-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аналізатор сечі
Торги не відбулися
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
05.05.2020 11:08 - 17.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги до закупівлі
Номер:
f292c7de99564055ae49574dd7b1cdba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-000316-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до закупівлі
Вимога:
Замовнику, уважно ознайомившись з вашою тендерною документацією, зокрема в частині медико-технічного завдання, відразу стає зрозумілим, що тендерна документація прописана під одного конкретного постачальника. Адже вимогами які ви зазначаєте в МТВ, ви дискримінуєте всіх інших учасників і унеможливлюєте здорову конкуренцію тим самим порушуючи вимоги процедури закупівлі "Відкриті торги" та закону України "Про публічні закупівлі", а саме ч.4 ст.22 Закону, ст. 3, ст. 5 та ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі" Зокрема це зазначення країн виробництва приладу (ви обмежуєте лише США (компанія НТІ аналізатор якої прописаний в МТВ) і Європа, що є неприпустимим штучним обмеженням кола учасників торгів і є суто дискримінаційною вимогою, нічим не обрунтованою. Також вимога щодо наявності документів Government (FDA) або CE certificate, що мають лише обмежена кількість великих компаній. Тож
стає зрозумілим що аналізатор який вас цікавить це напівавтоматичний аналізатор сечі виробництва компанії НТІ - CL-50, офіційного представника в Україні компанії Інтермедика. По території Закарпатської області їх дистрибютором є компанія Сінхро Медіка, що можна зрозуміти з тендерів які відбулись.
Отже нагальна вимога до замовника: прибрати дані дискримінаційні вимоги щодо країни походження приладу та вимоги до документів сертифікатів, що суттєво обмежують можливість інших учасників взяти участь у процедурі закупівлі. В протилежному випадку ми будемо змушені відстоювати наше законне право щодо участі в закупівлі, зверненнями до АМК України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.05.2020 00:45
Вирішення:
Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.Відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви аналізаторів, а й всіх технічних характеристик, але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.05.2020 11:17