• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень Буденецького ДНЗ «Берізка» по вул. Ясельній, 8, с. Буденець, Сторожинецького району, Чернівецької області

Торги не відбулися

243 091.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 215.46 UAH
Період оскарження: 05.05.2020 10:30 - 13.05.2020 10:35
Вимога
Вирішена

Оскарження протоколу відхилення пропозиції ФОП Бербека Д.В.

Номер: 3cf155e342a94d12ac393d10f3e1d273
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000666-b.a3
Назва: Оскарження протоколу відхилення пропозиції ФОП Бербека Д.В.
Вимога:
Вимагаємо відміни протоколу відхилення пропозиції ФОП Бербека Дмитро Вікторович. Замовником (Відділу освіти, культури, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації) оголошено спрощену закупівлю робіт з «капітального ремонту приміщень Буденецького ДНЗ «Берізка» за кодом – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація, отже: 1) щодо пункту відхилення ФОП Бербека Д.В. невідповідність умовам закупівлі – «кошторисною документацією не передбачено здійснення технічного нагляду», наголошуємо: - Згідно умов закупівлі робіт які надано Вами в оголошенні – відсутні незаконні умови (вимоги) включення послуг з технічного нагляду; - закупівля здійснювалась за кодом 45453000-7 (капітальний ремонт і реставрація), роботи, а не за кодом який передбачає технічний нагляд, 7100000000-8 (архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги), отже проводячи закупівлю по коду 45 (роботи) Ви вимагаєте порушити законодавство і включити послугу з технічного нагляду за кодом 71 (послуги) в предмет даної закупівлі; - при проведені процедури закупівлі Ви як замовник вимагаєте визначити вартість за яку учасник готовий виконати роботи, а отже вимагаєте суму договірної ціни (цінова пропозиція)!, яка в свою чергу не може включати вартість послуг з технагляду . якщо включити в договірну ціну (ціну пропозиції) вартість технічного нагляду кошти будуть проходити через учасника (виконавця) що надає можливості впливу на технічний нагляд який має бути виключно представником замовника (виключно прямий договір) та призводить до подвійного оподаткування; - також нагадуємо, що для відкриття фінансування Вами замовлено (у Вас наявна) розробку кошторисної документації (якщо ні – це порушення фінансування об’єкту та визначення необхідної вартості) в якій зазначено вартість послуг з технічного нагляду (у Вас є сума технічного нагляду), і порушувати умови ЗУ включаючи технагляд послуги в закупівлю роботи не потрібно, а остаточна вартість технагляу визначається законодавством, а саме не більше 1,5% від глав 1-9 кошторисної документації в даному випадку договірної ціни (цінової пропозиції). 2) щодо трактування Вами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Вартість будівництва визначається: - на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації; - на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); - на стадії проведення взаєморозрахунків - шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі Підряду. 5 СКЛАДАННЯ ІНВЕСТОРСЬКОЇ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 5.1 Загальні положення Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. До інших витрат належать усі інші витрати, що не включаються до вартості будівельних робіт і вартості устаткування, меблів та інвентарю. 5.8.13 До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1 - 9, графа 6. ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів 6.2.1 Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і мате¬ріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Згідно ДСТУ утримання служби замовника включається виключно в інвесторську кошторисну документацію яка у Вас наявна так як виділені капітальні видатки, а в зведений кошторисний розрахунок, який може бути доданий до цінової пропозиції, включаються виключно витрати вартості будівництва і нівякому разі не служба замовника так як це є договірна ціна! 3) в довідці виконання аналогічних договорів вказано виконання робіт з поточного ремонту, а не з капітального, вимагаємо відміни та повідомляємо наступне: - відповідно будівельним нормам роботи які необхідно виконати та вказані Вами в технічному завданні стосуються як поточного так капітального ремонтів і реконструкції та нового будівництва; - згідно чинного законодавства України фізична особа-підприємець, чи юридична особа мають право виконувати всі типи робіт (поточний ремонт, капітальний ремонт реконструкція, нове будівництво) окрім обмежень що стосуються ліцензування певних видів діяльності за класами наслідків чи обмежень спеціальними дозволами на об’єкти підвищеної небезпеки чи пожежних типів робіт. Вами як Замовником який не являється органом законодавства застосовуються обмеження до ФОП Бербека Д.В. та допускаються порушеня законних прав здійснювати підприємницьку діяльність; - також повідомляємо що ФОП Бербека Дмитро Вікторович має досвід особливостей співпраці з державними, комунальними установами в тому числі заклади освіти, наявні працівники відповідних кваліфікацій, в тому числі кошторисник та інженер з технічного нагляду, також стаж роботи в будівельній галузі складає 19 років (проектування, будівництво, виконавець робіт, інженер, керівні посади в державних органах МВС та ЗСУ), наявне необхідне обладнання та досвід виконання аналогічних робіт, що забезпечує відповідність умовам виконання робіт по вказаному об’єкту; - також згідно листа роз’яснення державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 N 7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів», виходить наступне – Вами не передбачається припинення експлуатації будівлі на час ремонтних робіт що вказує застосований коефіцієнт 1,2 (об’єкт експлуатується) отже це явно не капітальний ремонт, також Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту, нагадаємо що в ФОП наявний досвід виконання типів робіт зазначених в технічному завданні замовника таких як капітальний чи поточний ремонт; - розуміємо недосконалість бюджетного фінансування в частині виділення коштів Вам на капітальні видатки, а не на поточні, в зв’язку з чим Вами прийнято рішення віднесення даного ремонту до капітального за КЕКВ 3130, а не КЕКВ 2240. Але даний факт не надає можливості обмежувати діяльність ФОП, при тому що типи робіт вказані Вами в ТЗ відносяться до поточного ремонту. Також у відповідності до наказу ДП «Прозорро» №10 «II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі 2. . Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: 10) «перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв»», - Вами визначено єдиний критерій ціна, у зв’язку з відсутністю порушень законодавства України та запропонувавши найнижчу ціну наголошуємо на необхідності визнати переможцем ФОП Бербека Дмитро Вікторович. Враховуючи вище викладене вимагаємо відміни протоколу відхилення ФОП Бербека Дмитра Вікторовича, та визнання нас переможцем спрощеної процедури закупівлі по вказаному об’єкту. У випадку відмови чи відсутності реакції на оскарження ми залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Додатком 1 пропозиції учасником визначено ціну з урахуванням всіх видів та обсягів робіт/послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції включає всі витрати Учасника, зокрема проходження та отримання експертного висновку (на вимогу Замовника), сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, кошти на покриття ризиків пов’язаних із виконанням робіт/послуг та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відповідно до розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт/послуг вартість матеріальних ресурсів приймається Учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Главою 10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва учасника ФОП Бербека Д.В. не передбачено коштів на здійснення технічного нагляду, що відноситься до інших витрат на утримання служби замовника. Також слід відмітити, що терміни «цінова пропозиція» та «договірна ціна» не є аналогічними. Ціна договору може бути меншою за цінову пропозицію, договором на виконання робіт не передбачаються витрати учасника на здійснення технічного нагляду, оскільки технічний нагляд проводить незалежний представник замовника та оплачується замовником, однак в зведеному кошторисному розрахунку вартість послуг по виконанню технічного нагляду має бути включений, як інші витрати згідно вимог глави 10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Пунктом 10.8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання довідки, яка містить відомості про виконання аналогічного договору (виконання робіт капітального ремонту за бюджетні кошти у тому числі в закладах освіти), що виконувався в період з 2017 по 2020 рр., а в складі пропозиції учасником надано довідка на виконання поточного ремонту, а не капітального. Безпідставним є також твердження учасника про те, що на час ремонтних робіт не буде припинено експлуатація будівлі, оскільки Буденецький ДНЗ «Берізка» на час проведення ремонту буде зачинений. Пропозиція учасника підлягає відхиленню
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження визначення переможця

