05-05-001499-b) 05травня 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони), закупівля UA-2020-05-05-001499-b, очікуваною вартістю 997`700.00 грн з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-UA-2020-05-05-001499-b(наді веб-портал)). Приватне підприємство «Реламакс» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), положення части третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону та закону в цілому, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, Приватне підприємство «Реламакс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника: 1. У Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» п. 2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір, а саме: «- довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)». Дана вимога дискримінує Приватне підприємство «Реламакс» як учасника оскільки встановлення вимог щодо кількості працівників на конкретну дату є дискримінаційною умовою. Чинне трудове законодавство надає роботодавцю право самостійно визначати штат і чисельність працівників. При цьому Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р., не передбачають вимоги щодо штатної чисельності ліцензіата. За таких умов, встановлення Замовником вимог до чисельності і штату учасника є необґрунтованим втручанням у господарську діяльність Учасника. Дотримання вимог трудового законодавства при наданні закуповуваних Замовником послуг є зоною відповідальності Учасника і Замовник не наділений повноваженнями відповідними контролю. Встановлення Замовником обмеження у даті на яку учасник повинен мати конкретну кількість працівників, а саме на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб), як то зазначено у п. 2 Додатку 1 тендерної документації, є дискримінаційною умовою, оскільки невиправдано обмежує право учасника у працевлаштуванні осіб датою до оголошення тендеру. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема вимоги зазначеної у п. 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме «надати довідку про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» виклавши її в наступному формулюванні: «надати довідку про загальну кількість осіб з якими укладено трудовий договір.». 2. У Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» п. 3 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної та технічної охорони». Дана вимога дискримінує Приватне підприємство «Реламакс» як учасника,оскільки відповідно до п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник повинен мати документальне підтвердження досвіду виконання договоруаналогічного за предметом закупівлі. Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони). Отже Замовник не має права вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг технічної охорони, оскільки такі послуги не є аналогічними відповідно до предмету закупівлі,який визначений Замовником. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема вимоги зазначеної у п. 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної та технічної охорони» виклавши її в наступному формулюванні: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної охорони» . Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Реламакс» до розгляду. 2. Визнати у тендерній документації Замовника наявність вимог, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель. 3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: -у п. 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: «надати довідку про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» виклавши її в наступному формулюванні: «надати довідку про загальну кількість осіб з якими укладено трудовий договір.». -у п. 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної та технічної охорони» виклавши її в наступному формулюванні: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної охорони». Додатки: 1. Тендерна документація закупівлі UA-2020-05-05-001499-b; 2. Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» до Тендерної документації. Директор ПП «Реламакс» Р.І. Костриця
Дата розгляду скарги: 28.05.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2020 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.06.2020 16:04
Автор: ПП Реламакс, Костриця Руслан Іванович +380463152450 relamaks@ukr.net http://relamaks.com