Номер: 60f5192a44044188bcaa7aeade044720
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000666-b.c2
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділу освіти, культури, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації було проведено закупівлю ID 03832a1e0c4947139911426f93328109, UA-2020-05-05-000666-b на Капітальний ремонт приміщень Буденецького ДНЗ «Берізка» по вул. Ясельній, 8, с. Буденець, Сторожинецького району, Чернівецької області код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 10 учасників. Ціна учасника ФОП Бабій Сергій Михайлович була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, після дискваліфікації Учасника ФОП Бербека Дмитро Вікторович однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП Бабій Сергій Михайлович на підставі того,що пропозиція учасника не відповідає умовам ,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( не вказано чіткого пункту в оголошенні), а саме: кошторисною документацією не передбачено здійснення технічного нагляду. Проаналізувавши оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт приміщень Буденецького ДНЗ «Берізка» по вул. Ясельній, 8, с. Буденець, Сторожинецького району, Чернівецької області код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація в черговий раз, не було знайдено вимоги про зазначення витрат на здійснення технічного нагляду в кошторисну документацію. Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Бабій Сергій Михайлович та визнати нас переможцем даної закупівлі. Також зазначаємо, що замовником було порушено ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закуплі. Тому у разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства. Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Додатком 1 пропозиції учасником визначено ціну з урахуванням всіх видів та обсягів робіт/послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції включає всі витрати Учасника, зокрема проходження та отримання експертного висновку (на вимогу Замовника), сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, кошти на покриття ризиків пов’язаних із виконанням робіт/послуг та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відповідно до розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт/послуг вартість матеріальних ресурсів приймається Учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Главою 10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва учасника ФОП Бабій Сергій Миколайович не передбачено коштів на здійснення технічного нагляду, що відноситься до інших витрат на утримання служби замовника. Тому пропозиція учасника підлягає відхиленню»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.05.2020 11:11
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: 9bb9fd148131442b8a31eace19c4877c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-05-000666-b.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділу освіти, культури, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації було проведено закупівлю ID 03832a1e0c4947139911426f93328109, UA-2020-05-05-000666-b на Капітальний ремонт приміщень Буденецького ДНЗ «Берізка» по вул. Ясельній, 8, с. Буденець, Сторожинецького району, Чернівецької області код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 10 учасників. Ціна учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, після дискваліфікації Учасника ФОП "БОРДІЯН ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» на підставі того,що пропозиція учасника не відповідає умовам ,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: кошторисною документацією не передбачено здійснення технічного нагляду. Проаналізувавши оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт приміщень Буденецького ДНЗ «Берізка» по вул. Ясельній, 8, с. Буденець, Сторожинецького району, Чернівецької області код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація в черговий раз ,не було знайдено вимоги про зазначення витрат на здійснення технічного нагляду в кошторисну документацію. Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» та визнати нас переможцем даної закупівлі. У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Додатком 1 пропозиції учасником визначено ціну з урахуванням всіх видів та обсягів робіт/послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції включає всі витрати Учасника, зокрема проходження та отримання експертного висновку (на вимогу Замовника), сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, кошти на покриття ризиків пов’язаних із виконанням робіт/послуг та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відповідно до розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт/послуг вартість матеріальних ресурсів приймається Учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Главою 10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва учасника ФОП Бабій Сергій Миколайович не передбачено коштів на здійснення технічного нагляду, що відноситься до інших витрат на утримання служби замовника. Тому пропозиція учасника підлягає відхиленню»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.05.2020 11:07